Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 730 671
  • 33 987

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Avautui, että Michael Phelps ei pahemmin välittänyt urallaan lyhyen radan mm-kisoista, Phelpsilla on vain yksi mitali vuoden 2004 kisoista, vertailun vuoksi Ryan Lochtella on 30 mitalia lyhyen radan mm-kisoista joista 20 kultaisia, Lochte heitti muuten sunnuntaina päättyneissä Istanbulin mm-kisoissa jopa hopeamitalin katsomoon joka aiheutti hämminkiä paikan päällä.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jos se nyt oli oikeasti vielä epäselvää, niin avautuipa sellainen, että nämä pakolliset joululahjaostokset on aivan järkyttävän kätevää tehdä netissä. Puljuja on vaikka millä mitalla, valikoima luonnollisesti ihan loputon ja maksutkin hoituvat siinä samalla. Voittaa helposti päämäärätiedottoman haahuilun naapurimarketin hiellä marinoidussa jouluruuhkassa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käyvätkö vain maalaisjoukkueet syömässä ABC:n buffan pelimatkoillaan?

Ilmeisesti käyvät. Tämän takia maalaisseurat ovat todennäköisesti menestyneet viime vuosina ihan kohtalaisen hyvin. Alkaisikohan sitä itsekin menestymään, jos söisi ABClla? No, en aio kokeilla. Ennemmin olen menestymätön.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Joukkueen kannattajat?

No tämän hetkisen äänestyksen mukaan perus Jatkoaikalainen ei niinkään käy tuolla nauttimassa aterioitaan. Tämä tosin ainoastaan Jatkiksen aktiivikirjoittajien osalta. Tokihan tuolla käy paljon hokista kiinnostunutta jengiä...ja siis kannattajia. Toki näin...ja junttikortin voi vetää jos tahtoo...
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään ymmärsin, että Säkylässä ei ilmeisesti osata itse tehdä ruokaa, kun kerran jollekin grillille on jopa tunnin jono. Miksi?
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Tänään ymmärsin, että Säkylässä ei ilmeisesti osata itse tehdä ruokaa, kun kerran jollekin grillille on jopa tunnin jono. Miksi?

Ei pitäisi varmaan varaschollia ruokkia, mutta olisiko niin, ettei porin prikaatin tuvissa ole keittiötä, jossa kokata?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tänään ymmärsin, että Säkylässä ei ilmeisesti osata itse tehdä ruokaa, kun kerran jollekin grillille on jopa tunnin jono. Miksi?

Koska ihmiset tykkäävät pikaruuoasta ja hampurilaisista kuten muillakin paikkakunnilla. Täällä vaan niitä hesejä tai mäkkäreitä ei ole joka kadun kulmalla ja ihmisillä on aikaa odottaa hyvää safkaa. Siksi.

Tiedä sitten miten tämä liittyy osaamiseen valmistaa ruokaa. Sulla on varmasti antaa tarkempaa dataa...
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Tänään ymmärsin, että Säkylässä ei ilmeisesti osata itse tehdä ruokaa, kun kerran jollekin grillille on jopa tunnin jono. Miksi?

Jos se grilli on niin hyvä, ettei tarvitse opetella ruuanlaittoa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että SM-liiga on aika viihdyttävää seurattavaa nykyään. Itse tuote (peruspeli 5vs5) on aika kuraa, mutta kaikki muu onkin sitten sitäkin hauskempaa. Tuleeko vahvistuksia? Peruuntuuko NHL-kausi? Lähtevätkö vahvistukset haneen? Mitä ne meistä muualla ajattelevat? Ja mitä huonommin yksittäisellä joukkueella menee, sitä hauskemmiksi muodostuvat seurojen keskusteluosiot.
 
Suosikkijoukkue
KK
Mitä viestiketjuissa OT tarkoittaa. Huh, en kehdannut edes kysyä asiaa, kun en hirveästi muilla foorumeilla pompi. Aluksi luulin sen tarkittavan jotain jatkoerää tms. Aika tyhmä olo. Tämä postaus kuuluu kyllä muutamaan muuhunkin ketjuun, mutta annetaas olla täällä.

No, tuo lyhenne ei varmasti mikään virallinen edes ole? Lisäksi viereskielisestä sanasta lainattu, joten sekoitti pääni aikalailla.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Alle 20-vuotiaiden jääkiekon MM-kisat alkavat 26.12. Venäjällä. Avautui Suomen kolmen ensimmäisen ottelun alkamisajat:

klo 9.30 Latvia - Suomi
klo 9.30 Suomi - Tsekki
klo 9.30 Suomi - Sveitsi

Suomen aikaa luonnollisesti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Avautui, että noita joululimppareita yms. tuotteita menee ihan tuhottomasti kaupaksi. Ne maistuvat paskalta ja muutkin ihmiset ovat varmasti sitä mieltä, koska niitä ei muina vuoden aikoina ole saatavilla. Aivan uskomatonta!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Avautui, että noita joululimppareita yms. tuotteita menee ihan tuhottomasti kaupaksi. Ne maistuvat paskalta ja muutkin ihmiset ovat varmasti sitä mieltä, koska niitä ei muina vuoden aikoina ole saatavilla. Aivan uskomatonta!

Totuus: eivät maistu paskalta. Ei maistu ainakaan Hartwallin Jouluomena-limppari. Se on itse asiassa aivan helevetin hyvvää. Ettei vain olisi parahin penkinlämmittäjä maistamatta paskaa?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jouluomppu on hyvää, juu. Julmust myös.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Vapaaehtoisten pelastuspalvelun lyhenne on Vapepa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui, että olen nähnyt 13-vuotiaan Joel "superjolle" Pohjanpalon ratkaisevan Klubille Helsinki Cupin voiton FC Honkaa vastaan kesällä 2007.

Muistan sen maalin ja että tekijää haastateltiin jopa jossain tv-uutisissa, mutta nyt vasta avautui että tuo Finnair Stadionilla maaliaan sekä voittoa juhlinut pieni futaajaskloddi saattaa olla matkalla kohti ihan maukasta uraa futaajana.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui juuri äsken Wikipediassa ollessani, että Kuopiossa menee kohta 100 000 asukkaan raja rikki. Olin aina luullut, että kyseisessä pitäjässä on suurin piirtein 70 000 asukasta, mutta että ihan yli 98 000 ihmisolentoa? Ohhoh.
 

Rocco

Jäsen
Onhan Seinäjoellakin lähes 60.000 asukasta, vaikka keskusta on parinkymmenentuhannen ihmisolennon majoittama VR:n ratapiha.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös