Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 730 943
  • 33 987

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Mulle avautui että tunnette nimim. Pavlikovskyn kanssa jotain totaalisen daijuja naisia, kun en itse moisia kuvatunlaisia vähäihmisiä tunne yhtäkään. Kannattaisiko miettiä missä vitun seurassa liikutte ja millaisiin ihmisiin tutustutte?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulle avautui että tunnette nimim. Pavlikovskyn kanssa jotain totaalisen daijuja naisia, kun en itse moisia kuvatunlaisia vähäihmisiä tunne yhtäkään. Kannattaisiko miettiä missä vitun seurassa liikutte ja millaisiin ihmisiin tutustutte?

Täälnäi me ollaan :) Mä laitoin keittiön yläkaappien päälle tekstitarran "save water, drink wine". Puss och kramm.
 
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Opiskellessa tulee jatkuva nälkä, tai oikeastaan istuessa ja ajatellessa. Eikä aina tarvitse edes ajatella. Katsoi sitten telkkaria, täytti ristikoita tai luki lehtiä, niin aina se nälkä hiipii salakavalasti.

Kun käväsee lenkillä, kävelyllä tai liikkuu edes jollain tavalla, niin ei mulla ole nälkä sen jälkeen. Esimerkiksi treenien jälkeen menee aina lähemmäs pari tuntia ennen kuin voi jotain syödä nälkäänsä. Sinänsä outoa, kun kuvittelisi asian juurikin toistepäin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
(avautui, että) Kyllä kannatti herätä tänäkin aamuna - palstaa laiskasti selailessani törmäsin ystäväni Käyttiksen uuden uutukaiseen viestiin.

Notta... Tervetuloa vaan takaisin!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
(avautui, että) Kyllä kannatti herätä tänäkin aamuna - palstaa laiskasti selailessani törmäsin ystäväni Käyttiksen uuden uutukaiseen viestiin.

Notta... Tervetuloa vaan takaisin!
Tervetuloa @Käyttäjänimetön takaisin!

Minulle avautui joulunpyhinä, että vaimo suunnittelee toisenkin koiran ottamista perheeseen. Aion hitusen toppuutella ajatuksen eteenpäin viemistä ihan käytännön syistä, vaikka koirista kovasti pidämmekin. Jos nyt kuitenkin käy niin, että toinen laikukas nelitassuinen saapuu taloon, niin vaadin ehdottomasti että tulokas on urospuolinen ja nimekseen olisi tuleva Käyttäjänimetön tai kompaktimmin Käyttis. Tosin minulle ei ole vielä avautunut, joutuuko koiran omistaja maksamaan koiransa puolesta ruokkomaksuja. Pelolla epäilen, että Käyttäjänimetön pääsisi vähäsen vartuttuaan pihasta irti, ja astuisi reissullaan naapuruston juoksullaan olevat nartut tiineeksi. En ilkeäisi viedä Käyttäjänimetöntä leikkuulle veterinääriseen.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Älä unohda sisustustarroja samoilla teksteillä. Ebaysta niitä saa ihan muutamalla eurolla. En sitten tiedä mikä niissä on niin hienoa.

Asuntojen myynti-ilmoituksia selatessa noita syvällisiä mietelauseita näkyy aika paljon. Nykyisen rakentamisen laadun huomioonottaen en pidä sitä hyvänä ajatuksena, että laittaa myynti-ilmoitukseen kuvan huoneesta, jonka seinällä lukee puolen metrin korkuisin kirjaimin HOME.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meillä vaimo on kanssa ihan kikseissä noista tommosista kuvista missä on joku tammi ja auringonlasku tai vesiputous ja tähtitaivas ja sitten siinä lukee jotain että "Life is the wonderful experience, yes it is" tai "Wherever there is a star, there is a dream, dream is the star of the dream-star." ja mä en yhtään oo päässyt sisälle että mikä niissä on niin hienoa. Oon yrittänyt itse keksiä sille omia tommosia vastaavia mutta ei ne oo kuulemma yhtään hyviä. Oisko semmonen missä on vauva ja koira ja sitten siinä lukee "Rainbows are like unicorns: living the dream of universe princess"? Entäs viljapelto ja kurkiaura ja "Mistakes are there where you are not: heart always wins the darkness"? Timo T.A. Mikkonen ja Stevie Wonder, ja "Seeing is believing"? Tauski ja "Hit me baby one more time"? Neljään osaan jaettu sämpylä ja "Retards are on the move"?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin ja tervetuloa @Käyttäjänimetön , sinä senkin puusilmäinen lestadiolainen koira! Epätodennäköisen paluusi kunniaksi arvoitus: mitä yhteistä on Jeesuksella ja Käyttäjänimettömällä? Molemmat on Jatkoajan nimimerkkejä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mulle avautui että tunnette nimim. Pavlikovskyn kanssa jotain totaalisen daijuja naisia, kun en itse moisia kuvatunlaisia vähäihmisiä tunne yhtäkään. Kannattaisiko miettiä missä vitun seurassa liikutte ja millaisiin ihmisiin tutustutte?

Arvelinkin, että tällainen viesti tänne ilmestyy jos sattuu kirjoittamaan itse, että "iso osa tuntemistani naisista", koska aina löytyy tällainen hämeenlinnalainen uros, joka tuntee vain fiksuja, lähes akateemikko-tason naisia, jotka eivät moisia turhuuksia harrasta, eivät kusekaan siihen suuntaan vaan elävät niin syvällä muodissa etteivät tavan tuularinaiset edes heidän muotiaan tajua. Hienosti olet seurasi valinnut.

FASlapsi tuolla yllä avaakin tätä samaa asiaa. En tiedä mitä naikkoset yrittävät tuolla viestittää? Onko se kenties naisväestön sisäistä viestintää kotireviireistä vai jotain onnellisuuden ilmentymistä. Mikäli mies junttaisi taululle FASlapsen kaltaisin esimerkein olevia kylttejä/mietelauseita, niin sehän olisi täysi katastrofi, vaikka todellisuudessa puntit tasoittuisivat.

Niin ja käyttiskö is back? Anoiko mies korkeimmalta oikeudelta armahdusta vai onko pöly jo laskeutunut tarpeeksi, että käyttis voidaan päästää temmeltämään jatkoaikaan? Joka tapauksessa tervetuloa käyttis, palsta on taas väliaikaisesti ainakin vähemmän väritön!
 

Nick Neim

Jäsen
Portugalin kielessä mies ja nainen kiittävät eri sanoilla. Missä on tasa-arvo saatana!!!!!!
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Avautui, että ylläpito käyttää taggaus-ohjeessaan esimerkkinä meikäläisen nimimerkkiä. Tämä avautui siksi, että olen jo pitkään ihmetellyt, että miten tuo ns. taggaus onnistuu. Laiskana olen antanut asian olla, kunnes nyt päätin että katsonpa josko tältä palstalta löytyisi ohjeita asiaan. No löytyihin niitä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koska täällä ei taida olla "Asia, joka muistui mieleen" -ketjua, niin laitan tänne. Viasat näyttää vuodelta 2001 matsia San Jose Sharks - Anaheim Mighty Ducks ja siellähän se Salaman Teukka painaa Sharks-paidassa. Muistin toki hänen aikansa Winnipegissä ja tietenkin Anaheimissa, Colorado-stinttikin oli mielessä, mutta muistikuvat Selänteestä haipaidassa olivat jostain syystä hukkuneet johonkin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Avautui, että Arto Nybergin lähetysaikaa on näköjään aikaistettu tunnilla, eli ohjelma alkaa tänään (ja oletettavasti myös jatkossa) jo klo 18.45 ja päättyy siis jo tuntia ennen iltauutisia. Mikä lie syynä.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Avautui, että Arto Nybergin lähetysaikaa on näköjään aikaistettu tunnilla, eli ohjelma alkaa tänään (ja oletettavasti myös jatkossa) jo klo 18.45 ja päättyy siis jo tuntia ennen iltauutisia. Mikä lie syynä.

Katsojaluvut. Ennen Nybergiä esitetyt saksalaiset poliisisarjat eivät ole saanut riittävästi katsojia, joten sitä siirretään myöhäisemmäksi. Olen aivan varma, että tämä tulee näkymään Nybergin katsojaluvuissa, koska ohjelma sopii paremmin esitettäväksi juuri ennen pääuutisia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Katsojaluvut. Ennen Nybergiä esitetyt saksalaiset poliisisarjat eivät ole saanut riittävästi katsojia, joten sitä siirretään myöhäisemmäksi. Olen aivan varma, että tämä tulee näkymään Nybergin katsojaluvuissa, koska ohjelma sopii paremmin esitettäväksi juuri ennen pääuutisia.
Aivan varmasti. Vain YLE pystyy moiseen; luulin, että noin 124141. kerran uusittavien Kettu-jaksojen siirtäminen sunnuntai-illan lähetysajalle 19.45-20.30 olisi jotakin onnetonta camp-huumoria Maikkarin Kingin hengessä, mutta sehän olikin ihan vain peri-yleläistä perseilyä.

Vai katsooko tässä maassa joku saksalaisia poliisisarjoja oikeasti vielä vuonna 2015?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Vai katsooko tässä maassa joku saksalaisia poliisisarjoja oikeasti vielä vuonna 2015?

Ilmeisesti katsoo, koska ohjelmakartan muutos on kuulemma lähtenyt saksalaisdekkarien katsojien toiveesta saada sarjojen esitysaikaa myöhemmäksi. Ylellä vissiin uskotaan, että Nybergiä katsotaan siinäkin tapauksessa, että se esitettäisiin milloin tahansa. Minua ainakin surettaa, että johdonmukainen keskusteluohjelma–uutiset-kaava rikotaan esittämällä välissä jotain epäuskottavaa Pappa Matulaa juoksemassa puolta nuorempia kiinni.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ilmeisesti katsoo, koska ohjelmakartan muutos on kuulemma lähtenyt saksalaisdekkarien katsojien toiveesta saada sarjojen esitysaikaa myöhemmäksi. Ylellä vissiin uskotaan, että Nybergiä katsotaan siinäkin tapauksessa, että se esitettäisiin milloin tahansa. Minua ainakin surettaa, että johdonmukainen keskusteluohjelma–uutiset-kaava rikotaan esittämällä välissä jotain epäuskottavaa Pappa Matulaa juoksemassa puolta nuorempia kiinni.
Olen täsmälleen samaa mieltä. Aivan käsittämätön ja epäjohdonmukainen ratkaisu Yleltä, mutta eipä ole ensimmäinen laatuaan.

No, onneksi eivät sentään poistaneet Nybergiä (ainakaan vielä) kokonaan ohjelmistostaan, esim. Latela- tai Imettäjät-laatusarjojen uusintojen tieltä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Vai katsooko tässä maassa joku saksalaisia poliisisarjoja oikeasti vielä vuonna 2015?
Myönnän katsovani - tosin en niinkään sarjan takia vaan lähinnä kielen.

Ehkä YLEn olisi kuitenkin hyvä hieman uudistaa tarjontaansa. Mä toivoisin, että YLE ottaisi jossain vaiheessa sarjoihinsa saksalaisen poliisisarjan Alarm für Cobra 11 - die Autobahnpolizei. Tätä voisi seurata sekä kielen että itse sarjan takia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös