Niin ja sen parempi jos kuuluu ulos kunnolla, vaikka auto rämisis kuinka paljon, niin ja yhdentekevää on myös se miltä musiikki kuullostaa sisällä.pelikielto kirjoitti:Ei kai tämä välttämättä mikään yleispätevä teoria ole, mutta näin ainakin meilläpäin homma toimi(i). Konemusiikki oli siis vain autoa varten, muuten ilmeisesti yhdentekevää.
scholl kirjoitti:Muisti pätkii sen verran, etten tiedä olenko jo aiemmin tullut asiaa tänne mainitsemaan, mutta minulle on viime viikkojen aikana avautunut sellainen seikka, että suomalaiset ovat oppineet tekemään siideriä. Upcider Natural Apple on jopa lähes Strongbown, La Cidraien ja kumppaneiden veroinen tuote. Siljalla 4,90e sixpackihinta on kaiken lisäksi hyvinkin kohtuullinen. Harmi vain, että menee viininä, joten ei enempää saa ostaa.
Täsätkin on muuten sisäpiiritietoa. Siis tästä räminästä. Nimittäin esimerkiksi rekisterikilpiä löysätään jonkin verran jotta saadan vaikutelma "tiukasta subbarista". Merikarvialla olin kun tämä minulle kerrottiin ja näytettiin. Sanomattakin oli selvää että elämäni ensimmäinen suojakänni näki päivänvalon tuona samaisena päivänä, niin pahassa naurunsekaisessa shokissa olin.arpa80 kirjoitti:Niin ja sen parempi jos kuuluu ulos kunnolla, vaikka auto rämisis kuinka paljon, niin ja yhdentekevää on myös se miltä musiikki kuullostaa sisällä.
Tuo ensimmäinen lause on taattua allekirjoituskamaa. Sitten olisi todella kivaa kuulla perustelut tuohon viimeisimpään lauseeseen.ipa rules kirjoitti:Paitsi, että LG on tänä päivänä varsin laadukas merkki. Itsellä on astianpesukone ja jääkaappipakastin jääpalakoneella kyseisen merkin tuotteita ja varsin hyvin toimivat. Samaten appivanhempien pesukone/kuivuri ovat LG:n tuotteita ja todella hyviä, toisin kuin koko ajan rikki menevät Rosenlewit ja Electroluxit.
ipa rules kirjoitti:Paitsi, että LG on tänä päivänä varsin laadukas merkki.
Tuota juuri tarkoitin, tottakai suharikin onnistuu joskus, mutta kun virheprosentti on aikalailla korkea kyseisellä merkillä...Karzan kirjoitti:Halvalla ei vaan voi saada hyvää ja kestävää.
Karzan kirjoitti:Mä olen kyllä lukenut ja kuullut ihan toista ainakin viihde-elektroniikan osalta. Näytöt, littutöllöt, kotiteatterit ja dvd-soittimet ovat ainakin melkoista kuraa.
Tuo schollin mainitsema Upcider Natural Apple on todellakin iloinen poikkeus säännöstä ja oikeasti todella hyvä siideri. Mutta todellakin poikkeus, toista hyvää suomalaisia siideriä ei ole tullut vastaan.avatar kirjoitti:Itse en ole vaivautunut ihan viime aikoina uusia suomalaisia siidereitä juomaan, koska joskus olen todennut, että Suomessa ei vain osata tehdä kuivaa siideriä. Suomalainen "kuiva" on mielestäni vielä ihan puolikuivaa skeidaa, mutta näinköhän siis olisi tullut muutosta?
ipa rules kirjoitti:Paitsi, että LG on tänä päivänä varsin laadukas merkki. I
avatar kirjoitti:LG on allekirjoittaneen amatöörin ja allekirjoittaneen ns. "ammattilais"kaverin mielestä kohtuullisen laadukas merkki tänä päivänä.
fastasashark kirjoitti:Tuo ensimmäinen lause on taattua allekirjoituskamaa. Sitten olisi todella kivaa kuulla perustelut tuohon viimeisimpään lauseeseen.
Suosittelen että kysyt huoltomieheltä (joka huoltaa kaikkia merkkejä) mielipiteitä kyseisten merkkien toimivuudesta.
Sinebrychoff valmistaa Crowmooria Suomessa lisenssillä, mutta yhtä paljon se on kotimainen tuote kuin vaikka Coca-Cola.#3 kirjoitti:Niin ja siihen siideri juttuun crowmoor on kyllä pars kotimainen siideri. Niin ja epäiliöille googlettamalla selviää kyllä että se on sinebrychoffin tuote.
esmet tuossa linkki http://www.sinebrychoff.fi/fi/ajankohtaista/tiedotteet/528.html
Aijaa selvä sitten, En ainakaan nopeasti googletamalla löytänyt mitään mainintaa linsenssistä mutta se on niin hyvää että sen on pakko olla linsenssituote :)vintsukka kirjoitti:Sinebrychoff valmistaa Crowmooria Suomessa lisenssillä, mutta yhtä paljon se on kotimainen tuote kuin vaikka Coca-Cola.
#3 kirjoitti:Aijaa selvä sitten, En ainakaan nopeasti googletamalla löytänyt mitään mainintaa linsenssistä mutta se on niin hyvää että sen on pakko olla linsenssituote :)