Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 730 904
  • 33 987

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
On ne muutkin korkeushyppääjät osanneet.

Sotomayor kärähti kokkelista, Sjöberg kärähti kokkelista ja poltti vielä useamman askin röökiä päivässä, mutta hänellä oli muitakin ongelmia kyllä. Joskus muistan nähneeni jonkun vanhan lehtileikkeen missä Sjöberg ja pari jotain muuta heeboa kessuttelivat kesken mm-hallikisojen.

Edit: avautui että mikkelissä ollaan jo noustu liigaan kautta 13-14 ajatellen
 
Viimeksi muokattu:

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Minulle avautui että olen epänormaali ja mahdollinen psykopaatti, sillä minulla ei ole facebook-profiilia. Näin väittää ainakin tämän iltalehden linkin mukaan Der Taggspiegel.
Olen huolestunut, en vain tiedä kummasta olen huolestuneempi - itsestäni vai yleisen mielipiteen kehityksestä..

EDIT: Saman aiheen tiimoilta onkin jo näköjään pohdittu itkeäkö vaiko nauraako.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui, että nyt 34-vuotias Ville Vahalahti pelasi viime kaudella parhaan kautensa pisteiden valossa. Toivottavasti noususuunta jatkuu ensi kaudella.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Tapio Suominen

Minulle avautui, että avioeroa hakeva Tapsa purjehtii samassa venekunnassa kuin minäkin. Jotenkin olin saanut toisenlaisen käsityksen..
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Avautui eilen Holle Holopaisen juontamaa, Radio Suomessa ollutta teemailtaa kuunnellessa, että Suomesta löytyy ihmisiä, joiden mielestä Nicolas Cagen tähdittämä Con Air on erinomainen toimintaelokuva ja sen roolitus on erittäin onnistunut.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Avautui eilen Holle Holopaisen juontamaa, Radio Suomessa ollutta teemailtaa kuunnellessa, että Suomesta löytyy ihmisiä, joiden mielestä Nicolas Cagen tähdittämä Con Air on erinomainen toimintaelokuva ja sen roolitus on erittäin onnistunut.

Minusta se on oikein mukava toimintapläjäys. Tosin katson niin vähän elokuvia, että on paha verrata muihin. Avautui se, että pidän Cagen tähdittämistä elokuvista paljon.
 

harky

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tästä varmasti moni jo sanonut, mutta nyt viimeistään olen tajunnut kuinka tylsät kesäolympialaiset ovat loppujen lopuksi. Itseäni ainakin kiinnostaa vain Yleisurheilu, jota tullutkin seurattua nyt kiitettävästi. Uinti on vähän niin ja näin. Koripallostakin kiinnostaa vain USA ja sen maailmantähdet, eikä tässä tapauksessa se laji itsessään.

Kiinnostus muita lajeja kohtaan on sitten täysi nolla. Beach volley on sitten asia erikseen, mutta siinä kiinnostaakin jokin muu kuin se laji itse.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
LeBron eikä LeBaron... aika monta vuotta lukihäiriöilin ylimääräisen a-kirjaimen tuohon nimeen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tästä varmasti moni jo sanonut, mutta nyt viimeistään olen tajunnut kuinka tylsät kesäolympialaiset ovat loppujen lopuksi. Itseäni ainakin kiinnostaa vain Yleisurheilu, jota tullutkin seurattua nyt kiitettävästi. Uinti on vähän niin ja näin. Koripallostakin kiinnostaa vain USA ja sen maailmantähdet, eikä tässä tapauksessa se laji itsessään.

Kiinnostus muita lajeja kohtaan on sitten täysi nolla. Beach volley on sitten asia erikseen, mutta siinä kiinnostaakin jokin muu kuin se laji itse.

Minulle taas avautui, että olympialaisissa on mukana monta kiinnostavaa lajia, joita näkee tv:stä neljän vuoden välein, jos silloinkaan. Taitouinti oli hienoa seurattavaa, samoin trampoliinivoimistelu. Miekkailussa floretti oli mielenkiintoinen laji, säilä sitten taas oli aika tylsää huitomista. Koskimelonta oli vauhdikasta ja viihdyttävää seurattavaa. Ja oikeasti harmittaa, että YLE ei näytä näistä kisoista ollenkaan maahockeyta.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Minulle aukeni juuri että jatkoajan nicki "Sisäliitin" on myös näitä sananmuunnos-nickejä
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Avautui eilen Holle Holopaisen juontamaa, Radio Suomessa ollutta teemailtaa kuunnellessa, että Suomesta löytyy ihmisiä, joiden mielestä Nicolas Cagen tähdittämä Con Air on erinomainen toimintaelokuva ja sen roolitus on erittäin onnistunut.
Jälkimmäiseen iso ERI. Cagesta nyt toki aina olla montaa mieltä, mutta Marty McSorley oli aivan loistava tuossa roolissaan.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Suomella on vain yksi 80-luvulla syntynyt olympiavoittaja.

Avautuuko kellekään kuka se on?

V: Tallushan se. Prkl, juuri kaikista Grainger pääsi kuittaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Avautuuko kellekään kuka se on?

Painija Kalle Anttila, syntynyt 1887. Voitti olympiakultaa sekä Antwerpenissä 1920 että Pariisissa 1924.

Avautui, että 1980-luvulla syntyneet ovat tuhonneet suomalaisen urheilun.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomella on vain yksi 80-luvulla syntynyt olympiavoittaja.

Avautuuko kellekään kuka se on?
No onko sitten Jaakko Tallus? Se kaveri ainakin syntyi 1980-luvulla ja vielä samana vuonna kuin minä, eli jos sanot että oli ainoa lajiaan niin sitten se on hän.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Painija Kalle Anttila, syntynyt 1887. Voitti olympiakultaa sekä Antwerpenissä 1920 että Pariisissa 1924.

Avautui, että 1980-luvulla syntyneet ovat tuhonneet suomalaisen urheilun.

Myös nelinkertainen olympiavoittaja Hannes Kolehmainen on syntynyt 1880-luvulla eli 9. joulukuuta vuonna 1889. Tallus näyttää näillä tiedoin olevan sitten ainoa 1980-luvulla syntynyt suomalainen olympiavoittaja.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minulle aukeni juuri että jatkoajan nicki "Sisäliitin" on myös näitä sananmuunnos-nickejä

Minulle taas on auennut varmaan kymmenisen kertaa, että sinun nickisi ei ole sananmuunnos. Seuraavan kerran se auennee kolme sekuntia sen jälkeen, kun seuraavan kerran luulen, että on. Tämä on rasittavaa. Voitko vaihtaa sen toiseen?
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Avautui eilen Holle Holopaisen juontamaa, Radio Suomessa ollutta teemailtaa kuunnellessa, että Suomesta löytyy ihmisiä, joiden mielestä Nicolas Cagen tähdittämä Con Air on erinomainen toimintaelokuva ja sen roolitus on erittäin onnistunut.

Ainakin Malkovich on aivan loistava pääkonna kyseisessä pätkässä!


On ymmärrettävää että Cagelle naureskellaan nykyään, onhan hänen uransa ollut uskomatonta räpellystä vuodesta 2005 lähtien.. Se ei kuitenkaan himmennä hänen suorituksiaan sitä ennen. Pidän esim. Costneria, Ironsia & Baconia hyvinä vaikkei viime vuosina olekaan syntynyt mitään merkittävää..

Cagen 90-luku oli näin jälkeenpäin katsottuna melko kova. En aivan helposti keksi suurta listaa tähtiä, joilla olisi kyseiseltä vuosikymmeneltä lukuisia hyviä leffoja. Wild at Heart, Red Rock West, Leaving Las Vegas, The Rock, Con Air, Face/Off, 8MM & Bringing Out the Dead on varsin kilpailukykyinen lista. Ultimaattisia huippuja voisi tietysti olla enemmän, nyt sellaiseksi voisi laskea Rockin & Leaving Las Vegasin.. Hänen eronsa esim. Baconiin tai Ironsiin on se, että hänestä kasvoi supertähti. Siksi hänen heikot vuotensa ovat sisältäneet paljon surkeita lastenleffoja


Tuota toimintaputken (Rock, Con Air, Face/Off) arvoa nostaa se, että ne ovat viimeisiä isolla budjetilla tehtyjä kunnon actionleffoja. Vuosina 95-99 alan legendat (Stallone, Arnold, Eastwood) tekivät aikamoista sontaa omilla tahoillaan.. 2000-luvulle mentäessä siirryttiinkin nykyisiin k-13 lastenleffoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös