Mulla kävi joskus sama. Vielä lisäyksellä että voin hieman purra hammaslääkärriä sormesta. Perin outo tilanne... Liittyi viisauden hampaan poistoon.Avautui, että hammaslääkärissä saattaa kuulla sanat "laita suuta pienemmälle, vielä pienemmälle". Näin kävi tänä aamuna.
Mulla kävi joskus sama. Vielä lisäyksellä että voin hieman purra hammaslääkärriä sormesta. Perin outo tilanne... Liittyi viisauden hampaan poistoon.
Avautui kirjaa lukiessani, että Aale Tynni olikin nainen.
Samanlaisen avautumisen koin ihan muutama päivä sitten, mutta kohteena oli Nelly Furtado. Aika tarkkaan sitä tulee musiikkimaailmaa seurattua nykyään.
Olen tehnyt huomion, että talouspaperia suodatinpaperina käyttämällä tulee parempaa kahvia! Taitaa päästää enemmän läpi joten kahvista tulee paljon maukkaampaa, saatanan mulkut. Suodatinpussit pääsivät loppumaan ja totuin jo käyttämään kahta arkillista talouspaperia suodattimena, mutta nyt typeränä menin taas ostamaan suodatinpusseja. Perkeleen perkele.
Minä en käytä suodatinpaperia ollenkaan! Se on hauskaa, koska se on totta.
Voihan kahviinsa koettaa saada kotikutoista kopi luwak -vivahdetta ja käyttää pyyhityt paperit suodatukseen.Ja jos ei satu olemaan talouspaperia niin wc-paperikin käy pahemmassa hädässä (tässä tapauksessa ei kyse ole kakkaamisesta), kun laittaa sillai kaksinkerroin ne paprut siihen. Ja hyvää tulee.
Muusikko laulaja Pave Maijasen oikea etunimi onkin Pekka. Ei siis Paavo, kuten olen tähän asti luullut.
En ole itse kokeillut, mutta kämppikseni turvautui tuohon aikanaan, kun suodattimet loppuivat. Sanoi, että maistui aivan hirveälle. Meinasin sanoa, että maistui aivan paskalle, mutta siitä voi tulla jollekin väärät mielleyhtymät, aiempaan keskusteluun viitaten.Suodatinasia ei ollut mikään vitsin aihe. Fakta on se, että talouspaperi toimii suodatinpussia paremmin, tähän on nyt tultu. On toivottavaa, että jokainen jatkoaikalainen ymmärtää jatkossa suodattaa kahvinsa talouspaperilla, käyttäen kahta arkkia. Tai turha alkaa sitten itkemään jos joku synkkä ilta säpsähdätte hereille ja tunnette vetoa huomaten, että alakerran ovi lepattaa avoimena tuulessa ja oven ulkopuolella lojuu snickerspaperi.
En välttämättä keittäisi kahvia talouspaperilla johon on tultu... Mutta kukin tavallaan...Suodatinasia ei ollut mikään vitsin aihe. Fakta on se, että talouspaperi toimii suodatinpussia paremmin, tähän on nyt tultu...
Hyviä ja Huonoja uutisia ja Tulosruutua katsoessa avautui myös se, että Miika Nousiaisella on samanlainen ääni/puhetapa kuin Harri Ollilla. Ennen oli kaikki paremmin, mutta tää on paska valtio.
Itsekin olen noteerannut Miika Nousiaisen pessimistimäisen puhetavan. Ainut ero Olliin on, että Miikan kommentit huumorimielessä, Ollin ei (tietääkseni).