Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 843 376
  • 34 442

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä olen ollut aina hyvin vastahankaan suomalaisen jalkapallon suhteen. Jotkut tietänevät. Olen lyönyt vetoja että syön hatullisen ihan mitä vaan, jos Suomen miesten maajoukkue pääsee arvokisoihin ikinä. Nyt olen joutunut hieman lieventelemään käsityksiäni, kun 10-vuotias poikani ja 8-vuotias tyttäreni ovat liittyneet pelaajiksi jalkapalloseuroihin. Tuen kyllä lasteni harrastuksia täysillä. MM-kisapaikkaan en vieläkään usko, mutta en jaksa enää toitottaa negatiivisuuttani joka käänteessä. Hyvä se on, että futista pelataan, menestystä tai ei.
 

Snagari

Jäsen
Minä olen ollut aina hyvin vastahankaan suomalaisen jalkapallon suhteen. Jotkut tietänevät. Olen lyönyt vetoja että syön hatullisen ihan mitä vaan, jos Suomen miesten maajoukkue pääsee arvokisoihin ikinä. Nyt olen joutunut hieman lieventelemään käsityksiäni, kun 10-vuotias poikani ja 8-vuotias tyttäreni ovat liittyneet pelaajiksi jalkapalloseuroihin.
Kai se poika talvella pelaa jääkiekkoa, pelaahan?
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Tervakoski nokittaa Berliinillä, Moskovalla ja Pariisilla.
 

Nick Neim

Jäsen
Monaco on Tampereella.

(Miten ihmeessä kukaan ei ole tuonut tätä ikivanhaa puujalkaa esille, vaikka useamman nimimerkin toimesta on tarjoiltu?)
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ja eikös Arabia ole Helsingissä vai miten se menikään?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ja eikös Arabia ole Helsingissä vai miten se menikään?
Siellähän se. Vähemmän yllättäen Arabia on saanut nimensä Arabian tehtaista, jotka sijaitsevat noilla kulmilla. Vierestä löytyy mm. Taideteollinen korkeakoulu. Seudulla kannattaa turistinkin poiketa, sillä pienen matkan päässä Vanhassakaupungissa on kaikenikäisiä vieraita kiehtova Tekniikan museo. Toki Arabian tehtaillekin järjestetään kiertokäyntejä, tosin en ole koskaan osallistunut, mutta mielenkiintoista on kuulemma ollut.

Venäjä on muuten Humppilassa.
 

Anonymous

Jäsen
Raamattu on Lapualla.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Turku on Turussa. Valitettavasti.

muaddib
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon jo yli kuukauden kulkenut täällä kotona nakuna. Ennen oli jotenkin alaston olo ilman vaatteita, mutta nyt tää tuntuu luonnolliselta. Naapurit nyt saattaa nähdä tosta vastapäisestä kerrostalosta, mutta mitä sillä on väliä?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fucking on Itävallassa. Bitte - nicht so schnell!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös