Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 734 528
  • 33 994

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
En enää vihaa joulua, jos sitä nyt oikeasti olen erityisesti vihannutkaan. Ehkä mulla on ollut vielä viime vuosiin asti sellainen teiniangsti päällä..

Nyt on pari vuotta ollut sellainen olo, että seuraan tätä ihmisten joulun viettoa ihan positiivisella mielenkiinnolla. Teen havaintoja ja olen olevinani kovinkin viisas, koska huomaan olevani muiden yläpuolella.

Perinteisessä joulun vietossa on todella paljon koomisia ja tekopyhiä piirteitä, joiden vuoksi pidän tavallisten ihmisten tavallista joulun viettoa jopa säälittävänä touhuna. Tämä toki on täysin naurettavaa, sillä mikä minä olen sanomaan muiden elintavoista mitään.

Joka tapauksessa nostan esiin esimerkiksi tämän haudoilla ravaamisen. "Rauhoitutaan" jouluun ja jos et rauhoitu ja vie kynttilää sen kiven juurelle olet ensinnäkin paska ihminen koska et välitä edesmenneistä lähimmäisistäsi tai ystävistäsi ja toiseksi et ajattele muiden tunteita. Tulee vain mieleen, että tällainen toiminta on suurelle osalle ihmisistä sellainen riitti, jolla oikeutetaan itselle se muun ajan kiire ja uraputki ja ja ja...

Vaan siihen avautumiseen. Ei siis tee vieläkään mieli toivottaa hyvää joulua mutta ei enää myöskään pahaa joulua. Viettäkää joulunne mutta miettikää olisiko joulun sanomassa (huolimatta kristittyjen faktavääristelyistä) jotain koko vuoden jaksolle ripoteltavaa.

Terveisin Murmeli, se parempi ihminen.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Taas uusi köyhän miehen versio schollista syntymässä. Matka on toki pitkä, mutta jokainen sentti on miljoonan alku.

Jep, kattokaa mua, mää olen erilainen. Ja oikeasti ketään ei kiinnosta yhtään sen enempää. Mutta eiköhän se Murmeli avaudu tämäkin asia jossain vaiheessa elämää. Kukin viettääköön joulunsa omalla tavallaan niin kuin parhaakseen näkee ja mielellään ilman mainospuheita.

Tosin, scholl on erinomaisen nokkela kirjoittaja ja mielestäni paikkansa ansainnut.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Jep, kattokaa mua, mää olen erilainen. Ja oikeasti ketään ei kiinnosta yhtään sen enempää. Mutta eiköhän se Murmeli avaudu tämäkin asia jossain vaiheessa elämää. Kukin viettääköön joulunsa omalla tavallaan niin kuin parhaakseen näkee ja mielellään ilman mainospuheita.

Ei kannata myöskään ottaa heti nokkiin jos itselle tärkeä asia sattuu saamaan osakseen arvostelua. Ei ole myöskään kovin hedelmällistä kuitata toisen mielipiteitä henkilökohtaisuuksilla ottamatta itse asiaan mitään kantaa. Toivottavasti tämä avautuu Grönvallillekin jossain vaiheessa elämää. Nyt minun sanomananihan tämä aiheuttaa Grönvallissa vastareaktion, mutta myöhemmin kun saat tunteesi kuriin saatat kyetä katselemaan asioita asioina.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Ei kannata myöskään ottaa heti nokkiin jos itselle tärkeä asia sattuu saamaan osakseen arvostelua. Ei ole myöskään kovin hedelmällistä kuitata toisen mielipiteitä henkilökohtaisuuksilla ottamatta itse asiaan mitään kantaa. Toivottavasti tämä avautuu Grönvallillekin jossain vaiheessa elämää. Nyt minun sanomananihan tämä aiheuttaa Grönvallissa vastareaktion, mutta myöhemmin kun saat tunteesi kuriin saatat kyetä katselemaan asioita asioina.

Ei ole minulle tärkeä asia, kunhan totesin. Sinun nokkelan kuittisi jätän hautumaan hattuhyllylle tulevia vuosia varten.
 

Nick Neim

Jäsen
Simo Mälkiä on joutunut lopettamaan uransa. Ajattelin sen siirtyneen johonkin ulkomaille, kun ei liigassa ole pörrännyt. Mennyt uutinen ihan ohi, pelivuosiahan olisi ollut vielä varmaan liigatasollakin jäljellä, mikäli loukkaantumiset eivät olisi päättäneet uraa.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Avautui, että Kaunareissa on monia söpöliinejä mitä nyt tänään tuli puoliväkisin katsottua ko. sarjaa sukulaisten luona..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että Kaunareissa on monia söpöliinejä mitä nyt tänään tuli puoliväkisin katsottua ko. sarjaa sukulaisten luona..

Sulla taitaa näemmä se ihan oma söpöläinen puuttua vielä kun asiat ovat tuolla tolallaan...? Ja puoliväkisin...buahhahhahahahah...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui, että Kaunareissa on monia söpöliinejä mitä nyt tänään tuli puoliväkisin katsottua ko. sarjaa sukulaisten luona..

Muistan, kuinka vielä 90-luvun puolivälissä himoitsin Hunter Tyloa eli Tayloria. Tuolloinhan hän oli vielä ihmisen näköinen. Myös se nainen, joka esitti Darlaa, oli nuoren alwahlan suosikkeja, Bobbie Eakesin esittämästä Macysta puhumattakaan.
Menetin mielenkiinnon ohjelmaan silloin, kun Rick "Eric Jr" kasvoi yhtäkkiä pikkupojasta aikuiseksi mieheksi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Avautui että vihollinen tulee Venäjältä. Tai Detroitista
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui että, jokereiden kannattajiltahan alkaa varsin mallikkaasti taipumaan myös tuo toinen kotimainen kieli. Vanhan kunnon "hurrihomo"-huutelun sijaan siellähän kirjoitetaan jo itsekkin kokonaisia lauseita ruotsiksi.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Avautui se että Sepi Kumpulainen voi vetää kovan keikan. Oli eh, nimittäin kova.

Sepi oli meidän abiristeilyllä vuonna -94 esiintymässä, veti jonkun Euro-Sepi-shown. Hämmentävä ja mieleenpainuva kokemus. Sitä en tiennyt, että Sepi edelleen keikkailee.

Sellainen asia avautui vuoden paskinta kotimaista musiikkikappaletta käsittelevässä väittelyssä, että Jesse Kaikuranta -niminen artisti on olemassa. Ei mitään käsitystä miehen tuotannosta, mutta koska hänet on nostettu tuollaisessa keskustelussa esiin, aion ottaa asiakseni tutustua hänen tuotantoonsa. Jos vaikka tuossa myöhemmin, viskin voimalla.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Sen he tekivät jälleen kerran varmaankin kaukalossa, mutta olivat puhuneet rumia ADT:n toimihenkilöille.
Mitäs himskuttia? Etteivät vaan ole Kivikylän Areenan huikaisevissa joukkuetiloissa vittuuntuneita jo valmiiksi, kun joku erehdyttävästi rosameriläisen näköinen otus turvaliiveissään tarkastelee virtsaamistaan? Kyllä se voimasana on sanottava, kun sen paikka on. Menee se katkarapu piiloon lätkääkin pelaavilla, jos kerran pitää selvinpäin ja ehdoitta alkaa virtsaamaan androgyynin paikalla ollessa.

Avautumisista puheen ollen: avautui Kärppien puolustuksen olevan NHL:n lockoutista eniten riippuvainen muihin joukkueisiin verrattuna. 1kpl Jason Demers > 8kpl ilkkamikkoloita, ml. mestaruudet liigassa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... Jesse Kaikuranta -niminen artisti on olemassa. Ei mitään käsitystä miehen tuotannosta, mutta koska hänet on nostettu tuollaisessa keskustelussa esiin, aion ottaa asiakseni tutustua hänen tuotantoonsa. Jos vaikka tuossa myöhemmin, viskin voimalla.

Helppo homma, lasillinen riittää, koska molemmat sen biisit kuulostaa samalta.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että täällä susirajalla pääkirjastossa on mahdollisuus digitoida VHS-kasetti DVD:lle. Arvatkaa vaan käynkö varaamassa ajan kun nimittäin sellainen mestariteos kuin Levottomat Sielut löytyy VHS:ltä, mutta ei DVD:nä. No kohta sekin asia on hoidettu, täytyy vaan tulostella kannet sitten aikanaan.

Edit. Niin ja huhujen mukaan sinne on tajuttomat jonot, joten voi kestää ennenkuin onnistuu. Itsehän se pitää tehdä se digitointi, mutta lysti on ilmaista.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Edit. Niin ja huhujen mukaan sinne on tajuttomat jonot, joten voi kestää ennenkuin onnistuu. Itsehän se pitää tehdä se digitointi, mutta lysti on ilmaista.

Ilmainen lysti on mukavaa, muttei niin mukavaa, kuin muiden maksama lysti...

Minulle avautui, jotta taitaa sitä NHL-kiekkoa kuitenkin kaivata. Vakavasti harkitsen viaplayn hommaamista ja sieltä viime kauden matsien katsomista. Varsikin kiehtoisi katsoa jonkun joukkueen kaikki pelit. Vielä kun osaisi päättää minkä joukkueen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös