Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 769 811
  • 34 071

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naiset, jotka eivät yleisesti pidä oluen mausta, nauttivat tuota (ja ilmeisesti tykkäävätkin)!

Minun tyttöystäväni tykkää tuosta Lime Cutista juuri siksi. Ei normaalisti tykkää kaljasta, mutta tuo menee. Tosin nykyään hänelle vetämäni opiskelujakson jälkeen alkaa normikeppanakin menemään alas, niin ei tarvitse pelkkää siideriä lipittää.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tosin nykyään hänelle vetämäni opiskelujakson jälkeen alkaa normikeppanakin menemään alas, niin ei tarvitse pelkkää siideriä lipittää.

Eikös tuossa ole sellainen vaara, että alkaa itselle ostetut oluet häviämään jääkaapista? Itse olen pelkästään tyytyväinen ettei tyttöystävälle kelpaa olut vähääkään ja saan kaikessa rauhassa juoda kaikki itse.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jossain ravintolassa baarimikko tuota suositteli kokeilemaan ja minähän uskoin. Vittu mikä Via Dolorosa. Oluiden Tommi Läntinen.
Ikinä en ole tuota maistanut, mutta jos oluessa on limen makua, niin eihän se nyt niin kovin pahaa voi olla. Minäkin olen suuri oluen ystävä, mutta välillä esim. Corona limesiivulla varustettuna on oikein hyvä vaihtoehto jos ns. oikea olut alkaa tökkimään. Ei tuota toki oluena tule edes ajateltua, vaan enemmänkin vaihtoehtona lonkeroille ja siidereille.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jossain ravintolassa baarimikko tuota suositteli kokeilemaan ja minähän uskoin. Vittu mikä Via Dolorosa. Oluiden Tommi Läntinen.
Lime cut on oluiden Lauri Tähkä. Netissä sitä mollataan, mutta kummasti näyttää kuitenkin faneja löytyvän.

Itsekin olen tuota maistanut, siis Lime cutia en Tähkää. Ei se nyt mitään herkkua ollut, mutta menettelee. Maku on aika lähellä Sollia mihin on lime viipale laitettu.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Lähden kohta kauppaan ostamaan kaljaa ja vedän kalsarikännit. Edellisestä kerrasta aikaa aivan saatanasti.

Toinen asia joka avautui, että aikuinen ihminen ihmettelee, miten ihmeessä joku muka muuttaisi PK-seudulta Raumalle.

Ja nyt odotellaan...
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Pelicansin liigapaikka on pelastettu tekemällä rikos, ja vaikka Kosonen sai aiheesta tuomion, niin rikoksella saavutettua hyötyä ei tuomittu valtiolle.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Aika hyvällä prosentilla sain tietynlaista seuraa yksinkertaisesti. Avautui että tunnen aika lorttoa jengiä.

Lähetin 12 viestiä, 12 muijalle (tärkeä tarkennus). "Huomenna persepanolle? osoite on se ja se."

5 SUOSTUI ja kyseli tarkemmin et tuunko hakemaan.

Pakko kysyä, että tunsitko kyseiset naiset kenelle laitot viestin ja kuinka monen kanssa olet ollut sisäisessä yhteydessä ennen viestin laittoa.

Minulle avautui, että jossain vaiheessa ensi viikkoa pelataan pronssista.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Avautui että jos katsoo illalla TV:stä Generation X:n tokan jakson. Avaa pullon votkaa ja kaivaa digiboxin syövereistä vuoden 2009 ensi-iltakierroksen loput jaksot. Voi käydä niin että kello on nyt 8:41, kaikki jaksot on katsottu, votkapullo on tyhjä. Ja jollain tavalla kyyniseen mieleen on palannut ajatus siitä että ihminen ei ole läpeensä paha. Vaan pahuus (ainakin yleensä) on seuraus olosuhteista.

Ja jos tuo ylläoleva olisikin silkkaa Amerikan elokuvateollisuuden sumututsta, siitä huolimatta kehotan tsekkaamaan rainan viimeiset viisi minuuttia. Ihan sen vuoksi että noin kauniisti Johnny Cash ei mitään muuta biisiä eläessään laulanut.

"The man comes around."
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hetki sitten minulle avautui, että maailma/internet on todella pieni paikka. Harvemmin internetin maailmassa tuttaviin törmää, mutta joskus näinkin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miroslav Satan on Eliteprospectsin pelaaja numero 666...
Satanhan pelasi pitkään numerolla 81. Jos nyt ajatellaan numeroita kirjaimina, että 1 on A ja 2 on B ja niin edelleen, niin 81 viittaa vahvasti erääseen moottoripyöräilevään organisaatioon. Is Satan a Hell's Angel?
 

Ralph

Jäsen
Satanhan pelasi pitkään numerolla 81. Jos nyt ajatellaan numeroita kirjaimina, että 1 on A ja 2 on B ja niin edelleen, niin 81 viittaa vahvasti erääseen moottoripyöräilevään organisaatioon. Is Satan a Hell's Angel?

Mutta kun humioi sinun oman nimimerkkisi, ei tiedä uskoisiko tätä. Jotain liittoa teikäläisellä ja Satanilla menossa selvästi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tätä on puitu palstalla aikaisemminkin, ja moni muukin sivusto on laittanut Satanin pelaajaksi nro 666. Aikoinaan tästä oli Wikipediassakin maininta, mutta ei enää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös