Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 696 821
  • 33 882

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Taitaa nuo kaikki (Utö, Russarö, jne) päättyä vain yhteen ö:hön... Kun haettiin tuplavokaaliin päätyviä...
Minulla saattoi lipsahtaa hassuttelun puolelle. Sinänsä toki mielenkiintoista ettei mikään ruotsinkielisistä -saarista ole kääntynyt suomeksi tupla-ö:lle vaikka Öölanti on.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
- Tuleeko mieleen muita?

Vileniuksen Asko.

 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai ton jonkun lehtijutun mukaan eteläinen Malmi ja Puksu on jotain punkkialuetta. Jos keskivertoihminen vaikka sen 6-7 tuntia päivässä istuu tai hengailee puistoissa tai no itse melkein tuplaten, niin ei hemmetti. Ikinä en ole nähnyt.
 
Tuhansia viestejä pariin vuorokauteen on aikojen saatossa kerännyt Venäjä hyökkää Ukrainaan - ketju ja Sanna Marin-ketju. Ensimmäisessä tuli viestejä samaan tahtiin kun alkoi sota Euroopassa ja toisessa ihminen vetäs kännit. Laittaa ehkä itselleni asiat perspektiiviin kuinka turhamaisia ihmiset on.

Edit. Lisätään nyt vielä koronavirus ketju, joka räjähti samalla tavalla kun maailmanlaajuinen pandemia levisi.
 
Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juoksin Nordiksen ohi ja koko hallin parkkis oli täynnä isoja rekkoja, koska stadikalla on sooloartistin keikka. Avautui, että Ed Sheeranin hiilijalanjälki on varmaan ihan komea.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Juoksin Nordiksen ohi ja koko hallin parkkis oli täynnä isoja rekkoja, koska stadikalla on sooloartistin keikka. Avautui, että Ed Sheeranin hiilijalanjälki on varmaan ihan komea.
Ei siellä ole kuin 60 rekkaa.

Ed kuitenkin kertoo kompensoivansa omaa kulutustaan ostamalla mahdollisimman paljon maata ja istuttamalla puita.

 
K

Kiekkokatsoja

Sanna taisi olla jauhojenginsä kanssa, leipomassa pullaa.
Suut makiaksi videoihin.
Taisi olla ns. Puhtaat jauhot pussissa. (Ei leikattua).
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
On sanottava: mahtavaa, upeeta, ehkä h-vetin hianoo.
"Ihanaa" ei voi matalalla äänellä sanoa uskottavasti.
Ruotsin kielessä ei ole mitään ongelmaa sanoa "härligt", vaikka kuinka möreällä äänellä.
Edit: Eikä englantia puhuvan suusta "wonderful" kuulosta lainkaan feminiiniltä.
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avautui muutama päivä sitten, että kirjailija Eppu Nuotio on nainen, eikä mies.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Avutui, että elokuun lämpimät ja kosteat kelit ovat taanneet sen, että vastamaalatut ovet eivät kuivu sisätiloissa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
On sanottava: mahtavaa, upeeta, ehkä h-vetin hianoo.
"Ihanaa" ei voi matalalla äänellä sanoa uskottavasti.
Ruotsin kielessä ei ole mitään ongelmaa sanoa "härligt", vaikka kuinka möreällä äänellä.
Edit: Eikä englantia puhuvan suusta "wonderful" kuulosta lainkaan feminiiniltä.
Jos haluaa miehekkäästi käyttää ihanaa-sanaa niin siihen voi lisätä kirosanan tyyliin ”ihanaa saatana”.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
On sanottava: mahtavaa, upeeta, ehkä h-vetin hianoo.
"Ihanaa" ei voi matalalla äänellä sanoa uskottavasti.
Ruotsin kielessä ei ole mitään ongelmaa sanoa "härligt", vaikka kuinka möreällä äänellä.
Edit: Eikä englantia puhuvan suusta "wonderful" kuulosta lainkaan feminiiniltä.
Kyllä minä cis-miehenä tuota käytän. Tosin äänensävyni saattaa olla siinä kohtaa jossain määrin sarkastinen.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
On sanottava: mahtavaa, upeeta, ehkä h-vetin hianoo.
"Ihanaa" ei voi matalalla äänellä sanoa uskottavasti.
Toinen tuollainen sana mitä suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan on "cis-mies".
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
On sanottava: mahtavaa, upeeta, ehkä h-vetin hianoo.
"Ihanaa" ei voi matalalla äänellä sanoa uskottavasti.
Ruotsin kielessä ei ole mitään ongelmaa sanoa "härligt", vaikka kuinka möreällä äänellä.
Edit: Eikä englantia puhuvan suusta "wonderful" kuulosta lainkaan feminiiniltä.
Sama pätee "Moikku"-tervehdykseen ja "hih"- sanan käyttöön viestitellessä. Suomalainen heteromies ei tuollaista vain suustaan vilpittömästi päästä. Vai oletteko koskaan todistaneet moista?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aina rakastanut leipää mutta avautui, että en 1-2 viikkoon ole syönyt lainkaan leipää. Kumma juttu, ehkä kohta lopetan kahvinjuonnin ja salmiakin syönnin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös