Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen juuri tekemässä vaaliohjelmaani!Asetu ehdolle. Saat ääneni!
Olen juuri tekemässä vaaliohjelmaani!Asetu ehdolle. Saat ääneni!
Jatkoaikavaalit-ehdokasasettelu -ketjua lukiessani minulle avautui, että miksi demarit ovat nykyään huonolla tiellä...
Siellä se ehdokkuus nyt on. Kolmantena lisäyksenä minulla on puuseksuaalien sorrettu asema. Jos joku näkee kauniin koivun, niin eipä voi avioliittoa syntyä heidän välillensä. Kultainen suihku koivun päälle on sentään kai sallittua, mutta eipä voi hääpäivää viettää. Pelkkä irstailu sallitaan, mutta kaunis instituutio ei ole sallitun rajoissa.Asetu ehdolle. Saat ääneni!
En minä jaksa. Tajuajat tajuaa jo.Selittäisitkö tyhmemmällekin?
Äsken avautui, että Makedonia sijaitsee Euroopassa. Olen aina luullut, että kyseinen valtio sijaitsisi Afrikassa.
Hyviä uutisia! Raportoin äsken viestisi toisessa ketjussa saatesanoilla "heittäkää tämä riidanhaastaja vittuun täältä". Opettele käyttäytymään.Minulle avautui juuri nyt, että ja:ssa on aika typerää sakkia.
Minulle avautui juuri nyt, että ja:ssa on aika typerää sakkia.
Hyviä uutisia! Raportoin äsken viestisi toisessa ketjussa saatesanoilla "heittäkää tämä riidanhaastaja vittuun täältä". Opettele käyttäytymään.
Moi moi.
@TomiP
Opettele edes tuntemaan huutelun kohteesi, jos käyttäytymään opettelu ei ole mieleistä.
Eipä tästä tämän enempää. Mukavaa ja rauhallista jatkoa sinne päin.
Retoriikkani on tismalleen samanlaista kuin palstan oikeistohäröjenkin, mutta te oikeistopellet ette tunnu kestävän sitä.
Avautui että Jatkoajasta on tulossa haistapaska-tason poliittinen jätelava.
-Tinke
Se on ollut sitä näemmä aina.
Ei ole. Melkein alusta asti Jatkoajan foorumia lukeneena voin sanoa että viime aikoina on poliittinen paskanjauhanta lisääntynyt vähän liiankin paljon palstalla. Ainahan sitä on ollut mutta se paskanjauhanta ei ole levinnyt muihin ketjuihin vapaalla puolella. Tällä hetkellä saat lukea useasta vapaan puolen ketjusta miten joku palstalainen sitä, tätä tai tuota poliittiselta kannaltaan. Ei vain kiinnosta. Tehkää mitä lystäätte, ei minulla ole mitään oikeuksia itsemoderoida teidän ketjua mutta avautuipahan vain että perseestä tämä Jatkoajan vapaan puolen meno nykyään on.
-Tinke
Nämä ovat näitä Euroopan random valtioita, jotka eivät ikinä ole mediassa esillä. Joskus eskari-ikäisenä selailin jotain lippukirjaa, ja Makedonian lippu osui eteen. Makedonian lippu eroaa niin paljon muiden eurooppalaisten valtioiden lipuista, ja sillä on mielestäni paljon yhtäläisyyksiä afrikkalaisten valtioiden lippujen kanssa. Tästä on siis jäänyt mielikuva itselle, että Makedonia sijaitsisi Afrikassa.Jopa minä tiesin tämän, joten nyt ensi syksynä tarkkana siellä maatiedon tunneilla!
Nämä ovat näitä Euroopan random valtioita, jotka eivät ikinä ole mediassa esillä. Joskus eskari-ikäisenä selailin jotain lippukirjaa, ja Makedonian lippu osui eteen. Makedonian lippu eroaa niin paljon muiden eurooppalaisten valtioiden lipuista, ja sillä on mielestäni paljon yhtäläisyyksiä afrikkalaisten valtioiden lippujen kanssa. Tästä on siis jäänyt mielikuva itselle, että Makedonia sijaitsisi Afrikassa.
Turhaan raportoit. Oikeistopelle. Retoriikkani on tismalleen samanlaista kuin palstan oikeistohäröjenkin, mutta te oikeistopellet ette tunnu kestävän sitä.
Historiasta kuitenkin pitäisi olla tuttu? Aleksanteri Suuri ja falangit sun muut. Isä Filippos alisti Kreikan ja poika Allu kaiken siitä Intiaan. Minulla historia aina ollut suuri intohimo niin tuntuu todella oudolta lukea tämmöistä. En tarkoita kuitenkaan tuomita, kaikki ovat jostakin aiheesta kujalla.Nämä ovat näitä Euroopan random valtioita, jotka eivät ikinä ole mediassa esillä. Joskus eskari-ikäisenä selailin jotain lippukirjaa, ja Makedonian lippu osui eteen. Makedonian lippu eroaa niin paljon muiden eurooppalaisten valtioiden lipuista, ja sillä on mielestäni paljon yhtäläisyyksiä afrikkalaisten valtioiden lippujen kanssa. Tästä on siis jäänyt mielikuva itselle, että Makedonia sijaitsisi Afrikassa.
Pakko tulla pikkuisen pätemään mutta eikös kyseinen Aleksanteri ollut kotoisin Kreikan maakunnasta nimeltä Makedonia, eikä siis nykyiseltä Makedonia valtion alueelta. Kreikkahan on pitkään vastustanut Makedonia nimen käyttöä ja tämän vuoksi siitä käytetään nimiä entinen Jugoslavian tasavalta Makedonia.Historiasta kuitenkin pitäisi olla tuttu? Aleksanteri Suuri ja falangit sun muut. Isä Filippos alisti Kreikan ja poika Allu kaiken siitä Intiaan. Minulla historia aina ollut suuri intohimo niin tuntuu todella oudolta lukea tämmöistä. En tarkoita kuitenkaan tuomita, kaikki ovat jostakin aiheesta kujalla.