Nynnyillä on alle 14 000 viestiä.Iisopilla on jo yli 3000 viestiä. Onneksi olkoon!
Nynnyillä on alle 14 000 viestiä.Iisopilla on jo yli 3000 viestiä. Onneksi olkoon!
Nynnyillä on alle 14 000 viestiä.
Mä en ole herännyt Jopo perseessä. Mopo kylläkin. Se tapahtui hämärissä olosuhteissa.Nynnyt laskee viestinsä. Tai jo ehkä joillekin se on tärkeetä. Koulussakin oli niitä. Onks teillekin käynyt niin että ootte herännyt jopo perseessä poikittain?
Mä en ole herännyt Jopo perseessä. Mopo kylläkin. Se tapahtui hämärissä olosuhteissa.
Hah mulla ei mitään. Suussa kylläkin tortilla.Heh. Joillekin se on tärkeetä. Muistan koulustakin. Nyt mulla on Nobelaner perseessä. Ja jopo.
Hyvä huomio. Munkin viesteistä ainakin puolet tuli MM-kisojen aikana. Loput onkin sitten ihan turhaa plassutusta.Viestimäärällä ei ole mitään merkitystä enää, koska ei voi tietää kuinka paljon niistä on liveseurantaa.
Itse asiassa tämä ei ole sellainen tavallinen tortilla, vaan tälläinen lätty. Vissiin kolme kerrosta ja niiden välissä kaikkea hyvää. Äiti toi näitä jostain juhlista, kun siellä oli jäänyt yli.Mieleni loihti kuvan jossa nuori poika amiskalapuikoilla varustettuna näppäilee viestiä kymmensormijärjestelmällä ja suusta törröttää tortilla.
Hyvä huomio. Munkin viesteistä ainakin puolet tuli MM-kisojen aikana. Loput onkin sitten ihan turhaa plassutusta.
Nyt jos oikein muistelen, niin taitaa mulla olla yksi viesti tänne kirjoitettuna, mihin olen edes vähän panostanut. Muuten samanlaista länkytystä. Tuskinpa se linja tulee muuttumaan.Mulla on liveseurantaa ja loput besserwisseröintiä ja muuta kuittailua.
Hups, niinhän onkin. Kiitti onnitteluista.Iisopilla on jo yli 3000 viestiä. Onneksi olkoon!
Moni juttu olisi eri lailla, jos ei olisi internettiä. Toki hyötyäkin tästä on.
Pitäisi olla rajattu netti niin että max. 5h viikko/henkilö.
Perusteluita en tälle mielipiteelle ala luettelemaan.
Joskus menin kämpiltä keskustaan yliopiston konesaliin ihan vain että pääsee nettiin. 20 minuuttia suuntaansa tai enemmänkin. No en sentään pyörällä lähtenyt, vaikka sitten ei olisi tarvinnut kytätä sitä viimeisen paikallisjuna lähtöaikaa.
Ei sitä osannut silloin arvatakaan, miten nämä hommat kehittyy.
Melkein huimasi kun ensimmäistä kertaa pääsi nettiin maksamaan laskuja. Tämä tapahtui Nordean tiloissa olleella koneella. Muistaakseni koneita oli tasan yksi, mutta siihen ei yleensä ollut jonoa koska kukaan ei kai osannut sitä vielä käyttää. Laskunmaksukoneille (ne isot, pelkästään laskun maksamiseen tarkoitetut koneet) sen sijaan oli aina tungosta ja menihän siinä aina yhdellä ihmisellä hyvä aika kun kerran kuussa kaikki laskut kävi maksamassa.
Tosi tapaus shekkivihkojen aikakaudelta:Kyllä sekkivihkosta maksaminen taisi kuitenkin olla kaikista jännittävintä.
Kun pankki pian muisti ilmoituksella Käyttötilinne saldo: -200 mk, tajusi mies lopulta ihmetellä kavereilleen, että mistähän sitä rahaa sinne tilille oikein koko ajan tulee ja tulee...
Oli myös kohtalaisen varma tapa lainata rahaa jollekin. Lainan vakuudeksi kelpasi allekirjoitettu ja tulevaisuuteen päivätty shekki. Päiväykseksi se päivä, jolloin laina oli sovittu maksettavaksi takaisin. Pankkihan lunasti shekit, oli niillä katetta tai ei.Oli se hienoa aikaa, kun pystyi maksamaan mistä tahansa kirjoittamalla valitsemansa summan paperilapulle.
Kerran jouduin soittamaan vuokraemännälle voitko olla lunastamatta paperia vielä muutaman päivän ajan, kun liksa tulee vasta perjantaina.
Koitappa selkä-olkapääpäivänä kun latissimukset ihan täynnä verta ja ovesta ei mahdu kunnolla pihalle. Siihen sitten tosiaan yhdistettynä tuo kun olkapäät niin pumpissa ettei käsiä saa nostettua. Ei sitä paitaa ole pelkästään hankala ottaa pois päältä, vaan myös mahdoton.Parin vuoden tauon jälkeen palasin noin 3 viikkoa sitten saliharrastuksen pariin. Minulle "avautui uudelleen" se, kuinka vaikeaa on olkapää+käsitreenipäivän jälkeen saada hikinen paita pois päältä. Olkapäistä on mehut tyhjätty, niin paita ei vain nouse, varsinkin sen hikisenä hangatessa vähän vastaan. Ei se nyt mikään 5 minuutin projekti ole sitä pois saada, mutta totuttuun verrattuna yllättävän hankalaa ja vaatii vähän tavallisesta poikkeavia menetelmiä. No, tietää ainakin, että treeni on tehty kunnolla.
Avautui, että Johnny on taas joutunut lusimaan. Taitaa olla jo kolmas kerta sinä aikana, kun minä olen ollut täällä. Ei ihan ensikertalainen siis kyseessä. Osaako, joku sanoa paljonko noita pieniä kakkuja annetaan ennen kuin lentää isoista ovista?
Avautui, että en osaa nukkua normaalisti. Aina joko liikaa tai liian vähän.