Karzan kirjoitti:Mä olen kyllä lukenut ja kuullut ihan toista ainakin viihde-elektroniikan osalta. Näytöt, littutöllöt, kotiteatterit ja dvd-soittimet ovat ainakin melkoista kuraa.
Kollega osti littutöllön, joista kaksi ekaa kappaletta oli ihan susia. Eka kesti pari-kolme päivää ja toinen poksahti 5 minuutin käytön jälkeen. Nyt kolmas menossa ja on toistaiseksi pelannut ok.
Monitoreissa on suuria eriä ihan sekundaa kamaa, ja samaa mallia on vaihdettu moneen kertaan uuteen, kun ei vaan millään kestä. Takuut pelaa, mutta kuka jaksaa jatkuvasti kiikuttaa konetta huoltoon, tai takuuvaihtoon?
Halvalla ei vaan voi saada hyvää ja kestävää.
Tätä nyt on jauhettu täällä jo melkoisesti ja tuossa jotkut jo sanoivatkin toista kuin Karzan, mutta siis kaverini joka myy Gigantissa LG:n vehkeitä on oman empiirisen kokemuksen mukaan sitä mieltä, että LG:n tuotteita menee skeidaksi aika vähän verrattuna vallitsevaan konsensukseen. Hinta/laatu siis mielestään paikallaan. Laadukkaampaahan siis toki varmasti saa, mutta hinta on sitten myöskin sen mukainen.
Joku tuossa sanoi, että Crowmoor on suomalainen siideri kun sitä Koffi valmistaa? Onko tosiaan näin? Itse olen aina kuvitellut, että Koff vain tekee sitä lisenssillä Suomessa, mutta jos tosiaan on niin, että kyseinen sidukka on ihan Koffin omaa kehitystyötä niin sitten kyllä pointsit sinne todellakin. Ei toki pese Blackthornia tai vaikka Strongbowta, mutta hyvin lähelle pääsee.
edit: Nyt kun luin nuo viimeiset viestit, niin tosiaan näinhän se on, kuten arvelinkin, että Crowmoor on siis lisenssikamaa. Toki hyvä, että edes lisenssillä tekevät, koska sen vuoksi ainakin Lappeenrannasta saa monesta baarista kyseistä sidukkaa ihan kohtuuhinnalla.