Jaa Mirahirviö vai?Höhlä. Se on se legendaarinen Fiatin rallitykki!
Jaa Mirahirviö vai?Höhlä. Se on se legendaarinen Fiatin rallitykki!
Kyllä nyt kinttu lähti niinkun vietnamilaiselta peltoduunarilta. Mutta kustannan proteesin koska Rauma.Eikös se ole Abarth? Vai kävelinkö jalkaväkimiinaan?
Tuollaisessa kelpaisi popittaa ABBAa 8-raitaiselta.
Pidän ajatuksestasi, mutta itse popittaisin Black Sabarthia.Tuollaisessa kelpaisi popittaa ABBAa 8-raitaiselta.
Pidän ajatuksestasi, mutta itse popittaisin Black Sabarthia.
Eikö tämä muka ole yleistä tietoa? Ainakin jos black metallia kuuntelee edes vähän.@Moto
Jos nyt väliin vähän asiaakin, niin en tiedä mitä alun perin hait, mutta itselleni aukesi myös vasta vähän aika sitten että Abbath Doom Occulta, entinen Immortal laulaja/kitaristi, on perustanut oman bändin nimeltä Abbath. Asia aukesi minulle Ylen Blackhearts dokumentista.
Sitä bändiä tarkoitin. Kun näin nimen jossain festarijulisteessa, arvelin että olisi voinut olla jostain tuollaisesta tribuuttijutusta kyse. Kuten musavisoista oppimani Gabba.Jos nyt väliin vähän asiaakin, niin en tiedä mitä alun perin hait, mutta itselleni aukesi myös vasta vähän aika sitten että Abbath Doom Occulta, entinen Immortal laulaja/kitaristi, on perustanut oman bändin nimeltä Abbath. Asia aukesi minulle Ylen Blackhearts dokumentista.
Siis mä oon ihan viime aikoina vasta innostunut. Mulle aiemmin bläkkis oli vaan Dimmu ja mitä näitä nyt on. Ei mulla silti oo viä Saatanan puhelinnumeroo enkä seuraa somessa.Eikö tämä muka ole yleistä tietoa? Ainakin jos black metallia kuuntelee edes vähän.
Ilmeisesti mun humoria on välillä vähän hankala terveestä päästä ymmärtää... *hymiö*Sitä bändiä tarkoitin. Kun näin nimen jossain festarijulisteessa, arvelin että olisi voinut olla jostain tuollaisesta tribuuttijutusta kyse. Kuten musavisoista oppimani Gabba.
Paha kommentoida, terve pää on kohtuuton vaatimus.Ilmeisesti mun humoria on välillä vähän hankala terveestä päästä ymmärtää... *hymiö*
Dimmu on poser hommia. Darkthrone, Immortal, Emperor ja kumppanit ne sitä kunnon suhinaa soittavat. Sitten nämä uudet Alcest, Defheaven, Solstafir ja kumppanit ovat vähän eri asia.Siis mä oon ihan viime aikoina vasta innostunut. Mulle aiemmin bläkkis oli vaan Dimmu ja mitä näitä nyt on. Ei mulla silti oo viä Saatanan puhelinnumeroo enkä seuraa somessa.
Juu, näin olen ymmärtänyt. Tällain kun rokkimies vanhemmalla iällä tulee ja katkeroituu ja vittuuntuu oikeen kovasti maailman menoon niin alkaa öriseen, mossaan ja kiroon kaikkia. Mites muuten Marduk? Tykkäsin jossain haastiksessa poikain WW2 "tietoudesta". En ole sotahullu enkä ees pahasti natsi, mutta saksalaiset panssarit ja kenttätykistö toimii aina. Perkele!Dimmu on poser hommia. Darkthrone, Immortal, Emperor ja kumppanit ne sitä kunnon suhinaa soittavat.
Marduk ei oo ollu mun juttu oikeen.Juu, näin olen ymmärtänyt. Tällain kun rokkimies vanhemmalla iällä tulee ja katkeroituu ja vittuuntuu oikeen kovasti maailman menoon niin alkaa öriseen, mossaan ja kiroon kaikkia. Mites muuten Marduk? Tykkäsin jossain haastiksessa poikain WW2 "tietoudesta". En ole sotahullu enkä ees pahasti natsi, mutta saksalaiset panssarit ja kenttätykistö toimii aina. Perkele!
Abbath ei olekaan ABBAa Black Sabbath-tyyliin soittava tribuuttibändi. Soittakaa Dancing Queen!
Odotuksessa on artistit nimiltään Eppelin, Urple ja Eep.Abbath ei olekaan ABBAa Black Sabbath-tyyliin soittava tribuuttibändi. Soittakaa Dancing Queen!
Etteikö Lets Eppelin niminen bändi olisikin.Odotuksessa on artistit nimiltään Eppelin, Urple ja Eep.
On. Olin niiden keikallakin vuonna 1996.Etteikö Lets Eppelin niminen bändi olisikin.
Nämä bändit taitaa mennä jo aika kauas black metallista. Osa biiseistä/levyistä ehkä passaa "black" metallina, osa post-metallina ja osa jonain muotoa modernia alternative rockia. En toki noita mitenkään paljoa oo kuunnellut.Sitten nämä uudet Alcest, Defheaven, Solstafir ja kumppanit ovat vähän eri asia.
Palanderin Kalle on padelin harrasta ja asiantuntija. Tai ainakin hän oli kommentaattorina eilen sm-viikoilta näytetyssä padel-ottelussa.