Nythän se sitten avautui vasta itsellekin:
Usko tai älä: Olet käyttänyt koko elämäsi ketsuppikuppeja väärin @MTV3.fi
Nythän se sitten avautui vasta itsellekin:
Ketsuppikuppien väärin käyttäminen voisi olla enemmänkin ketsuppikuppien syömistä tai ketsuppikuppien laittamista ketsupin päälle.
No sitäkin, mutta tuohan on verrattavissa siihen, että ajat autoa moottoritiellä kakkosvaihteella. Ei ole väärinkäyttöä, mutta vitun typerää jos siitä saisi enemmänkin irti.
Jo lapsena minulle valkeni myös, ettei taivas ole sininen. Se vain näyttää siniseltä. Aivan kuten ei pyöreä punainen pallo ole punainen tai pyöreä. Se vain näyttää punaiselta ja pyöreältä, tuskin se edes on pallo.
Minulle avautui pienenä, että veri onkin punaista. Myöhemmin avautui että ei se olekkaan OIKEASTI, happi vain muuttaa sen väriä kuin kokaiinin puute narkkaria.
Avautui että jos on tullut nauttineeksi jäähdytysnestettä kannattaa juoda känni.
Avautui että jos on tullut nauttineeksi jäähdytysnestettä kannattaa juoda känni.
Olen mä huonompiakin tekosyitä kuullut. Tosta tulee kyllä varmaan melkoinen darra.
Riippuu varmastikin täysin nautitun jäähdytysnesteen määrästä. Mikä on se määrä jonka VOI juoda, ennen siirtymistä tässä tapauksessa piristeeseen?
Toisin sanoen mikään mustalta näyttävä ei ole minkään värinen, eikä sellainen vuorovaikuta yhden bosonin vertaa sähkömagneettisesti näkyvän valon alueella, eli sitä ei voi suoraan nähdä, havainnon voi tehdä vain välillisesti kontrastista.
Legendaarinen trolli Mr Scarface avasi tämän, I presume? Olisit ollut mukana vuonna 2006, silloin Jatkoajassa oli vauhti päällä kyseisen trollin ansiosta.Avautui, että kana on mustien ihmisten nopeuden salaisuus.
Tuore miesten korkeushypyn olympiavoittaja on sama häiskä, jonka kännihyppy-videolle naureskeltiin muutama vuosi sitten.
Kun en pahemmin olympialaisia seuraa, niin voit varmaan linkata tämän kännihyppy-videon, että mäkin saan nauraa?!