Tämä siitä huolimatta, että potilaan korvista suihkuaisi verta tai pää olisi suorastaan irtinäinen.
Rauhoittelu on paras tapa toiminnan ohella tuossa tapauksessa, mietitään vaikka kolme erilaista skenaariota.
1) Voi hitsi ku mä niiku olin viel eile lääkkikses enkä tajuu täst mitää ja marko ja make on vetäny hoitaja vajeen takii triplavuoroo nii nekää ei voi oikee tehä mitää. Sit olis toki viel Jossu mut se taitaa olla krapulas ja kävi vaa lukemas kortin tääl, voinha mä kyl silti sille soittaa mut en voi takaa et jäljest tulee hyvää ja hei enhä mä vaa pitkästytä sua näil mun jorinoil kosk mä voin oikeesti lopettaa jos sua häiritsee
2) Joo ei mitään hätää, näitä tälläisiä tapauksia on muutama vuodessa ja aina ollaan selvitty kunnialla. Pysy vaan rauhallisena niin kohta tulee apua ja tämä on loppu nopeammin kuin huomaatkaan. Meillä on todella ammattitaitoinen ryhmä koossa juuri päänseudun vammoja koskien joten kuten sanoin olet piakkoin kunnossa ja tyrehdytetäänpä vähän tuota verenvuotoa tai muuten tajunnan menetys on lähellä ja sehän ei ole hyvä juttu.
3) Mina olla huva laakari meidan kenialainen bambumaja jaaha naytta silta etta pitaa kuumala nuolenkärkillä poltta nahka, verentulo silla loppu tata keino me kautta kun ymparileikkuas alligaattorijarvella suoritta!
Kuka jää henkiin?