Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 881 105
  • 34 589

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Avautui, että elämme tänä vuonna Marko "Kyy" Palon vuotta.

Totta, tsekkasin kiinalaisen horoskoopin, siellä tosiaan vaihdetaan koiran, apinan ja lohikäärmeen jälkeen Marko Palon vuoteen. Seuraavana on rotta, sitten on torakka, ja sen jälkeen onkin 18 vuotta putkeen Kalervo Kummolan vuosia. Tämän jälkeen kiinalainen kalenteri loppuu, viimeisenä kaneettina on "Ette te kattois päivämääriä kuitenkaan!"

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seiskan uutisissa Petri Saraste raportoi Pekingistä just nyt. Avautui nyt, että näin hänet viime torstaina Kallessa. Muistin silloin, että hän on toimittaja, mutten muistanut, mikä toimittaja.
Mulle avautui se, että scholl käy Kallessa, vaikka muistaakseni scholl on itse luonnehtinut paikkaa demaripaikaksi. Onko scholl piilodemari?

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Mulle avautui se, että scholl käy Kallessa, vaikka muistaakseni scholl on itse luonnehtinut paikkaa demaripaikaksi. Onko scholl piilodemari?

Taitaa olla enemmänkin piilokeskustalainen - kannattaa Baijerin maalaisjuntteja, harrastaa hiihtoa sekä kuuntelee countrya ja saksalaista junttihumppaa.

muaddib

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Nimimerkki HIFK on palannut palstalle junnukisaketjussa. Traumat ovat vieläkin sen verran kovat että pysyy kuitenkin ignore-listalla.

Etkö tuntenut kertaakaan vihlaisua sielussasi tai syömmessäsi, kun hän kertoili epäonnistumisistaan naisasioissa? Harvinaisen julma mies tunnut olevan.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tunsin ensimmäisen n. 100 viestin verran. Kun 500 viestiä naisasiaketjuun tuli täyteen niin mulle riitti.

Piti oikein tarkistaa, ja ei niitä ollut "kuin" 272. Nämä toki tulivat aika kiihkeällä päivätahdilla.
Kärkipaikkaa hallinnoiva on äkkiseltään ajateltuna yllättävä, mutta ehkäpä tähän joku sanonta sopii.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kansanedustajilla on ilmeisen paljon vapaa-aikaa kun esimerkiksi Jani Toivolalla on aikaa juontaa myös tv-ohjelmaa.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Aamuradioissa oikeasti feikataan segmenttejä, ei tuo nyt sinänsä mikään yllätys ole mutta että "kuuntelijakilpailutkin" ovat feikkejä oli vähän isompi yllätys. Ja vielä suurempi yllätys oli oikeastaan se että plagioinnilla sitten saa palkintoja.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Näyttää pahasti siltä, että kävin aikoinaan koulua jonkun jatkislaisen kanssa. Tämä heppu kannattaa Jyppiä, ainakin mitä on uskominen hänen Facebookissa olevia kuviaan. Hmmmm...

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Kaupan pakastepizzasta saa syötävää kun rikkoo sen päälle yhden kananmunan.

Tarvitseeko sitä pitsaa vielä paistaa vai lämmittääkö kananmuna sen syötäväksi?

Viimeksi muokattu:

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kun lehdessä töissä oleva henkilö kirjoittaa lehden verkkoversioon jutun muodossa, jossa hän itse kysyy itseltään kysymykset ja vastaa itse niihin, niin hän "myöntää lehdelle haastattelun".

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Norjalainen hiihtäjä ei ole koskaan voittanut Tour de skin kokonaiskilpailua. Ei miehissä ei naisissa. Saalina on kuusi kakkos-sijaa.

scholl

Jäsen
scholl on paitsi sekoamassa niin myös alkoholisoitumassa. Enää ei ajella Audilla Sveitsissä eikä sovitella Armanin pukuja Ranskassa, niin kuin ennen normi viikonloppuna. Nyt vedetään räkä poskella kalsarikännejä eikä kyetä enää edes suihkussa käymään.

Scholl kävi suihkussa illalla Esport Centerissä. Räkä ei ole poskella, eivätkä muutkaan Räikköset ja toisaalta kalsareissa en ole esiintynyt.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Nykyään monissa autoissa on vain yksi peruutusvalo. Hyvä että tämä avautui ennen kuin menin ostamaan siskon autoon uutta polttimoa.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Suomessa on yllättävän paljon näitä NHL-mieshuoraajia. Viimeistään tässä parin päivän sisällä avautui tällainenkin asia.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäs tämä käytännössä tarkoittaa?

Tavallaan viittasin siihen, että monet pitävät vaikkapa Barcan tai Manun kannustamista mieshuoraamisena. Eiköhän tämän nahilapalvonnan voi laskea sitten ihan samaan kastiin.

Toki isolla osalla tässä juhlinnassa suurempana motivaattorina on tietynlainen kateus, joka muuttui hetkessä vahingoniloksi.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Toki isolla osalla tässä juhlinnassa suurempana motivaattorina on tietynlainen kateus, joka muuttui hetkessä vahingoniloksi.

Kyllä, kaikki ovat olleet kateellisia Lukon hienoille vahvistuksille ja upeille otteille. Ja nyt tietysti vahingoniloisia kun NHL alkaa ja Lukon varmalta näyttänyt mestaruus ei olekaan ihan niin selvä.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä, kaikki ovat olleet kateellisia Lukon hienoille vahvistuksille ja upeille otteille. Ja nyt tietysti vahingoniloisia kun NHL alkaa ja Lukon varmalta näyttänyt mestaruus ei olekaan ihan niin selvä.

Itse asiassa havaintojeni mukaan teikäläisten suunta on tullut Porin jälkeen hyvänä kakkosena...

Mikä varmalta näyttänyt mestaruus?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy