Mikä varmalta näyttänyt mestaruus?
Just se. Yritin vihjaista ettei kellään oikeasti voi olla mitään kadehdittavaa Lukon suuntaan.
Mikä varmalta näyttänyt mestaruus?
Just se. Yritin vihjaista ettei kellään oikeasti voi olla mitään kadehdittavaa Lukon suuntaan.
No, ei tuosta nyt enää kannata kateellinen olla. Tai no joo, itseasiassa miksei, sillä niin mahdottoman hienoja hetkiä Mikkel kavereineen meille Lukon kannattajille tarjosi.Tai sitten vaan Bödkeristä, who knows.
Olisi ollut hienoa, jos uusi omistajaporukka olisi poistanut NHL:stä kopioidun ®-nimen.
Nykyään monissa autoissa on vain yksi peruutusvalo. Hyvä että tämä avautui ennen kuin menin ostamaan siskon autoon uutta polttimoa.
Tämä käänteisenä. Eli minulle juuri nyt valkeni, että jossain autoissa voi olla kaksi peruutusvaloa. Itse en muista kahta koskaan nähneeni.
Nykyään lähes kaikissa autoissa on vasemmalla takasumuvalo ja oikealla peruutusvalo. En tosin tiedä miksi peruutusvaloja on vain yksi. Ei ne paljoa valaise, mutta apu se pienikin apu on siellä takana.Tämä käänteisenä. Eli minulle juuri nyt valkeni, että jossain autoissa voi olla kaksi peruutusvaloa. Itse en muista kahta koskaan nähneeni.
En tosin tiedä miksi peruutusvaloja on vain yksi. Ei ne paljoa valaise, mutta apu se pienikin apu on siellä takana.
Toimii se niinkin. Siksi se peruutusvalo on valkoinen, eikä mikään muu väri, koska sen funktio on myös valaista takana olevaa maisemaa.Jumaliste. Olen aina luullut, että peruutusvalon funktio on sama kuin jarruvalon, eli varoittaa takana olevia.
Kyllä kannatti herätä tänäkin aamuna. Taas avautui jotain uutta.
Toimii se niinkin. Siksi se peruutusvalo on valkoinen, eikä mikään muu väri, koska sen funktio on myös valaista takana olevaa maisemaa.
10 pelin kuntopuntarissa Lukko sijalla 3. Blues 9. Ja Lukon otteet parantuivat kokoajan. Kaksi ottelua bluussia vähemmän pelanneena vain kolme pistettä vähemmän... Ehkä tästä syystä olet kateellinen, en tiedä. Tai sitten vaan Bödkeristä, who knows. Tai sitten et ole kateellinen ja huutelet muuten vaan.
Oliskohan tämä muutos tullut joskus 80-luvun lopulla. Ainakaan ostamassani 88-vuoden Kadetissa ei ollut kuin yksi peruutusvalo. En kyllä ihan varma ole oliko aiemmissa autoissanikaan enmpää kuin yksi peruutusvalo.
Avautui jouluviikolla kebabbia ravintolassa syödessä ja taustamusiikkia kuunnellessa (sekä kaverin kanssa aiheesta rupatellessa) nimimerkki "Vanha Len"in yhteys musikantti Van Haleniin. Tunsin itseni tyhmäksi enkä tuosta avautumisesta kehdannutkaan tuoreeltaan kirjoittaa.
rautakansleri kirjoitti:Paska puhetta. Et voi tietää vielä että onko terve.
Rautakansleri on parista eilisillan viestistä päätellen syönyt samoja mökömökömuroja kuin ukkometso.
Minulle avautui, että Venäjälle jumiin jääneet suomalaisturistit olisivat ennemmin lentäneet viallisella koneella Helsinkiin kuin tehneet ylimääräisen stopin matkallaan.
...
Avautui, että nyt ei avautunut todellakaan, vai onko sen typerän Putous -ohjelman kritisointi jotain pyhänhäväistystä. Jos on, niin hyvä.
Ehkä ei pitäisi tuomita ihmisiä yhden kuvan perusteella, mutta onpas vittumaisen näköinen ämmä tuossa kuvassa asiakaspuolella.
Ehkei mutta luulen että myös aviomiehellä lienee ainakin rankkaa.. :)Ehkä ei pitäisi tuomita ihmisiä yhden kuvan perusteella, mutta onpas vittumaisen näköinen ämmä tuossa kuvassa asiakaspuolella.
Vuorenvarmasti ruotsinopettaja. Tai sitten kuvaamataidonopettaja, joka haluaisi olla ruotsinopettaja. Kuulen jo korvissani, kun tuo sanoo joka helvetin kerta "Niko" läser och Sinner översättar.
You Bitch!