Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 746 857
  • 34 009

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että joskus vaan jatko-osat on parempia kun ykköspätkä. Siis muutkin leffat kuin Terminator meininki.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Vinkkinä vastaisuuteen: Oikeana postipakettina olisi mennyt hintaan 7,20€ ja siitä saa vielä seurantakoodin eli postikin vastaa perillemenosta.

Totta, Vaihtoehtoa tarjottiin mutta säästö oli minunlaiselle opiskelevalle-asuntolainalliselle perheenisälle nion mitätön että en jaksanut täytellä lappua. Jos lasti olisi ollut oikeasti arvokas tai tärkeä, postin vastuu olisi tietysi ollut kovempi kilpailivaltti kuin "edullinen" hinta. On 7.20 melkoisen paljon sekin.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Totta, Vaihtoehtoa tarjottiin mutta säästö oli minunlaiselle opiskelevalle-asuntolainalliselle perheenisälle nion mitätön että en jaksanut täytellä lappua. Jos lasti olisi ollut oikeasti arvokas tai tärkeä, postin vastuu olisi tietysi ollut kovempi kilpailivaltti kuin "edullinen" hinta. On 7.20 melkoisen paljon sekin.

Postin vastuu? Tämä ei avaudu minulle.

Jos posti hukkaa meidän yrityksen postia niin se on yks vitun hailee onko seurantakoodia tms. Siellä saa ensin jonottaa 28 minuuttia että pääsee puhelimella yhteyteen ja sitten levitellään käsiä. Tai kun lähtetät sähköpostia niin saa ensin lähettää 13 sähköpostia ja sitten perässä rautalankamallin postitse joka ei mene perille.

Avautui muuten juuri että valtion laitokset Finnair, VR ja Itella ovat perkeleestä. Asiakaspalvelua vuodelta 1952.

Joku aiemmin mainitsi että JKL-HKI-JKL 95e. Samalla hinnalla muuten pääsee TKU-Bryssel ees taas. Ja ei ole VR:n tai Finnairin tarjous. Finnair vie korkeintaan Damiin muttei takas tai jos varaat lennot Stuttgartiin niin pääset Muncheniin.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Postin vastuu? Tämä ei avaudu minulle.

Jos posti hukkaa meidän yrityksen postia niin se on yks vitun hailee onko seurantakoodia tms. Siellä saa ensin jonottaa 28 minuuttia että pääsee puhelimella yhteyteen ja sitten levitellään käsiä. Tai kun lähtetät sähköpostia niin saa ensin lähettää 13 sähköpostia ja sitten perässä rautalankamallin postitse joka ei mene perille.

Ai ei niillä nykyään ole mitään vastuutakaan? Voi vitsi. Muistelisin että tilastojen mukaan Itella hävittää postia montaa kertaa enemmän kuin posti aikoinaan? Perustetaan Itellalle kilpailija, kuka lähtee mukaan?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ketsuppikuppien väärin käyttäminen voisi olla enemmänkin ketsuppikuppien syömistä tai ketsuppikuppien laittamista ketsupin päälle.

No sitäkin, mutta tuohan on verrattavissa siihen, että ajat autoa moottoritiellä kakkosvaihteella. Ei ole väärinkäyttöä, mutta vitun typerää jos siitä saisi enemmänkin irti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No sitäkin, mutta tuohan on verrattavissa siihen, että ajat autoa moottoritiellä kakkosvaihteella. Ei ole väärinkäyttöä, mutta vitun typerää jos siitä saisi enemmänkin irti.

Jees, mutta ketsuppipidikkeen tointa myös levittämätön kupponen toimittaa täydellisesti, ehkä se myös pysyy paremmin koossa tuollaviisiin jäykkänä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olin pari viikkoa lomalla, oikeastaan ensimmäistä kertaa elämässäni ja se ei ole köyhänä järin mukavaa puuhaa. Ihan tyytyväinen olen, että pääsen takaisin töihin. Siellä esimerkiksi ruoka tulee joka päivä naaman eteen ikään kuin ilmaiseksi.

Noin muutenkin lomailu on vähän niin ja näin. Nyt tuli sattuneesta syystä oltua reilusti kotona ja koiriakin kun on, joka aamu kuitenkin tullut noustua samaan aikaan.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatkoajan pitsiturnaus kuvakoosteen katsottuani avautui, että ilmeisesti TPS ei pelannutkaan turnauksessa vaikka näin luulin.

Miten on mahdollista että yhdestäkään TPS pelistä ei saatu edes yhtä vaivaista kuvaa esiille? Onko TPS kieltänyt kuvien julkaisun vai onko kuvaajalla/koosteen tekijällä jotakin turkulaisia vastaan?

Yritä tässä sitten seurata oman joukkueen suorituksia kun pitää palkata yksityisetsivät varjostamaa joukkuetta jos haluaa jotakin nähdä. "Joukkue olemme ME" ja paskat sanon minä.
 

PuTi

Jäsen
Tajusin juuri kuinka tärkeää on tekojen ajoitus. ajoituksen pitää osua nappiin jotta tarkoituksesi menee perille juuri
niinkuin halluat. Haluat antaa ihmisille hyvää oloa ja tuntea hyvän olon ympärilläsi. Asioiden pitää tapahtua sujuvasti.
Iloinen mieli on helppo muuttaa ikäväksi jos ajoitus kaatuu naamalleen. On kuitenkin parempi pysyä pystyssä ja edetä
polku kastelematta jalkoja.
Jotta hyvä mieli ei katoa, toimi ripeästi mutta harkiten. Jos ulkona sataa vettä niin sisällä miettii että ei
vittu, kohta kastun. Jos tässä vaiheessa sinulla on kaikille sateenvarjo, se kohottaa mieltä entisestään. enää vesi
ei kastele vaikka housun lahkeet olisivat märät. Ajatus ajattelevaisuudestasi lämmittää, ja sateenvarjo hyvän tahtosi
symbolina toimii takuulla!
Jos ojennat sateenvarjot vasta myöhemmin kun olette kulkeneet sateessa sata metriä, ovat kaikki jo kastuneita.
Märkänä ei paljoa sateenvarjo enää lämmitä. Vituttaa. Ajoituksen lämpö on helvetin tärkeää!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Chilin polttavan tunteen aiheuttama kapsaisiini ei maistu millekään. Se on kerta kaikkiaan väritön, hajuton ja mauton aine.

Jo lapsena minulle valkeni myös, ettei taivas ole sininen. Se vain näyttää siniseltä. Aivan kuten ei pyöreä punainen pallo ole punainen tai pyöreä. Se vain näyttää punaiselta ja pyöreältä, tuskin se edes on pallo.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Jo lapsena minulle valkeni myös, ettei taivas ole sininen. Se vain näyttää siniseltä. Aivan kuten ei pyöreä punainen pallo ole punainen tai pyöreä. Se vain näyttää punaiselta ja pyöreältä, tuskin se edes on pallo.

Minulle avautui pienenä, että veri onkin punaista. Myöhemmin avautui että ei se olekkaan OIKEASTI, happi vain muuttaa sen väriä kuin kokaiinin puute narkkaria.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minulle avautui pienenä, että veri onkin punaista. Myöhemmin avautui että ei se olekkaan OIKEASTI, happi vain muuttaa sen väriä kuin kokaiinin puute narkkaria.

Lopultahan kaikki on vain sähkömagneettisen aaltoliikkeen harha-aistimuksia, paitsi musta, joka "ei ole väri", tämän minulle avasi rakas kuvisopettaja ala-asteella, toki sitä ovat muutkin hokeneet. Toisin sanoen mikään mustalta näyttävä ei ole minkään värinen, eikä sellainen vuorovaikuta yhden bosonin vertaa sähkömagneettisesti näkyvän valon alueella, eli sitä ei voi suoraan nähdä, havainnon voi tehdä vain välillisesti kontrastista. Tätä tekstiäkään ei voi suoraan nähdä, tottahan sen jokainen tajuaa. Myöskään mustaa maalia ei ole olemassa, on vain väritöntä maalia.

Samaan kategoriaan näissä avautumisissa menee se, ettei suomen kielellä voi ilmaista tulevaisuudessa tapahtuvia asioita lainkaan, koska "suomessa ei ole futuuria". Nämä asiat on hyvä tietää, ja mitä aikaisemmin ne selkenevät, sitä helpompaa on elämä.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Olen mä huonompiakin tekosyitä kuullut. Tosta tulee kyllä varmaan melkoinen darra.

Ei se ole mikään tekosyy. Antidoottina etyleeniglykolimyrkytykseen käytetään alkoholia. Lähde.

Mulla autossa ilmastointi vuotaa ja glykolihöyryä puskee ilmastoinnin kautta autoon. Vaikka tuolla ei neuvotakaan hengitystie-altistumiseen alkoholia niin varmuuden vuoksi olen ottanut tavaksi juoda ajon jälkeen aina muutaman oluen. Ehkä lasi viiniä ja viski vielä päälle niin on varmasti turvassa.

Riippuu varmastikin täysin nautitun jäähdytysnesteen määrästä. Mikä on se määrä jonka VOI juoda, ennen siirtymistä tässä tapauksessa piristeeseen?

Ei kovin paljoa, 1dl on ilmeisesti usein jo tappava annos.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Suomen kehnon olympia menestyksen syy avautui Facebookin kautta. Liitteenä Olympic Team Finlandin Facebook-sivulta napattu kuva.
 

Liitteet

  • Olympic team Finland.jpg
    Olympic team Finland.jpg
    59 KB · kertaa luettu: 1 000

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Avautui, että kana on mustien ihmisten nopeuden salaisuus.
Legendaarinen trolli Mr Scarface avasi tämän, I presume? Olisit ollut mukana vuonna 2006, silloin Jatkoajassa oli vauhti päällä kyseisen trollin ansiosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös