Tummat naiset ovat muutenkin lähes poikkeuksetta kauniimpia kuin vaaleat sisarensa. Olen pistänyt merkille, että monilla suomalaisilla naisilla on rasvainen/limainen iho, jo pelkästään tämän asian takia tummaihoiset naiset vievät voiton.
Vaaleat naiset ja aasialaisnaiset ovat lähes poikkeuksetta puoleensavetävämpiä kuin tummat sisarensa. Olen pistänyt merkille, että monilla afrikkalaisilla on pistävä hienhaju, ns. neekerinhaju, jonka takia vaaleaihoiset naiset vievät voiton.
Kas tässä kaksi stereotyyppistä yleistystä. Se lienee selvää, kumpaan heilahtaisi kaksoisstandardin kirves, jos hyysääjäviranomais-ammattiloukkaantujat eksyisivät virka-aikanaan Jatkikseen.
En ole kyllä minä pistänyt merkille mitään limavanaa valkoisista naisista saatika rasvaa tihkuvaa ihoa, mutta mustaihoisten hajun olen kyllä haistanut monesti julkisissa kulkuvälineissä ja muuallakin. Ei valkoisenkaan hiki hyvältä haise, mutta vahva ominaistuoksu se ainakin afrikkalaisista irtoaa. Toki tähän vaikuttaa myös kulttuuri, eli länsimaiset mustat naiset osaavat peseytyä tarpeeksi.
Mitä henkilökohtaisiin naiskauneuden mieltymyksiin tulee, niin sen minkä mustat perseessä voittavat, sen he kasvonpiirteissä yleensä menettävät, ellei kyse ole sitten vaaleammista, maitokahvinvärisistä mustista tai mulateista, joissa usein yhdistyvät kahden eri päärotutyypin parhaat ominaisuudet. Serenawilliamsit saisivat ottamaan jalat alleen. Se ei tosin auttaisi, mokoma juoksisi kiinni.
Kyllä minullekin kaunis, sopusuhtainen musta nuori nainen kelpaisi, ei siinä mitään. Mutta jos puhutaan ns. taviksista ja perustallaajista, niin läskiytyvä musta ghettomamma ei kärkeen sijoittuisi.