Niin minäkin omasta mielestäni kirjoitin. Että mielelläni jätän hotellin aamiaisen väliin vaikka se kuuluisi hintaan...Ruokaelämykset haetaan yleensä mielestäni ihan jostain muualta kuin hotellin aamupalasta....
Niin minäkin omasta mielestäni kirjoitin. Että mielelläni jätän hotellin aamiaisen väliin vaikka se kuuluisi hintaan...Ruokaelämykset haetaan yleensä mielestäni ihan jostain muualta kuin hotellin aamupalasta....
No, omapahan on toki asiasi. Jokainen saa rahoillaan ja sen vastineella tehdä mitä haluaa... =)Niin minäkin omasta mielestäni kirjoitin. Että mielelläni jätän hotellin aamiaisen väliin vaikka se kuuluisi hintaan...
Toisaalta all inclusive -paketti pakottaa käyttämään hotellun palveluita, esim. syömään sitä perus hotelliruokaa aamusta iltaan, koska muuten on maksettu turhasta. En oo kuin kerran ollut kauempana lomalla, mutta silloin olin tyytyväinen kun hotellista ei saanut edes aamupalaa - tulipahan käytyä erilaisissa ravintoloissa syömässä erilaisia ruokia kuin kotisuomessa.
...Aamisbuffet ravintoloita oli viimeksi 3 erilaista, jokaisessa toistakymmentä metriä buffetvaunuja ja kokki lisäksi paistamassa pekonia, munia jne. Vaihtelua oli niin paljon ettei ehtinyt parissa viikossa syödä. Lounas paikoissa sama, lisäksi pari erilaista ns grilliravintolaa, lisäksi iltaisin 5 eri ala carte ravintolaa jossa voi syödä halutetessaan menyn läpi.
Juttu on aivan eri jossain peruslafkassa jossa sitä samaa puoli haaleaa ruokaa syödään joka päivä...
Olen ollut jonkin aikaa poissa ympyröistä täältä ja sillä tavoin omalta osaltani olen nostanut palstan tasoa, mutta nyt kun olen taas lueskellut foorumia enemmän, niin ketjun otsikon mukaisesti minulle avautui, että palstan taso on hieman laskenut. Paljon on tullut uusia nimimerkkejä mukaan ja kaikesta päätellen keski-ikä palstalla on laskenut huomattavasti.
Vasta tällä viikolla minulle avautui, että eräässä töölöläisessä kello- ja kultaliikkeessä töissä oleva nainen on Semir Ben-Amorin vaimo. Olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti kyseisessä putiikissa aina vuodesta 2008 lähtien. Kyseinen nainen on aikamoinen milf ja tämä on helppoa huudella tällä tavalla nimimerkin suojasta.
Mistä moinen kävi ilmi?
Radikaalisti on sitten palstan keski-ikä ehtinyt laskea siinä runsaassa kuukaudessa, jonka olit poissa suurin piirtein heinäkuun puolivälistä elokuun puoliväliin.
Avautui, että tuota "pillukarvaketjua" on siistitty, ei tosin trimmattu, otsikon osalta.
No joo, oli huonosti kirjoitettu, tarkoitin aikaa jolloin en ole ollut kovin aktiivinen. Kun haen kaikkia viestejäni, niin esimerkiksi ensimmäiselle sivulle mahtuu viestejä ajalta 31.3. - 20.8., ja tuolla ajalla en ole juuri käynyt edes lueskelemassa.
Toki tämä tasonlasku on ollut nähtävissä jo pitkän aikaa (mielestäni), enkä todellakaan nosta tässä itseäni jalustalle, päinvastoin. Olen huomannut kuinka olemattomat kirjoittajantaidot minulla on, joten olen suosiolla vetäytynyt tarkkailuasemiin, joskin nyt taas kiinnostaa enemmän liigakauden kynnyksellä.
EDIT: Tutkitaanpas nyt hieman lisää, kun tilastot kiinnostavat minua asiassa kuin asiassa.
Viimeisen vuoden aikana olen kirjoittanut palstalle 51 viestiä, eli n. 0,14 viestiä/päivä. Ehkä se keski-iän lasku on tapahtunut sitten tuona aikana...
Ainakin kaikenmaailman viisastelu on täällä lisääntynyt. Juurikin tuollainen esim. mitä yleensä aina fiksu Musta Nuoli kirjoitteli teikäläiselle.
Onko se lisääntynyt? Vaiko pikemminkin pysynyt ennallaan tai jopa vähentynyt Jatkiksen alkuvuosista. Me olemme olleet nimimerkkeinä täällä yhtä kauan, itse asiassa päivälleen yhtä kauan (sattuma sinänsä) eli 18.9.2003 alkaen ja sanoisin, että pikemminkin Jatkiksen taso on noista vuosista noussut kun vanhoja muinaisketjuja lueskelee.
.
Kaks naista puhuu enemmän kuin tuhat kuvaa.
TOJ löytänyt uuden kodin HFBoardsin moderoimattomasta politiikka-osiosta. Kovaa tykitystä sikäläisessä Ukraina-ketjussa.