ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Olen pitänyt (tv-kuvien ym perusteella) Olli-Pekka Karjalaista aina jotenkin poikkeuksellisen isona miehenä, mutta Wikipedia kertoo hänen olevan 194cm/115kg eli samat mitat kuin allekirjoittaneella.
Olen seissyt hänen vieressään jotain kuusi tai seitsemän vuotta sitten eikä tuo 194 senttiä pidä enää paikkaansa. Suunnilleen 190 senttiä on hänen pituutensa, sillä jouduin katsomaan häntä hieman ylöspäin (olen 188 senttiä pitkä). Hämmentävän pieni pää muuten O-P:lla.Olen pitänyt (tv-kuvien ym perusteella) Olli-Pekka Karjalaista aina jotenkin poikkeuksellisen isona miehenä, mutta Wikipedia kertoo hänen olevan 194cm/115kg eli samat mitat kuin allekirjoittaneella.
Juha Miedon pituudeksi on ilmoitettu 197 cm.Olen seissyt hänen vieressään jotain kuusi tai seitsemän vuotta sitten eikä tuo 194 senttiä pidä enää paikkaansa. Suunnilleen 190 senttiä on hänen pituutensa, sillä jouduin katsomaan häntä hieman ylöspäin (olen 188 senttiä pitkä). Hämmentävän pieni pää muuten O-P:lla.
Matti Vanhanen on kuulemma 198 senttiä pitkä, mutta mies kävelee kyyryssä kuin häveten pituuttaan. Kerran juttelin hänen kanssaan ja tuosta kyyristelystä huolimatta hän oli ainakin 195-senttinen.Juha Miedon pituudeksi on ilmoitettu 197 cm.
Onhan se paljon, mutta hänen kanssaan jutelleena voin kertoa, että mies on järkyttävän kokoinen kaappi. Melkein koko pituus on kroppaa, koska kaula on lyhyt ja pää syvällä hartioiden välissä.
Pitää paikkansa, olin kerran Matin kanssa hississä, eikä uskoisi millään että on noin pitkä.Matti Vanhanen on kuulemma 198 senttiä pitkä, mutta mies kävelee kyyryssä kuin häveten pituuttaan. Kerran juttelin hänen kanssaan ja tuosta kyyristelystä huolimatta hän oli ainakin 195-senttinen.
Vaarallista hommaa tuo Lamb of Godin keikan seuranta. En ole koskaan kyseisen bändin biisejä kuunnellut, mutta taidan jättää myös jatkossa väliin jos noin voi käydä.Lamb of God veti kyllä semmoisella raivolla, että paska tuli housuun. Aivan helvetin brutaali keikka.
Kirsikkacola on itselleni suurta herkkua. Mangosta ja vadelmasta samaa mieltä.Mango-Pepsi ei ole hyvää. Ei kyllä kannata kolajuomiin sotkea mitään kuten mangoa, kirsikkaa, vadelmaa. Sitrushedelmät nyt vielä jotenkin menettelee mutta muut (hedelmät tms) on ihan väärässä paikassa kolajuomassa.
Vanilija-Cola oli hirveintä limua mitä ikinä on tullut maistettua. Ne jakeli niitä varmaan vuoden ajan ilmaiseksi jokaisessa leffassa mitä käytiin katsomassa, eli ei vissiin ihan mikään myyntimenestys.Mango-Pepsi ei ole hyvää. Ei kyllä kannata kolajuomiin sotkea mitään kuten mangoa, kirsikkaa, vadelmaa. Sitrushedelmät nyt vielä jotenkin menettelee mutta muut (hedelmät tms) on ihan väärässä paikassa kolajuomassa.
Cherry Cola toimii, tosin perus Dr Pepper on vieläkin parempaa. Saati sitten Meksikossa valmistettu Cokis tai Cherry Cola - käyttävät ruokosokeria kun taas muualla yleensä maissisiirappia.Kirsikkacola on itselleni suurta herkkua. Mangosta ja vadelmasta samaa mieltä.
Pepper cherry on selkeästi oma suosikki alkoholittomista jano juomista veden ohella.
Mango-Pepsi ei ole hyvää. Ei kyllä kannata kolajuomiin sotkea mitään kuten mangoa, kirsikkaa, vadelmaa. Sitrushedelmät nyt vielä jotenkin menettelee mutta muut (hedelmät tms) on ihan väärässä paikassa kolajuomassa.
Käsittääkseni Drake on rap-artisti, mutta en koe minkäänlaista intoa tutustua hänen tuotantoonsa. Jenkeillä on kyllä todella omituinen musamaku. Rap ja pop uppoaa heihin kuin häkä.Drake on vienyt Beatlesilta 50 vuotta vanhan ennätyksen: eniten biisejä Yhdysvaltojen Billboard-listan viiden kärjessä (30 vs. 29). Ykkössijoissa Beatles on toki edelleen kärjessä.
Enää pitäisi tietää kuka tämä Drake on. Liekö sukua Ed Sheeranille?
Drake rikkoi The Beatlesin yli 50 vuotta hallussa pitämän listaennätyksen - Soundi.fi
Räppäri Drake on rikkonut The Beatles -yhtyeen yli 50 ajan hallussaan pitämän Billboard-listaennätyksen. Draken, DJ Khaledin ja Lil Babyn yhteissingle Staying Alive nousi julkaisuviikollaan Billboardin Hot 100 -singlelistalle sijalle viisi, minkä johdosta Drakesta tuli artisti, jolla on eniten...www.soundi.fi
Myönnän sen verran, että olen joskus kuullut Drakesta. Sen sijaan yhtäkään noista kolmestakymmenestä listan biisistä en osaa ulkomuistista nimetä.Käsittääkseni Drake on rap-artisti, mutta en koe minkäänlaista intoa tutustua hänen tuotantoonsa. Jenkeillä on kyllä todella omituinen musamaku. Rap ja pop uppoaa heihin kuin häkä.
Draken hyväntekeväisyyteen käyttämistä tuloista en tarkemmin tiedä mutta Draken mieltymys alle 18-vuotiaisiin nuoriin naisiin tunnetaan laajalti.Perry, joka on harras kristitty, on tehnyt todella paljon hyvää huono-osaisten mustien hyväksi, ei pelkästään nykyisessä kotikaupungissaan Atlantassa, vaan ympäri maata jo vuosikymmenien ajan. Draken osalta minulla ei ole mitään tietoa siitä, millaista hyväntekeväisyyttä hän harrastaa.
Ei ole koskaan toiminut minulle. Minä rakastan tuoreita kirsikoita mutta auta-armias jos niistä on tehty säilykettä, hilloa, karkkia, juomaa niin usein se on pahaa. Tykkään kyllä Maomin kirsikanmakuisesta hedelmätoffeesta ja Haribon kirsikkakarkeista... Ehkä ne ei edes varsinaisesti maistu kirsikalle.Kirsikkacola on itselleni suurta herkkua.
Rap ja pop on kuitenkin maailmanlaajuinen vitsaus, sanoisin että Jenkkien oudosta musiikkimausta oudoin on country, joka on siellä suuressa suosiossa.Käsittääkseni Drake on rap-artisti, mutta en koe minkäänlaista intoa tutustua hänen tuotantoonsa. Jenkeillä on kyllä todella omituinen musamaku. Rap ja pop uppoaa heihin kuin häkä.
Jenkit voi ihmetellä samalla tavalla suomalaista iskelmämusiikkia. :)Jenkkien oudosta musiikkimausta oudoin on country, joka on siellä suuressa suosiossa.
Genre on syntynyt ja kehittynyt USA:ssa, joten en pidä tuota varsinaisesti ihmeenä. Tosin, pitää muistaa, että country on peräisin afrikkalaisten orjien ja eurooppalaisten maahanmuuttajien omasta musiikista, joka pikkuhiljaa muotoutui alueellisiksi omaleimaisiksi country-tyyleiksi kuten esim. bluegrass ja western swing....
Tietääkseni missään muualla maailmassa tätä punaniskojen musiikkia ei faniteta samalla tavalla kuin juuri jenkkilässä.