Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 713 330
  • 33 930

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sama tosin kuin siellä, on ollut kyllä perkeleen hauskaakin. Varsinkin keskikesän juhla oli taukoamatonta naurua, kun viisi äijää kieriskelee hotellissa/hostellissa kuoleman rajamailla, ja väsyneenä nauraa kaikelle. Aivan kaikelle.

Onneksi olen liian vanha majoittumaan enää hostellissa. Hauskaa aikaahan tuo oli varsinkin silloin, kun siellä kieriskeli myös parikymppisiä naisia. Mökille ei tyttöjä haluta, mutta hostellin keittiöbileissä ovat erittäin tervetullut lisä. Tai siis olivat.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miesten mm-kisoissa löytyy naisille joukkueesta kuin joukkueesta silmäniloa, mutta samaa ei voi sanoa näistä naisten kisoista. Eipä tuolla silmäkarkkia juurikaan ole meille miehille tarjolla.

Poliittisesti epäkorrektisti voisin todeta, että mm-kisoista löytyy naisille silmäkarkkia ihan kummankin sukupuolen kisoista.
 

Nick Neim

Jäsen
Onneksi olen liian vanha majoittumaan enää hostellissa. Hauskaa aikaahan tuo oli varsinkin silloin, kun siellä kieriskeli myös parikymppisiä naisia. Mökille ei tyttöjä haluta, mutta hostellin keittiöbileissä ovat erittäin tervetullut lisä. Tai siis olivat.
Joo, oma kosketuspinta hostelleihin tuli vasta viime syksynä. Juhannuksen majoitus oli kai enemmän hotellityyppinen, kun huoneessa oli kuitenkin mm. oma suihku. En oikein osaa arvioida sitä, kun ei se kuitenkaan perinteinenkään hotelli ollut, vaikka hotellina se itseään mainostikin.

Yhteissauna jos löytyy hostellista, niin mielelläänhän sinne tämän ikäisenä majoittuu. Halvempi ja jos isolla miesporukalla lähtee liikenteeseen, niin hostellin muut (nais)porukat tuota tasapainottaa kivasti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo, oma kosketuspinta hostelleihin tuli vasta viime syksynä. Juhannuksen majoitus oli kai enemmän hotellityyppinen, kun huoneessa oli kuitenkin mm. oma suihku. En oikein osaa arvioida sitä, kun ei se kuitenkaan perinteinenkään hotelli ollut, vaikka hotellina se itseään mainostikin.

Yhteissauna jos löytyy hostellista, niin mielelläänhän sinne tämän ikäisenä majoittuu. Halvempi ja jos isolla miesporukalla lähtee liikenteeseen, niin hostellin muut (nais)porukat tuota tasapainottaa kivasti.

Vessa käytävällä ei haittaa, mutta se 6-12 hengen ryhmä nukkumassa vieri vieressä punkissa on alkanut kalvaa. Itse asiassa ahdistavimpia on ne muutaman hengen huoneet tuntemattomien kanssa. Siinä olet jotenkin siinä porukassa, kun taas jättihuoneessa kaikki vain tulee ja menee kuin paikallisbussissa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liikaa avautumista kerralla. Ohjaaja Pentti Kotkaniemi on Mikael Kotkaniemen isä. Jotenkin ei ole tullut mieleen, että ne olisivat ainakaan läheistä sukua, vaikka tuskin tuo kovin yleinen nimi on. Sitä kautta siis Pentti Kotkaniemi on myös Jesperi Kotkaniemen isoisä ja tytär toisesta liitosta on Saara Kotkaniemi, joka puolestaan on Olavi Uusivirran kanssa naimisissa. Joten Olavi Uusivirta ja Jesperi Kotkaniemi ovat... hmm.. jotain-in-law.

(Miten niin katsoin Elämäni biisiä?)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maissin jyrsiminen kun edestä puuttuu joka toinen hammas. Joo en ole pepsodent-jengiä. Eiks pienenä sanottu että aamuin illoin. Siis näyttäkää sen jätkän kuva mulle.
 

redpecka

Jäsen
Itseasiassa taidan olla elävä retroversio noin muutenkin. Tykkään maksaa käteisellä, en ole facessa, instassa, tinderissä enkä missään muuallakaan, paitsi täällä. Nettipankkia osaan kyllä käyttää laskujen maksuun, joten täysi kalkkis en ole. Ja tuohon retroketjuun sen verran, että harmittaa vietävästi kun @redpecka paljasti alkuun lopputuloksen. Se oli virhe. Jäätävä virhe. Vienyt pelin seuraamisesta suurimman jännityksen, mutta onneksi ketjussa sivutaan kaikkea muutakin tuon aikakauden asioita kuin itse peliä ja siksi se on yksi parhaimmista ketjuista täällä allekirjoittaneen mielestä.
Siis en mielestäni ole paljastanut lopputulosta missään vaiheessa. Alkuun täsmensin nopeasti mistä kaudesta puhutaan, jotta retroilijat saavat tsekkoslovakiat sun muut statistiikat oikein.

Jossain vaiheessa "paljastin" myös, että tuo ottelu on se marraskuun ottelu eikä se helmikuun koitos (kun pitää tietää minkälainen sää on ulkona kun joutuu kipuamaan katolle säätää antennia). Mutta kyllähän tuo nyt on ollut alusta asti selvää, että malttamattomat voi kattoa tän jälkilähetyksen lopputuloksen tekstiteevestä kesken ottelun niin halutessaan.

Jännät pari minuuttia on vielä muuten matsia jäljellä...

P.s. Olen myös tuollainen kuvailemasi kaltainen retro-immeinen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nyt liikun vaarallisillä vesillä, mutta onneksi olen uimataitoinen ja paksunahkainen. Näitä naisten mm-kisoja katsellessa olen miettinyt esteettistä epäsuhtaa verrattuna miesten vastaaviin. Miesten mm-kisoissa löytyy naisille joukkueesta kuin joukkueesta silmäniloa, mutta samaa ei voi sanoa näistä naisten kisoista. Eipä tuolla silmäkarkkia juurikaan ole meille miehille tarjolla.

Ja laji on siis jalkapallo.
Jaa, kyllä siellä useampikin ihan kaunis nainen viilettää kentällä. Toki urheilijoilla liki lajiin katsomatta ei ole insta-persettä ja -tissejä, mutta taitaa olla miehillekin vähän niin, että siitä ylimääräisestä massasta on keskimäärin enemmän haittaa kuin hyötyä pl. avoin luokka sumossa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Oon lisännyt talvella soittolistalleni yhen tosi tuntemattoman aussibändin nimeltä Drown This City, biisin. Googlettamalla bändin nimen avautui että heillä on muuten aika hyvän näköinen naislaulaja. Valitettavasti en löytänyt häntä Instagramista. Olisin voinut vaikka runk... siis seurata häntä siellä :)
 
Viimeksi muokattu:

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt liikun vaarallisillä vesillä, mutta onneksi olen uimataitoinen ja paksunahkainen. Näitä naisten mm-kisoja katsellessa olen miettinyt esteettistä epäsuhtaa verrattuna miesten vastaaviin. Miesten mm-kisoissa löytyy naisille joukkueesta kuin joukkueesta silmäniloa, mutta samaa ei voi sanoa näistä naisten kisoista. Eipä tuolla silmäkarkkia juurikaan ole meille miehille tarjolla.

Ja laji on siis jalkapallo.

Naisten kisoista ei todellakaan löydy Frank Riberyn, Carlos Tevezin, Ronaldinhon tai Mezut Özilin kaltaisia seksipommeja. Olisinpa nainen. Heteronainen.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Naisten kisoista ei todellakaan löydy Frank Riberyn, Carlos Tevezin, Ronaldinhon tai Mezut Özilin kaltaisia seksipommeja. Olisinpa nainen. Heteronainen.

Näistä eli tästä tuli mieleeni tietty epäsuhdanne mediamaailmassa: näitä herroja voidaan julkisesti hehkuttaa adonistina patsastelijoina, jopa Ylellä tätä sukupuolittunutta asennetta muistelen havainneeni viime kesänä, hieman.

Naisten kisoista löytyy älykkäitä pelaajia. Mikä on mielestäni jotenkin sexyä.
Ja tämäkin näkökulma on varmaan järkyttävän sovinistinen. Älykäs nainen jne. on urputuksen aihe asenteellisille, hieman tyhmemmille tarttuva viehetys, täky: nyt ruvetaan naisten peliälykkyyttäkin arvostelemaan, toisia paremmiksi naisiksi. Ei saa sanoa, ei saa ajatella noin: jokainen nainen on upea ihminen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Asikkalalla on sitten kesäkunnanjohtaja... Kaikkea ne tuolla maakunnissa kehittelee erottuakseen muista.
Vaikuttihan takavuosina tuolla lounais-Suomen suunnalla mm. eräs Valtakunnanjohtajakin. Turussa ja Naantalissa hämmensi pääasiassa. Tokihan titteli ei tullut valtakunnan taholta vaan Pekalta itseltään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vaikuttihan takavuosina tuolla lounais-Suomen suunnalla mm. eräs Valtakunnanjohtajakin. Turussa ja Naantalissa hämmensi pääasiassa. Tokihan titteli ei tullut valtakunnan taholta vaan Pekalta itseltään.
Pekan parhaita oli se pihalleen hirtetty Muumipappa protestina naapuriin nousseelle Muumimaailmalle.

Ei vaan, Pekkahan oli jännä tyyppi ja tuo natsijuttu vain osa herran elämäntyötä. Turun Hengentieteen Seuranhan hän perusti, oli Loirin kanssa selvänäkijä Aino Kassisen huippuoppilaita esoteerisissa asioissa. Siitoimen voi kyllä helposti kuitata natsipellenä, mutta siinä menee paljon hauskaa ohi jos niin tekee. Yle Areenasta löytyy mainio Perttu Häkkisen ohjelma Pekan elämästä ja nykyaikaankin ulottuvasta kiinnostuksesta, suosittelen. Ei voi vakavalla naamalla kuunnella.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lähetin toissapäivänä työhakemuksen henkilölle, jonka nimen otaksuin olevan Kylli. Vastauksen häneltä saatuani minulle kuitenkin avautui että todellisuudessa hänen nimensä kirjoitetaan "Külli". Heh! Oishan se kyl siistiä työskennellä kullille. Miettikää nyt jäbät!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Lähetin toissapäivänä työhakemuksen henkilölle, jonka nimen otaksuin olevan Kylli. Vastauksen häneltä saatuani minulle kuitenkin avautui että todellisuudessa hänen nimensä kirjoitetaan "Külli". Heh! Oishan se kyl siistiä työskennellä kullille. Miettikää nyt jäbät!
Eiköhän se kulli sua aika hyvin määrää.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Lähetin toissapäivänä työhakemuksen henkilölle, jonka nimen otaksuin olevan Kylli. Vastauksen häneltä saatuani minulle kuitenkin avautui että todellisuudessa hänen nimensä kirjoitetaan "Külli". Heh! Oishan se kyl siistiä työskennellä kullille. Miettikää nyt jäbät!

Toivottavasti et firman pikkujouluissa päädy esinaisesi kanssa suorittamaan oraalisia nautintoja. Sen jälkeen olet kullinlutkuttaja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eiköhän se kulli sua aika hyvin määrää.

Kyllä sillä aika iso merkitys on, täytyypä käydä miesten huoneessa. Useita kertoja päivässä pitää käydä, kun ei evoluutio ole parempaakaan keksinyt.

Tässä naisten jalkapalloa katsoessa joku voisi kuvitella jotain muuta, mutta ihan vain se kaikista luonnollisin juttu.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toivottavasti et firman pikkujouluissa päädy esinaisesi kanssa suorittamaan oraalisia nautintoja. Sen jälkeen olet kullinlutkuttaja.
Niihän se vanha viisaus meitä opasti, "Jos mies rakentaa tuhat siltaa mutta imee kerran kullia, niin häntä ei muisteta sillanrakentajana vaan kyrvänimijänä." Ei muista missä tämä oli. Sopisi kyllä Isoon Kirjaan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
SM-viikko (insert fingerpori) alkaa ilmeisesti torstaina. Kerran tuota monilajitapahtumaa satuin televisiosta katsomaan ja oli kyllä niin eksoottinen ja hämärä meininki kanoottipooloineen ja maahockeyneen, että pakko tuota sekoilua on katsoa uudestaan.
 

Glove

Jäsen
Miesten 400 metrin juoksun Suomen ennätys on lähes vuoden vanhempi kuin minä. Harmi vaan kun ei taida tässä iässä enää tehot riittää sen rikkomiseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös