Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 882 560
  • 34 593

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juoksin Nordiksen ohi ja koko hallin parkkis oli täynnä isoja rekkoja, koska stadikalla on sooloartistin keikka. Avautui, että Ed Sheeranin hiilijalanjälki on varmaan ihan komea.

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Juoksin Nordiksen ohi ja koko hallin parkkis oli täynnä isoja rekkoja, koska stadikalla on sooloartistin keikka. Avautui, että Ed Sheeranin hiilijalanjälki on varmaan ihan komea.
Ei siellä ole kuin 60 rekkaa.

Ed kuitenkin kertoo kompensoivansa omaa kulutustaan ostamalla mahdollisimman paljon maata ja istuttamalla puita.

K

Kiekkokatsoja

Sanna taisi olla jauhojenginsä kanssa, leipomassa pullaa.
Suut makiaksi videoihin.
Taisi olla ns. Puhtaat jauhot pussissa. (Ei leikattua).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
On sanottava: mahtavaa, upeeta, ehkä h-vetin hianoo.
"Ihanaa" ei voi matalalla äänellä sanoa uskottavasti.
Ruotsin kielessä ei ole mitään ongelmaa sanoa "härligt", vaikka kuinka möreällä äänellä.
Edit: Eikä englantia puhuvan suusta "wonderful" kuulosta lainkaan feminiiniltä.

Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Avautui muutama päivä sitten, että kirjailija Eppu Nuotio on nainen, eikä mies.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Avutui, että elokuun lämpimät ja kosteat kelit ovat taanneet sen, että vastamaalatut ovet eivät kuivu sisätiloissa.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle on avautunut, että suomalainen cis-mies ei voi todeta minkään olevan "ihanaa".
Ruotsin kielessä ei ole mitään ongelmaa sanoa "härligt", vaikka kuinka möreällä äänellä.
Jos haluaa miehekkäästi käyttää ihanaa-sanaa niin siihen voi lisätä kirosanan tyyliin ”ihanaa saatana”.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä minä cis-miehenä tuota käytän. Tosin äänensävyni saattaa olla siinä kohtaa jossain määrin sarkastinen.

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Sama pätee "Moikku"-tervehdykseen ja "hih"- sanan käyttöön viestitellessä. Suomalainen heteromies ei tuollaista vain suustaan vilpittömästi päästä. Vai oletteko koskaan todistaneet moista?

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aina rakastanut leipää mutta avautui, että en 1-2 viikkoon ole syönyt lainkaan leipää. Kumma juttu, ehkä kohta lopetan kahvinjuonnin ja salmiakin syönnin.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Et ole ikinä lukenut Tenavat sarjakuvaa?
En ole lukenut, mutta olen katsonut joskus sitä sarjaa. En kyllä niin aktiivisesti, että jäisi henkilöhahmot mieleen.

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Sama pätee "Moikku"-tervehdykseen ja "hih"- sanan käyttöön viestitellessä. Suomalainen heteromies ei tuollaista vain suustaan vilpittömästi päästä. Vai oletteko koskaan todistaneet moista?
Hihi, kun jotkut ihanat viestittelijät täällä Jatkiksessa saa ain hymyn huulille.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Avutui, että elokuun lämpimät ja kosteat kelit ovat taanneet sen, että vastamaalatut ovet eivät kuivu sisätiloissa.
Sama avautui itselleni aika lailla tasan kaksi vuotta sitten. Autotallissa maalasin ja annoin "kuivua" siellä. Ovia oli varmaan puolenkymmentä urakoitavana ja taisipa saada kertaalleen yhden päivän aikana maalattua nimenomaan hitaan kuivumisen vuoksi.

Maalikerroksia kaikkiaan siis kolme ja ovet olivat vaakatasossa maalattavana (alapuoli maalattiin vasta kun yläpuoli oli valmis). Maalaukseen meni siis kaikkiaan noin viikko!

Vieläkin vituttaa. Heh.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sama avautui itselleni aika lailla tasan kaksi vuotta sitten. Autotallissa maalasin ja annoin "kuivua" siellä. Ovia oli varmaan puolenkymmentä urakoitavana ja taisipa saada kertaalleen yhden päivän aikana maalattua nimenomaan hitaan kuivumisen vuoksi.

Maalikerroksia kaikkiaan siis kolme ja ovet olivat vaakatasossa maalattavana (alapuoli maalattiin vasta kun yläpuoli oli valmis). Maalaukseen meni siis kaikkiaan noin viikko!

Vieläkin vituttaa. Heh.
Tein vielä pienen pienen virheen, että asensin yhden akryylimaalilla maalatun oven paikoilleen ennen kuivumista. Nyt viikon jälkeen alkaa hajut olla talosta pois. Muut ovet maalasin nöyränä kolme kertaa vesiohenteisella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy