Tämä käänteisenä. Eli minulle juuri nyt valkeni, että jossain autoissa voi olla kaksi peruutusvaloa. Itse en muista kahta koskaan nähneeni.
Pakettiautoissa taitaa ainakin usein olla. Tai ainakin uudehkosta Transitista lötyy molemmilta puolilta.
Tämä käänteisenä. Eli minulle juuri nyt valkeni, että jossain autoissa voi olla kaksi peruutusvaloa. Itse en muista kahta koskaan nähneeni.
Avautui että eräs Jokereiden kannattaja varmaankin laukeaa farkkuihinsa joka kerta kun Granlundille sattuu jotain
Pakettiautoissa taitaa ainakin usein olla. Tai ainakin uudehkosta Transitista lötyy molemmilta puolilta.
Avautui jouluviikolla kebabbia ravintolassa syödessä ja taustamusiikkia kuunnellessa (sekä kaverin kanssa aiheesta rupatellessa) nimimerkki "Vanha Len"in yhteys musikantti Van Haleniin. Tunsin itseni tyhmäksi enkä tuosta avautumisesta kehdannutkaan tuoreeltaan kirjoittaa.
Vai onko joku eri mieltä?
Näyttäisi Armi olevan kynttilämyyjä. Tuolla sormen heristelyllä en kyllä ostaisi yhtään ylihintasta partylite-tuikkua.
Avautui, että Elvis ja David Bowie ovat molemmat syntyneet 8. tammikuuta. Sattumaako?
PS. Mullakin oli synttärit eilen 8.1... Sattumaako?
Avautui että Googlella on yli 80 erikielistä kotisivua, joista yksi on Klingonin kielellä...
Ihmettely-ketjuun pitäisi varmaan laittaa, mutta miten voi itävaltalainen kaveri olla noin kusipään näköinen ja oloinen? Epäonnistunut haku taidekouluun teki miehestä mäkihyppääjän?
Avautui, että parin viikon päästä kun hilpautan viikonlopuksi kotikonnuille, niin TPS tulee heti perästä. Eli sattuu sille lauantaille yksi JYPin harvoista lauantaikotipeleistä. Sehän kelpaa, kun edellinen kerta Hippoksella oli kauden ensimmäinen kotiottelu, eikä muutenkaan ole kun lisäksi edellinen JYPin Turun vierailu nähty.
Avautui tuossa, että Michael Giacchinon sävellyksessä 'From Russia With Shove' (elokuvasta MI4, Ghost Protocol) on sämplätty alussa todella, todella lyhyitä, mutta helposti kuultavia pätkiä Sibeliuksen Finlandiasta.
Vai onko joku eri mieltä?
Ripaska-termi tulee ilmeisesti ryssien tavasta tanssata polkkaa paskansa päällä, kun niiden pitää kuulemma seistä wc-istuimella. Näin luin iltapäivälehdestä.