...
Itselleni ei Turun viihtyvyys tullut yllätyksenä, mutta se tuli, että valtaväestön mielestä asia on myös näin.
Meinaatko, että jos olisi Mikko Kuusi niin numero olisi kuusi, vaan kun koivu on kuusen vastakohta niin sitten on 9?Harjoittaako Mikko Koivukin sanaleikkiä seljässään?
Olen kyllä melko varma, että asiaa on kysytty pääosin turkulaisilta.
Meinaatko, että jos olisi Mikko Kuusi niin numero olisi kuusi, vaan kun koivu on kuusen vastakohta niin sitten on 9?
Niin, koivu on todellakin kuusen vastakohta, aivan samoin kuin kissan vastakohta on koira, kahvin vastakohta on tee ja radioaktiivisen vastakohta on televisiopassiivinen.
Tarkoitan sitä, että 9 äännetään englanniksi kuin nine. Aivan kuten Tootoo äännetään kuin two-two.
Oikeastaan two-two äännettäisiin toodashtoo.
Tai jos ihan tarkkoja ollaan, niin two-two lausutaan [ty:haifenty:].
Pöh, tuohan on ihan pöljä juttu. Miun selitys oli paljon parempi, olkoonkin sitten eri kuin hait.Tarkoitan sitä, että 9 äännetään englanniksi kuin nine. Aivan kuten Tootoo äännetään kuin two-two.
Avautui että runkosarjaan kautensa päättäneet Tappara, SaiPa, HPK sekä kahden pelin jälkeen sääleissä pudonnut TPS aloittanevat ensi kauteen valmistautumisen pääsiäisvapaiden päättyessä ensi tiistaina. Tai mahdollista se ainakin on kun tämä kauden jälkeinen kolmen viikon pakkotauko päättyy näiden joukkueiden osalta.
Joku noiden joukkueiden "sisäpiiriläinen" voisi valaista tapahtuuko todella näin.
Avautui että runkosarjaan kautensa päättäneet Tappara, SaiPa, HPK sekä kahden pelin jälkeen sääleissä pudonnut TPS aloittanevat ensi kauteen valmistautumisen pääsiäisvapaiden päättyessä ensi tiistaina. Tai mahdollista se ainakin on kun tämä kauden jälkeinen kolmen viikon pakkotauko päättyy näiden joukkueiden osalta.
Joku noiden joukkueiden "sisäpiiriläinen" voisi valaista tapahtuuko todella näin.
Lienevätkö nämä uudet nimet silloin kuitenkaan treeneissä mukana vielä, varmaan sopimuksensakin käynnistyvät virallisesti esim. toukokuusta alkaen tai vielä myöhemmin eli enpä usko että nämä tuoreimmat hankinnat ovat vielä huhtikuun ensitreeneissä mukana.Tämä innoitti minut selvittämään koska Tappara aloittaa harjoitukset ja avautui, että sunnuntai 15.4 on tuo päivä. Melko kummallista, että Tapparan ensi kauden joukkue julkistetaan 2.5, mutta harjoitukset aloitetaan yli 2 viikkoa aiemmin, jolloin jokaisella lienee mahdollisuus käydä seuraamassa harjoituksia ja bongata uusia pelaajia. Myös sunnuntai kuulostaa päivänä hieman erikoiselta aloittaa harjoitukset.
Lienevätkö nämä uudet nimet silloin kuitenkaan treeneissä mukana vielä, varmaan sopimuksensakin käynnistyvät virallisesti esim. toukokuusta alkaen tai vielä myöhemmin eli enpä usko että nämä tuoreimmat hankinnat ovat vielä huhtikuun ensitreeneissä mukana.
Tiedetäänpäs, pöljä!Avautui sellainen asia että suurin osa tämän keskustelupalstan kirjoittajista eivät tajua jääkiekosta yhtään mitään.
Ai minkä kirkkaan pullon avasit? Miten niin HIFK on paska? Siis väitätkö sä ettei kuussa olla käyty?Tällä keskustelupalstalla on todella monella käyttäjällä vaikeuksia lukemisen ymmärtämisessä. Se on tässä parin päivän aikana avautunut kirkkaasti.
No on kyllä melko turhaa puuhaa. Jos rahaa on vähän käytettävissä markkinointiin, niin se tulee kohdentaa mahdollisimman tehokkaasti oikealle kohderyhmälle ja panostaa markkinoinnin laatuun (graafinen ilme, oikea mainosmedia jne). Huonosti hoidetulla mainonnalla saa pilattua yrityksen imagon peruuttamattomasti, ja ainakin omasta mielestäni lappusten jako kadulla viestii lähinnä epätoivoisuudesta ja ammattitaidottomuudesta.Yrityksen mainostaminen on vittumaista puuhaa, mainosten jako tuntuu lähes turhalta. Enkä siis jaa nyt mitään postilaatikkoihin vaan ihan tuputetaan kadulla handuun lappuset.
Taitaa olla vähän turhaa työtä tollainen? Ei vaan oikein viitsisi näin alkutaipaleella panostaa hirveitä määriä rahallisesti mainontaan, on muitakin menoja.
Nakertaa.
No on kyllä melko turhaa puuhaa. Jos rahaa on vähän käytettävissä markkinointiin, niin se tulee kohdentaa mahdollisimman tehokkaasti oikealle kohderyhmälle ja panostaa markkinoinnin laatuun (graafinen ilme, oikea mainosmedia jne). Huonosti hoidetulla mainonnalla saa pilattua yrityksen imagon peruuttamattomasti, ja ainakin omasta mielestäni lappusten jako kadulla viestii lähinnä epätoivoisuudesta ja ammattitaidottomuudesta.