Ei siellä ole kuin 60 rekkaa.Juoksin Nordiksen ohi ja koko hallin parkkis oli täynnä isoja rekkoja, koska stadikalla on sooloartistin keikka. Avautui, että Ed Sheeranin hiilijalanjälki on varmaan ihan komea.
No mitäs juoksit. Olisit kävellyt.Juoksin Nordiksen ohi ja koko hallin parkkis oli täynnä isoja rekkoja, koska stadikalla on sooloartistin keikka. Avautui, että Ed Sheeranin hiilijalanjälki on varmaan ihan komea.
Avautui muutama päivä sitten, että kirjailija Eppu Nuotio on nainen, eikä mies.
Jos haluaa miehekkäästi käyttää ihanaa-sanaa niin siihen voi lisätä kirosanan tyyliin ”ihanaa saatana”.Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
On sanottava: mahtavaa, upeeta, ehkä h-vetin hianoo.
"Ihanaa" ei voi matalalla äänellä sanoa uskottavasti.
Ruotsin kielessä ei ole mitään ongelmaa sanoa "härligt", vaikka kuinka möreällä äänellä.
Edit: Eikä englantia puhuvan suusta "wonderful" kuulosta lainkaan feminiiniltä.
Tai ihanaa Leijonat ihanaa!Jos haluaa miehekkäästi käyttää ihanaa-sanaa niin siihen voi lisätä kirosanan tyyliin ”ihanaa saatana”.
Kyllä minä cis-miehenä tuota käytän. Tosin äänensävyni saattaa olla siinä kohtaa jossain määrin sarkastinen.Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
Ruotsin kielessä ei ole mitään ongelmaa sanoa "härligt", vaikka kuinka möreällä äänellä.
Yleensäkin Eppu-nimi:). Oikealta nimeltäänhän hän on Eija-Riitta.Eppu Salminen hämäsi?
Toinen tuollainen sana mitä suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan on "cis-mies".Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
Sama pätee "Moikku"-tervehdykseen ja "hih"- sanan käyttöön viestitellessä. Suomalainen heteromies ei tuollaista vain suustaan vilpittömästi päästä. Vai oletteko koskaan todistaneet moista?Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
Et ole ikinä lukenut Tenavat sarjakuvaa?Yleensäkin Eppu-nimi:). Oikealta nimeltäänhän hän on Eija-Riitta.
Avautunut, että Kasper Puu10 ei sattumalta pelaa numerolla 10.
En ole lukenut, mutta olen katsonut joskus sitä sarjaa. En kyllä niin aktiivisesti, että jäisi henkilöhahmot mieleen.Et ole ikinä lukenut Tenavat sarjakuvaa?
Hihi, kun jotkut ihanat viestittelijät täällä Jatkiksessa saa ain hymyn huulille.Sama pätee "Moikku"-tervehdykseen ja "hih"- sanan käyttöön viestitellessä. Suomalainen heteromies ei tuollaista vain suustaan vilpittömästi päästä. Vai oletteko koskaan todistaneet moista?
Moikkuli vaan sullekin!Hihi, kun jotkut ihanat viestittelijät täällä Jatkiksessa saa ain hymyn huulille.
Sama avautui itselleni aika lailla tasan kaksi vuotta sitten. Autotallissa maalasin ja annoin "kuivua" siellä. Ovia oli varmaan puolenkymmentä urakoitavana ja taisipa saada kertaalleen yhden päivän aikana maalattua nimenomaan hitaan kuivumisen vuoksi.Avutui, että elokuun lämpimät ja kosteat kelit ovat taanneet sen, että vastamaalatut ovet eivät kuivu sisätiloissa.
Tein vielä pienen pienen virheen, että asensin yhden akryylimaalilla maalatun oven paikoilleen ennen kuivumista. Nyt viikon jälkeen alkaa hajut olla talosta pois. Muut ovet maalasin nöyränä kolme kertaa vesiohenteisella.Sama avautui itselleni aika lailla tasan kaksi vuotta sitten. Autotallissa maalasin ja annoin "kuivua" siellä. Ovia oli varmaan puolenkymmentä urakoitavana ja taisipa saada kertaalleen yhden päivän aikana maalattua nimenomaan hitaan kuivumisen vuoksi.
Maalikerroksia kaikkiaan siis kolme ja ovet olivat vaakatasossa maalattavana (alapuoli maalattiin vasta kun yläpuoli oli valmis). Maalaukseen meni siis kaikkiaan noin viikko!
Vieläkin vituttaa. Heh.