No tämä on väylä mitä itseasiassa tunti sitten aloin kyhäämään, sivu on jo pystyssä ja kavereiden pommittaminen alkoi. Tarkoituksena tuoda aika paljon sisältöä pikkuhiljaa, videoita, kuvia, hyviä päivityksiä ja ei niin vakavaa meininkiä. Täytyy vaan tässäkin olla tarkkana että jengiä kiinnostavaa juttua tuottaa.
Facebook (ja muu SoMe-mainonta) kannattaa myös tehdä erittäin suunnitelmallisesti ja määrätietoisesti. Pelkkä kavereiden pommittaminen ei riitä, itseasiassa tuosta seuraa helposti vastareaktioita, tuo "tykkää ja voita" oli ihan hyvä idea joskus vuosi sitten, mutta nykyisellään taitaa aiheuttaa isossa osassa käyttäjiä näppylöitä. Sivuilla täytyy olla ehdottomasti kaikki tarvittava sisältö (graafista ilmettä myöten!) valmiina, ennen kuin sitä alkaa mainostamaan. Sisältöä pitää myös sen jälkeen muistaa päivittää mielenkiintoisella ja ajankohtaisella tiedolla, jotta kävijät kiinnostuvat tulemaan sivulle uudestaan.
Eli suosittelen nyt vakavasti, että otat sen palaverin ammattilaisten kanssa, ennen kuin aiheutat vahinkoa puolivillaisella mainostamisella. Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran, ja jos potentiaalinen asiakas päätyy sivulle jolta a) ei selviä erittäin nopeasti perustietoa yrityksestä tai b) jonka graafinen ilme ja sisältö ei ole kiinnostusta herättävää, niin hän todennäköisesti ei koskaan myöhemminkään sivulle tule käymään.