Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 743 064
  • 34 000

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avautui, että ketju, Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat on alkanut muuttumaan rekursiiviseksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Varmaan näiltä ajoilta on jäänyt käteen kaikenlaisia käytännön oppeja. Sormusten Herran dokkareissahan Lee opasti Jacksonia siitä, miten ja missä asennossa toista lyödään veitsellä takaapäin ja minkälainen ääni siitä kuuluu. Silloin ainakin avautui, että tuota ei varmaan näyttämön lavoilla opeteta.
Lisäksi Lee on tuossa Sormusten Herra -porukassa ainoa joka on tavannut itse J.R.R. Tolkienin henkilökohtaisesti. Muutenkin välittyi kuva, että hän on porukassa aihepiirin suurin fani. Osa näyttelijöistä ei ollut kyseistä kirjaa koskaan edes lukeneet ennen rooliaan. Laskee minulla ainakin pisteitä kyseisen näyttelijän kohdalla.

Christopher Lee on tosiaan hieno mies ja upea näyttelijä. Harvoja vielä elossa olevia näyttelijöitä joilla on valtava karisma joka ei voi jäädä huomaamatta. Hienoa, että hänet vielä nähdään Sarumanin roolissa tulevina vuosina kun nuo The Hobbit -elokuvat putkahtaa ulos. Ikää miehellä alkaa olemaan, joten voi olla, että ei enää kauaa ehditä häntä valkokankaalla näkemään. Todella vaikuttava ja pitkä ura, harva kykenee samaan.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Lee on myös kielimiehiä. Puhuu useita kieliä ja osaa jopa lausua jonkin verran Suomea, lähes ilman aksenttia, mikä on ulkomaalaiselle kohtuullinen saavutus.
Ranskaa, Italiaa, Espanjaa, Saksaa hyvin. ruotsia, Kreikkaa ja Venäjää auttavasti.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...Ikää miehellä alkaa olemaan, joten voi olla, että ei enää kauaa ehditä häntä valkokankaalla näkemään.
Ted Raikkaalle saattaa joskus vielä avautua sellainenkin asia, että Christopher Leetä nähdään valkokankaalla vielä vuosia sen jälkeenkin kun hän on kuollut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Avautui, että The Policen Regatta de Blanc onkin Reggatta de Blanc. Hyvä, ettei mennyt toiset 30 something vuotta asian tajuamiseen.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että hammaslääkärissä saattaa kuulla sanat "laita suuta pienemmälle, vielä pienemmälle". Näin kävi tänä aamuna.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avautui, että hammaslääkärissä saattaa kuulla sanat "laita suuta pienemmälle, vielä pienemmälle". Näin kävi tänä aamuna.
Mulla kävi joskus sama. Vielä lisäyksellä että voin hieman purra hammaslääkärriä sormesta. Perin outo tilanne... Liittyi viisauden hampaan poistoon.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla kävi joskus sama. Vielä lisäyksellä että voin hieman purra hammaslääkärriä sormesta. Perin outo tilanne... Liittyi viisauden hampaan poistoon.

Niin joo. Mulla tuo liittyi puudutuspiikin laittoon. Itseltä kun viisauden hampaat nyvittiin irti, niin ne kyllä lähti todella vaivattomasti. Hyvä jos huomasi.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minulle avautui, että lukuisissa dubatuissa lastenohjelmissa, mm. Prätkähiirissä Vinskiä ja Leipäjuustoa ääninäytellyt henkilö on nimeltään Pertti "Pepe" Laaksonen, joka toimii myös... Dingon basistina.
 

Nick Neim

Jäsen
SaiPa on ainoa joukkue liigassa, joka on vetänyt ensimmäiset kolme otteluaan puhtaalla pelillä. Hienoa sinänsä pienen seuran kannalta, ja toivotaan hyvien otteiden jatkuvan.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avautui kirjaa lukiessani, että Aale Tynni olikin nainen. Olin aina mieltänyt hänet mieheksi, mutta olen ollut väärässä kaikki nämä vuodet. Mulle tuo hänen elämänalansa (runous, kirjallisuus- ja teatteriarvostelija) on täysin tuntematonta, joten sillä voin yrittää puolustautua.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Minulle taasen avautui, että olen lukenut/kuvitellut koko tähänastisen ikäni väärin Solvig Hildigun Rosenqvist-Labbartin nimen, lempinimeltään Soli - olen siis lukenut nimen Soili Labbart.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Samanlaisen avautumisen koin ihan muutama päivä sitten, mutta kohteena oli Nelly Furtado. Aika tarkkaan sitä tulee musiikkimaailmaa seurattua nykyään.

Pahemminkin olisi voinut olla, jos Nellyt olisi mennyt toisinpäin ristiin. Jos vaikka olisit luullut pääseväsi bylsimään Nelly Furtadoa, mutta sitten sänkyyn olisi kömpinytkin se toinen Nelly...

Linkit googlen kuvahakuun.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Olen tehnyt huomion, että talouspaperia suodatinpaperina käyttämällä tulee parempaa kahvia! Taitaa päästää enemmän läpi joten kahvista tulee paljon maukkaampaa, saatanan mulkut. Suodatinpussit pääsivät loppumaan ja totuin jo käyttämään kahta arkillista talouspaperia suodattimena, mutta nyt typeränä menin taas ostamaan suodatinpusseja. Perkeleen perkele.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen tehnyt huomion, että talouspaperia suodatinpaperina käyttämällä tulee parempaa kahvia! Taitaa päästää enemmän läpi joten kahvista tulee paljon maukkaampaa, saatanan mulkut. Suodatinpussit pääsivät loppumaan ja totuin jo käyttämään kahta arkillista talouspaperia suodattimena, mutta nyt typeränä menin taas ostamaan suodatinpusseja. Perkeleen perkele.

Ja jos ei satu olemaan talouspaperia niin wc-paperikin käy pahemmassa hädässä (tässä tapauksessa ei kyse ole kakkaamisesta), kun laittaa sillai kaksinkerroin ne paprut siihen. Ja hyvää tulee.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minä en käytä suodatinpaperia ollenkaan! Se on hauskaa, koska se on totta.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Serbialainen Goran Radovic on päälle 50-vuotias, mutta pelaa silti aktiivisesti Serbian liigassa jopa yli kolme kertaa itseään nuorempien kanssa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ja jos ei satu olemaan talouspaperia niin wc-paperikin käy pahemmassa hädässä (tässä tapauksessa ei kyse ole kakkaamisesta), kun laittaa sillai kaksinkerroin ne paprut siihen. Ja hyvää tulee.
Voihan kahviinsa koettaa saada kotikutoista kopi luwak -vivahdetta ja käyttää pyyhityt paperit suodatukseen.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta kuka on niin kova kaveri, että pyyhkii perseensä suodatinpussiin, mikäli wc-paperi on lopussa?

Nyt kun sukupuolista tuli puhe, niin avautui, että Salman Rushdie on mies.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muusikko laulaja Pave Maijasen oikea etunimi onkin Pekka. Ei siis Paavo, kuten olen tähän asti luullut.

Samanlainen fiilis tuli kun tajusin Jone Nikulan oikean etunimen olevan Joonas, eikä Jouni.

Hyviä ja Huonoja uutisia ja Tulosruutua katsoessa avautui myös se, että Miika Nousiaisella on samanlainen ääni/puhetapa kuin Harri Ollilla. Ennen oli kaikki paremmin, mutta tää on paska valtio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös