Facebookissakin on nyt käytössä hashtagit.
Joku "nörtti" voisi avata mulle hashtagien merkityksen. Minulla on Twitter-tili, mutta eipä sitä tule käytettyä. Facebookkia kyllä käytän, mutta mitä noilla hashtageilla tehdään?
Joku "nörtti" voisi avata mulle hashtagien merkityksen. Minulla on Twitter-tili, mutta eipä sitä tule käytettyä. Facebookkia kyllä käytän, mutta mitä noilla hashtageilla tehdään?
Vähän niinkuin:Käsittääkseni hashtagilla voi merkata ns. avainsanan, jota klikkaamalla sitten näkee mitä muut kirjoittaa samaan asiaan liittyen.
Tuo on huumeidenkäyttäjien salaliitto. Hasispäivästä on kyse, ja alun perin Saksasta peräisin. Hashis Tag - hasispäivä.
Eli joka kerta kun joku puhuu hashtageista saatika käyttää sellaista, niin tiedät, että pahaisista narkkareista ja pilvipäistä ynnä muista liimatilhistä on kyse.
Kun ostaa mausteita pusseissa niin ainakin osassa niistä on merkattanu alakulmaan alue, jonka pois leikkaamalla maustepurkkien täyttö helpottuu huomattavasti verrattuna siihen jos avaa sen suljettavan pussin suun.
Kun ostaa mausteita pusseissa niin ainakin osassa niistä on merkattanu alakulmaan alue, jonka pois leikkaamalla maustepurkkien täyttö helpottuu huomattavasti verrattuna siihen jos avaa sen suljettavan pussin suun.
Tarvitseeko pussiin kulmaan erikseen merkitä alue, jotta sen osaa leikata auki?
Renny Harlin ohjasikin Die Hard kakkosen, eikä ykköstä kuten olin tähän asti virheellisesti olettanut. Olin tietoinen, että Rennyllä on tapana laittaa jotain Suomeen viittaavaa ohjaamiinsa elokuviin, mutta oletin ykkösessä ollutta "Helsinki-syndrooma" juttua täksi viittaukseksi. Kuinka väärässä olinkaan. Kakkosessahan soundtrackiin on päässyt Finlandia-hymni.
Vilahtiko Finlandia- Vodka pullokin leffassa?
Ei muistaakseni. Mutta ainakin siinä hai-leffassa, Deep Blue Sea tjsp, oli Finlandia vodka puteli pöydällä.
Vilahtiko Finlandia- Vodka pullokin leffassa?
Missä Rennyn leffassa ei olisi jonkin sortin viittauksia Suomeen tai vähintäänkin sopivasti tuotteistettua putelia yms. esillä? Uskoakseni jokaisessa Rennyn ohjauksessa on, miehen tuottamissa elokuvissa tuskin on.
Näköjään noita oli wikipediaankin asti koottu.
Muistaakseni Deep Blue Sea elokuvan eräässä kohtauksessa on ruokalan seinällä ruokalista missä on tarjolla hernekeittoa, varmaankin torstaina.