Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 714 671
  • 33 934
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Istumabeachvolley ei ole niin näyttävä laji kuin nimen perusteella voisi kuvitella.
Se on vissiin se kun lajin kiinnostavin (ainakin naisten puolella) ASSet on ilmeisesti piilossa?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole vieläkään kuunnellut noita vanhempia Perttu Häkkisen lähetyksiä hänen poismenonsa jälkeen. Ei vain ole pystynyt, saati kiinnostanut vaikka omalla tavallaan niistä kiksit tälläkin hetkellä myös saisi. Vituttaa, kun hienolla persoonalla jää hommat totaalisesti kesken.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Abbath ei olekaan ABBAa Black Sabbath-tyyliin soittava tribuuttibändi. Soittakaa Dancing Queen!
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aukesi nyt viimeistään, että pari kaveria lähtee ylihuomenna armeijaan. Aukesi myös se, että 2/19 ei kotiudu koskaan. Eipä tässä kannata paljoa ilkkua, kun itsellä tuo on edessä puolen vuoden päästä.
 

RauMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikös se ole Abarth? Vai kävelinkö jalkaväkimiinaan?
Kyllä nyt kinttu lähti niinkun vietnamilaiselta peltoduunarilta. Mutta kustannan proteesin koska Rauma.
Niin, ja en ole Porista joten tuo Rauma oli ihan hyväntahtoista humoria.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä. Ja niillä on joka levyn kannessa Fiath Abbath.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tää alkaa meneen jo aika psykedeeliseks jopa ilman sieniä. Oisko aika vaihtaa kanavaa ettei mode tule ja vie...
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Moto

Jos nyt väliin vähän asiaakin, niin en tiedä mitä alun perin hait, mutta itselleni aukesi myös vasta vähän aika sitten että Abbath Doom Occulta, entinen Immortal laulaja/kitaristi, on perustanut oman bändin nimeltä Abbath. Asia aukesi minulle Ylen Blackhearts dokumentista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@Moto

Jos nyt väliin vähän asiaakin, niin en tiedä mitä alun perin hait, mutta itselleni aukesi myös vasta vähän aika sitten että Abbath Doom Occulta, entinen Immortal laulaja/kitaristi, on perustanut oman bändin nimeltä Abbath. Asia aukesi minulle Ylen Blackhearts dokumentista.
Eikö tämä muka ole yleistä tietoa? Ainakin jos black metallia kuuntelee edes vähän.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos nyt väliin vähän asiaakin, niin en tiedä mitä alun perin hait, mutta itselleni aukesi myös vasta vähän aika sitten että Abbath Doom Occulta, entinen Immortal laulaja/kitaristi, on perustanut oman bändin nimeltä Abbath. Asia aukesi minulle Ylen Blackhearts dokumentista.
Sitä bändiä tarkoitin. Kun näin nimen jossain festarijulisteessa, arvelin että olisi voinut olla jostain tuollaisesta tribuuttijutusta kyse. Kuten musavisoista oppimani Gabba.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Eikö tämä muka ole yleistä tietoa? Ainakin jos black metallia kuuntelee edes vähän.
Siis mä oon ihan viime aikoina vasta innostunut. Mulle aiemmin bläkkis oli vaan Dimmu ja mitä näitä nyt on. Ei mulla silti oo viä Saatanan puhelinnumeroo enkä seuraa somessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Sitä bändiä tarkoitin. Kun näin nimen jossain festarijulisteessa, arvelin että olisi voinut olla jostain tuollaisesta tribuuttijutusta kyse. Kuten musavisoista oppimani Gabba.
Ilmeisesti mun humoria on välillä vähän hankala terveestä päästä ymmärtää... *hymiö*
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Siis mä oon ihan viime aikoina vasta innostunut. Mulle aiemmin bläkkis oli vaan Dimmu ja mitä näitä nyt on. Ei mulla silti oo viä Saatanan puhelinnumeroo enkä seuraa somessa.
Dimmu on poser hommia. Darkthrone, Immortal, Emperor ja kumppanit ne sitä kunnon suhinaa soittavat. Sitten nämä uudet Alcest, Defheaven, Solstafir ja kumppanit ovat vähän eri asia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Dimmu on poser hommia. Darkthrone, Immortal, Emperor ja kumppanit ne sitä kunnon suhinaa soittavat.
Juu, näin olen ymmärtänyt. Tällain kun rokkimies vanhemmalla iällä tulee ja katkeroituu ja vittuuntuu oikeen kovasti maailman menoon niin alkaa öriseen, mossaan ja kiroon kaikkia. Mites muuten Marduk? Tykkäsin jossain haastiksessa poikain WW2 "tietoudesta". En ole sotahullu enkä ees pahasti natsi, mutta saksalaiset panssarit ja kenttätykistö toimii aina. Perkele!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Juu, näin olen ymmärtänyt. Tällain kun rokkimies vanhemmalla iällä tulee ja katkeroituu ja vittuuntuu oikeen kovasti maailman menoon niin alkaa öriseen, mossaan ja kiroon kaikkia. Mites muuten Marduk? Tykkäsin jossain haastiksessa poikain WW2 "tietoudesta". En ole sotahullu enkä ees pahasti natsi, mutta saksalaiset panssarit ja kenttätykistö toimii aina. Perkele!
Marduk ei oo ollu mun juttu oikeen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Abbath ei olekaan ABBAa Black Sabbath-tyyliin soittava tribuuttibändi. Soittakaa Dancing Queen!

Eikä ole myöskään Sabbat-bändillä tekemistä kummankaan edellä mainitun kanssa, vaikka sopisi sekin hyvin Gabba-tyyliseksi cover-bändiksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös