Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 771 299
  • 34 077

Ralph

Jäsen
Jälleen aukesi, minkä nimisiä jääkiekkoilijat todella olevat. Uusimpana fakta, että P.A. Paranteau onkin Parenteau.
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
Kevät on tullut!
Sen näkee "Maajoukkue"- osiosta ja MM-kisa ketjusta. Huikeita ketjuhahmotelmia ja vielä huikeampia perusteluita :D
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Yksi merkki siitä, että on a) tullut vanhaksi ja b) aika kiitää todella nopeasti, on se, että Dakota Fanning, joka oli melko suosittu lapsinäyttelijä -90 ja 2000-luvun alun taitteessa, täytti tuossa kuukausi pari sitten 18 vuotta.

Lisäksi tänään aukesi pari seikkaa koskien Dolores O'Riordania: 1) hän on 5 jalkaa ja 3 tuumaa päälle pitkä ja 2) hän painaa noin 100 paunaa.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lisäksi tänään aukesi pari seikkaa koskien Dolores O'Riordania: 1) hän on alle 160-senttinen ja 2) hän painaa noin 100 paunaa.
Mitä vitun paunaa? Meillä on oikeat mitat käytössä, käytetään niitä. Tai sitten voidaan sanoa myös, että hän on pituudeltaan alle 5 jalkaa ja 3 tuumaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Lisäksi tänään aukesi pari seikkaa koskien Dolores O'Riordania: 1) hän on alle 160-senttinen ja 2) hän painaa noin 100 paunaa.

Mitä vittua? Samassa viestissä olisi suotavaa käyttää samoja mittayksiköitä, joko sitten metrisiä tai jos haluaa päteä niin kokonaan jenkkipelleilyä.

Edit: kerrankin samaa mieltä Evilin kanssa
 

Kihaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Avautui, että kansanedustaja Tuomo Puumala on syntynyt vuonna 1982. Äijän naamaa katsellessa karisi kyllä ne viimeisimmätkin ikäkriisin rippeet. Olenkin oikein hyvin säilynyt kasiykkönen, ainakin jos Tuomoon vertaa. Kiitos Tuomo!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Avautui, että kansanedustaja Tuomo Puumala on syntynyt vuonna 1982. Äijän naamaa katsellessa karisi kyllä ne viimeisimmätkin ikäkriisin rippeet. Olenkin oikein hyvin säilynyt kasiykkönen, ainakin jos Tuomoon vertaa. Kiitos Tuomo!

Minulle avautui, että muutkin kuin minä, luulevat olevansa muita ikäisiään nuoremman näköisiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että kansanedustaja Tuomo Puumala on syntynyt vuonna 1982. Äijän naamaa katsellessa karisi kyllä ne viimeisimmätkin ikäkriisin rippeet. Olenkin oikein hyvin säilynyt kasiykkönen, ainakin jos Tuomoon vertaa. Kiitos Tuomo!
Mie olen syntynyt -73, ja selkeästi paremmin säilynyt kuin Tuomo. Tosin etanoliin upottamallahan sitä säilötään muutakin, miksei siis ihmisiä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tuborg ei olekaan uusi ilmestys Suomen kaupoissa. On siis ollut joskus myynnissä ja tehnyt comebackin ja nimenomaan siis se Tuborg Green eikä Lime Cut. Scholl ja BattleHymn tämän minulle vuoden 2007 Kalsarikänniketju- keskustelullaan avasivat.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Tuborg ei olekaan uusi ilmestys Suomen kaupoissa. On siis ollut joskus myynnissä ja tehnyt comebackin ja nimenomaan siis se Tuborg Green eikä Lime Cut. Scholl ja BattleHymn tämän minulle vuoden 2007 Kalsarikänniketju- keskustelullaan avasivat.

Mitä vittua? Luetko ihan oikeasti neljä vuotta vanhoja Kalsarikännijuttuja? Huikeeta!!!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Brynäsissä finaaleja vääntävä Molin ei enää olekaan se HIFK-kasvatti Ove vaan joku Emil.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Vanha avautuminen, mutta pistetään tännekkin kun tuli mieleen ja saattaa olla uutta muillekkin:

Lähes kymmenen vuotta olin lätkää harrastanut ihan tosissani, kunnes sain joukkuekaverilta kuulla että mailannostaminen takaapäin on kiellettyä. En luonnollisesti aluksi voinut uskoa tätä, mutta tarpeeksi kun vakuuteltiin niin vakuutuin. Ja kun aloin ajattelemaan niin tajusin että olin saanut myös jäähyjä kyseisestä rikkeestä, koukkaaminenhan siitä vihelletään (vaikka siis nostat mailaa etkä roiku yhtän).

Nykyään tuo tuntuu ihan luonnolliselta, mutta tuomarit eivät tunnu aina noita viheltävän. Varsinkin kiekottomien mailoja saa nostaa aikalailla takaa esim 2vs0 hyökkäyksissä kun takatolpalta ollaan sutimassa tyhjiin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mitä vittua? Luetko ihan oikeasti neljä vuotta vanhoja Kalsarikännijuttuja? Huikeeta!!!

Tarkennus, viisi. Eeppisen tylsää pitää varmaan olla. Kalsarikänniketjussa on jotain 48000 vastausta, ja ketju on avattu 2005. Mä olen kesän sadepäiville varannut tehtäväksi lukea koko WTC-ketju alusta loppuun, putkeen, selvinpäin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tarkennus, viisi. Eeppisen tylsää pitää varmaan olla. Kalsarikänniketjussa on jotain 48000 vastausta, ja ketju on avattu 2005. Mä olen kesän sadepäiville varannut tehtäväksi lukea koko WTC-ketju alusta loppuun, putkeen, selvinpäin.

Enää kaksi vuotta! Kyllä mä jaksan, helvetti kun tuo koulu haittaa harrastuksia. Onko tämä pahempi kuin tuo heebo, joka tutkii, että monta eri kirjoittajaa on kussakin ketjussa?

Olen tylsä ja paljastan, että hain hakusanalla Tuborg ja se nakkasi tonne, jossa BattleHymn oli tätä asiaa haikaillut ja kirjoittanut vieläpä niin, että hän nykyisin juo Koffia, kun ne tölkit ei kilise kassissa, siten ettei naapurit huomaa mitään.
 
Viimeksi muokattu:

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Horror!

Miksei täällä ole kauhuketjua? Avautui, että tunsin tänään jonkinlaista kunnioitusta - en sentään ymmärrystä, saati hyväksyntää - kepulaista poliitikkoa kohtaan. No, jos iän karttuminen ja (työ)kokemuksen/alueiden kehittyminen aiheuttaa sivutuotteina paljonkin tällaista, kohta on:).
 
Viimeksi muokattu:

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Anteeksi, mutta mitä vittua? Ei avautunut kyllä mikään.
Olet väärässä kavereinesi.

Kyllä tämä vain näin on. Se tulkitaan koukkaamiseksi jos vastustajan takaa nostat mailaa. Ja en todellakaan itsekkään aluksi uskonut, melkoselta sählysäännöltähän toi kuulostaa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Kyllä tämä vain näin on. Se tulkitaan koukkaamiseksi jos vastustajan takaa nostat mailaa. Ja en todellakaan itsekkään aluksi uskonut, melkoselta sählysäännöltähän toi kuulostaa.

Kulostaa nyt niin oudolta etten ole valmis uskomaan ennenkuin joku tulee kertomaan minulle jonkun lähteen tälle. Ikinä en ole missään tuomarikoulutuksessa tällaista kuullut (niissäkin on tullut aika hemmetin monta kertaa vuosien varrella käytyä..) eikä sääntökirjakaan anna aihetta tuollaiseen.

Olen edelleen vahvasti sitä mieltä että olet väärässä. Jos olet oikeassa, myönnän erheeni toki kylmän viileästi.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kulostaa nyt niin oudolta etten ole valmis uskomaan ennenkuin joku tulee kertomaan minulle jonkun lähteen tälle. Ikinä en ole missään tuomarikoulutuksessa tällaista kuullut (niissäkin on tullut aika hemmetin monta kertaa vuosien varrella käytyä..) eikä sääntökirjakaan anna aihetta tuollaiseen.

Komppaan Kaulasuojaa, ihan outo sääntö minullekin, vaikka minultakin tuomaritaustaa löytyy.
 

motamoro

Jäsen
Kyllä tämä vain näin on. Se tulkitaan koukkaamiseksi jos vastustajan takaa nostat mailaa. Ja en todellakaan itsekkään aluksi uskonut, melkoselta sählysäännöltähän toi kuulostaa.

Niin, mailaa saat nostaa takaapäin ilman jäähyä. Tosin jos läpiajossa alat mailaa nostamaan suoraan takaapäin niin mikä on todennäköisyys, että koukkaat samalla alakättä tai muuten vain häiritset sillä liikkeellä pelaajaa esimerkiksi vyötärökoukulla?
Mikä ylipäätään on takaa tapahtuva mailan nosto? Eikös ne aina tule enemmän tai vähemmän sivusta, melko pitkä maila saa olla jos perse pitkällä luistelevan pelaajan takaa saat vielä tehokkaasti mailaa nostettua.
 
Tuborg ei olekaan uusi ilmestys Suomen kaupoissa. On siis ollut joskus myynnissä ja tehnyt comebackin ja nimenomaan siis se Tuborg Green eikä Lime Cut. Scholl ja BattleHymn tämän minulle vuoden 2007 Kalsarikänniketju- keskustelullaan avasivat.

Minulle avautui tuossa jokin aika sitten, että tuo mainitsemasi Tuborg lime cut on ihan helvetin pahaa. Tämä täysin oma mielipiteeni.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Minulle avautui tuossa jokin aika sitten, että tuo mainitsemasi Tuborg lime cut on ihan helvetin pahaa. Tämä täysin oma mielipiteeni.

Ei ole täysin, koska se on myös minun mielipiteeni.

Avautui, että elän vuotta 2011. Kiitos vaan nimimerkki Footlessille.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös