Mitä vitun paunaa? Meillä on oikeat mitat käytössä, käytetään niitä. Tai sitten voidaan sanoa myös, että hän on pituudeltaan alle 5 jalkaa ja 3 tuumaa.
100 paunaa on suurin piirtein 45 kiloa.
Mitä vitun paunaa? Meillä on oikeat mitat käytössä, käytetään niitä. Tai sitten voidaan sanoa myös, että hän on pituudeltaan alle 5 jalkaa ja 3 tuumaa.
Avautui, että kansanedustaja Tuomo Puumala on syntynyt vuonna 1982. Äijän naamaa katsellessa karisi kyllä ne viimeisimmätkin ikäkriisin rippeet. Olenkin oikein hyvin säilynyt kasiykkönen, ainakin jos Tuomoon vertaa. Kiitos Tuomo!
Mie olen syntynyt -73, ja selkeästi paremmin säilynyt kuin Tuomo. Tosin etanoliin upottamallahan sitä säilötään muutakin, miksei siis ihmisiä.Avautui, että kansanedustaja Tuomo Puumala on syntynyt vuonna 1982. Äijän naamaa katsellessa karisi kyllä ne viimeisimmätkin ikäkriisin rippeet. Olenkin oikein hyvin säilynyt kasiykkönen, ainakin jos Tuomoon vertaa. Kiitos Tuomo!
Tuborg ei olekaan uusi ilmestys Suomen kaupoissa. On siis ollut joskus myynnissä ja tehnyt comebackin ja nimenomaan siis se Tuborg Green eikä Lime Cut. Scholl ja BattleHymn tämän minulle vuoden 2007 Kalsarikänniketju- keskustelullaan avasivat.
Mitä vittua? Luetko ihan oikeasti neljä vuotta vanhoja Kalsarikännijuttuja? Huikeeta!!!
mailannostaminen takaapäin on kiellettyä.
Tarkennus, viisi. Eeppisen tylsää pitää varmaan olla. Kalsarikänniketjussa on jotain 48000 vastausta, ja ketju on avattu 2005. Mä olen kesän sadepäiville varannut tehtäväksi lukea koko WTC-ketju alusta loppuun, putkeen, selvinpäin.
Anteeksi, mutta mitä vittua? Ei avautunut kyllä mikään.
Olet väärässä kavereinesi.
Kyllä tämä vain näin on. Se tulkitaan koukkaamiseksi jos vastustajan takaa nostat mailaa. Ja en todellakaan itsekkään aluksi uskonut, melkoselta sählysäännöltähän toi kuulostaa.
Kulostaa nyt niin oudolta etten ole valmis uskomaan ennenkuin joku tulee kertomaan minulle jonkun lähteen tälle. Ikinä en ole missään tuomarikoulutuksessa tällaista kuullut (niissäkin on tullut aika hemmetin monta kertaa vuosien varrella käytyä..) eikä sääntökirjakaan anna aihetta tuollaiseen.
Kyllä tämä vain näin on. Se tulkitaan koukkaamiseksi jos vastustajan takaa nostat mailaa. Ja en todellakaan itsekkään aluksi uskonut, melkoselta sählysäännöltähän toi kuulostaa.
Tuborg ei olekaan uusi ilmestys Suomen kaupoissa. On siis ollut joskus myynnissä ja tehnyt comebackin ja nimenomaan siis se Tuborg Green eikä Lime Cut. Scholl ja BattleHymn tämän minulle vuoden 2007 Kalsarikänniketju- keskustelullaan avasivat.
Minulle avautui tuossa jokin aika sitten, että tuo mainitsemasi Tuborg lime cut on ihan helvetin pahaa. Tämä täysin oma mielipiteeni.
Minulle avautui tuossa jokin aika sitten, että tuo mainitsemasi Tuborg lime cut on ihan helvetin pahaa. Tämä täysin oma mielipiteeni.
Ei ole täysin, koska se on myös minun mielipiteeni.
En ole yksin sen mielipiteen kanssa, että Tuborg Lime Cut on pahaa.
Naiset, jotka eivät yleisesti pidä oluen mausta, nauttivat tuota (ja ilmeisesti tykkäävätkin)!Onko olemassa oikeasti joku kenen mielestä tuo on hyvää? Karmeaa kuraa..
Naiset, jotka eivät yleisesti pidä oluen mausta, nauttivat tuota (ja ilmeisesti tykkäävätkin)!
Tosin nykyään hänelle vetämäni opiskelujakson jälkeen alkaa normikeppanakin menemään alas, niin ei tarvitse pelkkää siideriä lipittää.