Introexpertti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Elämän tarkoitus on tehdä leivästä paskaa.
Neliapiloita on hiton vaikea löytää. Tänään etsittiin miehen kanssa ihan huvin vuoksi lähes puoli tuntia neliapiloita meidän apilan valtaamasta nurmikosta. Ei löydetty... eikä se ole ihme koska en ole koskaan löytänyt neliapilaa vaikka olen monenmoisia apilapaikkoja syynännyt ihan huvin vuoksi. Ehkä neliapila on vain jokin urbaanilegenda...
No minä en ole löytänyt edes lapsena tai jos olen löytänyt niin olen ollut niin pieni etten muista. Janne Ahonen etsi omien sanojensa mukaan joka kesä mummolastaan uuden neliapilan jonka laittoi sitten hyppymononsa sisään. En tiedä olisiko koko kausi mennyt pieleen jos ei olisi apilaa löytänyt...Veikkaan että niitä ei ole tarkoitettu aikuisten löydettäviksi. Koskaan en ole neliapilaa löytänyt, mutta 5v poikani on löytänyt jo kahdesti.
Koskaan en ole neliapilaa löytänyt, mutta 5v poikani on löytänyt jo kahdesti. Meillä nurmikko on apilapainotteista ja itsekin välillä syvennyn etsimään niitä, mutta kun ei niin ei. Mutta olen kyllä poikani löydökset nähnyt, joten on niitä olemassa.
Eikös tuosta tule jo viisapila? Minkä muuten olen myös penskana löytänyt, oli kuitenkin turha löytö kun minulle kerrottiin ettei se tuo lainkaan onnea.Nähnyt löydökset vai tarkistanut ne. Neliapilan löytää helposti ottamalla tavallisen apilan ja sitten toisen mistä irroittaa kaksi ylimääräistä lehteä.
Sen jälkeen sinulla on neliapila sormiesi välissä ja voit sitä jollekin näyttää.
Neliapilan löytää helposti ottamalla tavallisen apilan ja sitten toisen mistä irroittaa kaksi ylimääräistä lehteä.
Eikös tuosta tule jo viisapila?
Saan aina yhtä suurta nautintoa siitä, että joku loukkaantuu facebookissa olevassa "Fingerporin ymmärtäjät" -ryhmässä ja kirjoittaa tuonne ryhmään erikseen, että aikoo lähteä kyseisestä ryhmästä.
Siis mitä helvettiä ihmiset.
Nähnyt löydökset vai tarkistanut ne. Neliapilan löytää helposti ottamalla tavallisen apilan ja sitten toisen mistä irroittaa kaksi ylimääräistä lehteä.
Sen jälkeen sinulla on neliapila sormiesi välissä ja voit sitä jollekin näyttää.
Mulla tuollainen samalainen luukku. Tosin kerkesin tuon ongelman huomata jo onneksi ennen kuin muutin tähän nykyiseen kämppään, kun on tullut postia jaettua kesätöinä aiemmin :)Mun kerrostaloyksiön oven postiluukkussa on joku kotelo, jonne pienet kirjekuoret mahtuvat sen läpän alle piiloon siten, ettei niitä huomaa. Yleensä kirjeet tulevat luukusta suoraan oven läpi lattialle tai sitten niin, että ne jäävät roikkumaan siitä luukusta.
Olin odottanut erästä kirjettä jo jonkin aikaa (viime viikolla piti jo tulla) eikä sitä ollut näkynyt. Tänään siivosin kuramattoa ja näin postiluukun olevan ihan pikkuisen raollaan. Avasin sen ja siellähän se kuori oli.
Tukholman baarimikot/minnat ei osaa puhua enkkkklantia.
Kyllä ne mun kokemuksen mukaan puhuu ja ymmärtävät myös. Tässä voi nyt olla sellainen tilanne päällä, että olet ottanut jo sen verran brenkkua, että osaat puhua ainoastaan siansaksaa ja tästä syystä et tule ymmärretyksi oman pöytäseurueen ulkopuolella.
Avautui, että vaikka miten paljon tekisi kotitöitä, niin niitä voisi aina tehdä enemmän. Turhauttaa.
Avautui, että vaikka miten paljon tekisi kotitöitä, niin niitä voisi aina tehdä enemmän. Turhauttaa.
Suhteellisen rajussa humalassa tuli oltua. aika lähellä asian ydintä olet kuitenkin, mutta ei ollut sujuvaa enkkua, ja afrikkalaisilla taksikuskeilla, vielä huonompaa(=vähemmän sujuvaa).Kyllä ne mun kokemuksen mukaan puhuu ja ymmärtävät myös. Tässä voi nyt olla sellainen tilanne päällä, että olet ottanut jo sen verran brenkkua, että osaat puhua ainoastaan siansaksaa ja tästä syystä et tule ymmärretyksi oman pöytäseurueen ulkopuolella.