Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 731 011
  • 33 987

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Avautui, että Jatkoaikaan kirjoittaa yhä vähemmän ihmiset, jotka ovat olleet pitkään täällä. Puhaltaako muutosten tuulet...?

Jos on eläinmaailmasta tutut keinot käytössä, nuoret valtaa tilaa ja pakottavat vanhat ja väsyneet lauman reunalle etsimään hyvää paikkaa viimeiselle levolle.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sihvosen oli ilmeisesti tarkoitus uudistua. Jos se koski tuon rokkitukan kasvatusta, niin okei. On aina yhtä oudon näköistä, kun kaljuuntuva päättää kokeilla vielä kerran.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ensiapuhenkilökunta puhuu ainakin tv-sarjoissa potilaalle aina sillä sävyllä, että kyllä ei potilaalla nyt mitään hätää ole, miksei me voitaisi tietysti vaikka vähän autellakin, töissähän tässä ollaan.

Tämä siitä huolimatta, että potilaan korvista suihkuaisi verta tai pää olisi suorastaan irtinäinen.

Toisaalta se, että hoitajat kirkuisivat, säheltäisivät ympäriinsä ja hokisivat sisustussuunnittelijaäänellä, että "oh my god, sä kuolet" saattaisi sekin antaa hiukan väärän signaalin tilanteesta.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tämä siitä huolimatta, että potilaan korvista suihkuaisi verta tai pää olisi suorastaan irtinäinen.

Rauhoittelu on paras tapa toiminnan ohella tuossa tapauksessa, mietitään vaikka kolme erilaista skenaariota.

1) Voi hitsi ku mä niiku olin viel eile lääkkikses enkä tajuu täst mitää ja marko ja make on vetäny hoitaja vajeen takii triplavuoroo nii nekää ei voi oikee tehä mitää. Sit olis toki viel Jossu mut se taitaa olla krapulas ja kävi vaa lukemas kortin tääl, voinha mä kyl silti sille soittaa mut en voi takaa et jäljest tulee hyvää ja hei enhä mä vaa pitkästytä sua näil mun jorinoil kosk mä voin oikeesti lopettaa jos sua häiritsee

2) Joo ei mitään hätää, näitä tälläisiä tapauksia on muutama vuodessa ja aina ollaan selvitty kunnialla. Pysy vaan rauhallisena niin kohta tulee apua ja tämä on loppu nopeammin kuin huomaatkaan. Meillä on todella ammattitaitoinen ryhmä koossa juuri päänseudun vammoja koskien joten kuten sanoin olet piakkoin kunnossa ja tyrehdytetäänpä vähän tuota verenvuotoa tai muuten tajunnan menetys on lähellä ja sehän ei ole hyvä juttu.

3) Mina olla huva laakari meidan kenialainen bambumaja jaaha naytta silta etta pitaa kuumala nuolenkärkillä poltta nahka, verentulo silla loppu tata keino me kautta kun ymparileikkuas alligaattorijarvella suoritta!

Kuka jää henkiin?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle alkaa vihdoin ja viimein avautua, että vedonlyönti ei ole minua varten. Kolmena peräkkäisenä päivänä on jokainen veto jäänyt yhden maalin päähän ja nyt yhteensä on jäänyt voittoja saamatta n. 310€. Siis kolmessa rivissä jokaisessa yksi tasapeli, jonka urheilujumala saa aina lykättyä juuri minun riviini.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Alkaa pikkuhiljaa avautua, että jonkun ehtoopuolen uroskiekkoilijan saama pikku kolhu on näillä selkosilla huikeasti suurempi uutinen kuin esim. Syyrian taistelut, joissa pääkuoret lentelevät sekä suolet ja veri valuvat pitkin katuja viikosta, kuukaudesta toiseen sukupuoleen ja ikään katsomatta - ehkä juuri siksi...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui taas kerran, että miten surkeaa nykymusiikki on. Kuningasideaa kuuntelin minuutin ja se riitti.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mikko Koivu ei ilmeisesti olekkaan homo. Tämä avautui kun näin kaupassa uuden Seiskan kannen
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mikko Koivu ei ilmeisesti olekkaan homo. Tämä avautui kun näin kaupassa uuden Seiskan kannen

Mikko iski virolaisen kaunottaren. Vai oliko se sittenkin toisinpäin?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Oli se siinä mielessä että voi sitä tuulitakin viuhumista kun Mikko olisi tullut kaapista

No joo...ainahan sitä voi toivoa tuollaisia ja varsinkin jos niistä sattuu saamaan jonkinlaisia väristyksiä. Eikös tuolla jokin akka ole entuudestakin ollut?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös