Mitä muut on mieltä? Voiko tämä olla totta? Vai onko siskoni se "poikkeus vahvistaa säännön" tapaus?
Käy kurkkaamassa, lymyileekö Kai Rautio siellä vessan nurkassa. Tällä saamme selville, onko vessasi jotenkin erityinen.
Mitä muut on mieltä? Voiko tämä olla totta? Vai onko siskoni se "poikkeus vahvistaa säännön" tapaus?
Oikeasti kaikki maailman naiset käyvät jatkuvasti vääntämässä hillittömiä ripulipaskoja, jotka leviävät pitkin perseen poskia.Naiset käyvät ainoastaan puuteroimassa nenäänsä. Ei mitään muuta.
Oikeasti kaikki maailman naiset käyvät jatkuvasti vääntämässä hillittömiä ripulipaskoja, jotka leviävät pitkin perseen poskia.
Siis onko nämä toimittajat perussuomalaisia? En tiennytkään! Perussuomalaisethan paskovat juuri nyt oikein kunnolla housuun, koko ajan. Ja ovat päällikkönsä johdolla melkoisia ämmiä ja takinkääntäjiä. Omien housujensa lisäksi kuulemma paskovat koko pesänsä. Siinä on joku turun bussi aika pientä. Tosin itselläkin voisi tulla kauhusta huono housuun, jos turkuun joutuisi.Pari linja-autossa huvikseen housuun paskovaa viherkommarityttöstä ei edusta kaikkia maailmna naisia, vaikka tuo tapa iloitella yhdistäisikin kotimaisia aatesisaria ja ehkä myös -veljiä.
Ja ovat päällikkönsä johdolla melkoisia ämmiä
Naiset eivät ole ämmiä, vaan munattomat miehet.No, huh? Kylläpä oli sovinistinen ja suorastaa naisvihaa huokuva letkautus. Mistä teitä piilopersuja oikein sikiää?
Naiset eivät ole ämmiä, vaan munattomat miehet.
Miksei. Hame on varmasti oikein mukava ja viileä kesävaate, skottimiehet voivat varmasti kertoa siitä enemmän. Kerro lisää taantumuksellisesta retoriikasta? Tunnut tietävän siitä ihmeen paljon.Surkea selitys taantumukselliselle retoriikalle ja sutkautukselle. Hametta päälle vaan.
Se, että Lahden vaakunassa ei olekaan ruori, kuten olen viimeiset 25 vuotta luullut, vaan tulta iskevä junan pyörä eli tulipyörä.
Olen aina ihmetellyt sitä kun keväällä mennään kohti SC finaaleja ja alkaa tämä iänikuinen spekulaatio siitä saadanko SC Suomeen? Onko sillä oikeasti mitään väliä? Ihan sattuman kauppaahan tuo on jos joku suomalainen pelaaja sattuu olemaan voittajajoukkueessa.
Ai, se on siirtynyt Helsingin Sanomilta YLE:lle. Oli muuten aikoinaan Amorphiksen esiasteessa basistina, ja vielä muutama vuosi sitten oli lavalla Amorphiksen kanssa, bändin 20-vuotisjuhlat tms.Ylen Jussi Ahlroth on surkea toimittaja. Luin tänään ensimmäistä kertaa hänen tuotoksiaan, jääköön tämä kerta samalla viimeiseksi.
Joo Sello on tosi mukava paikka ostoskeskukseksi. Yleensä ei ole mikään hirveä hälinä edes lauantaisin, paikat ovat siistejä ja aina olen löytänyt ne asiat mitä olen tullut hakemaankin. Pasilasta pääsee joskus jopa nopeammin Selloon kuin keskustaan. Olen jo aiemminkin kehunut Selloa, mutta mielestäni se on selkeästi pk-seudun paras ostari, jos ei kaipaa tungosta ja haluaa käydä ostoksilla rauhassa.1. Leppävaaran Sellossa tuli käytyä tänään ensimmäisen kerran eläessäni, tosin kävelin vaan sen läpi. Ihan siistiltä vaikutti paikka, vaikkakin sinne johtanut alikulkutunneli oli itäeurooppalaisten turistien suosiossa.
2. Leppävaara on muuttunut aika lailla sitten edellisen visiittini, joka oli muistaakseni vuonna 2009. En edes tiennyt, että sinne oli rakennettu jonkinlainen keskuspuistikko.
3. Matka Y-junalla Pasilasta Leppävaaraan kestää vain kuusi minuuttia. Hitusen nopeampaa menoa kuin Jokeri-linjalla.
Mutta ei hänkään kaikkea tiennyt: lapsen äidillä on rokotus tätä tarttuvaa tautia vastaan joten ei se pannessa olisi tarttunut (lienee jo ilmeistä, että jätkä ei osaa käyttää kortsua, sehän kiristää ja on ikävä), mutta lapsella ei nyt mitään rokotusta ollut.
Jatkoaikavaalit-ehdokasasettelu -ketjua lukiessani minulle avautui, että miksi demarit ovat nykyään huonolla tiellä...