Minulle avautui, ettei HK:n Amerikan pekoni tulekaan Amerikasta, vaan Puolasta.
No piru. Onneksi ranskalaiset perunat kuitenkin tulevat ranskasta?
No piru. Onneksi ranskalaiset perunat kuitenkin tulevat ranskasta?
Ja oliko vielä niin että tuo on vain käännösvirhe? Niin että se french viittasi jotenkin siihen perunan muotoon, ei Ranskaan.Saatat jo tietääkin, mutta ranskalaiset perunat ovat alkujaan belgialainen keksintö.
Pekonista vielä sen verran, että mikäli joku sitä haluaa ostaa tavallisesta kaupasta, niin suosittelen Portin savupekonia. Lihapitoisuus kaikista kaupan merkeistä suurin (99%) ja sitä myötä myös koostumus ja maku ovat erinomaisia.
Piti puolen tunnin esityksen. Tämän jälkeen ilmoitin, että olen itsekin opiskellut sen verran markkinointia, että tiedän ettet lähtisi täältä ennemmin kuin olen kaupat tehnyt. Itsesi vuoksi sinun on kuitenkin turha täällä olla.
Tyypit, jotka kauppaavat imuroita..ja vieläpä hyvällä menestyksellä ovat kauppamiehistä tänäpäivänä niitä kovimpia. Jos ette usko niin kokeilkaa...jos on kanttia. Tuossa kun ei ole itse opiskelulla tai markkinoinnilla mitään tekemistä.
Saatat jo tietääkin, mutta ranskalaiset perunat ovat alkujaan belgialainen keksintö.
Pekonista vielä sen verran, että mikäli joku sitä haluaa ostaa tavallisesta kaupasta, niin suosittelen Portin savupekonia. Lihapitoisuus kaikista kaupan merkeistä suurin (99%) ja sitä myötä myös koostumus ja maku ovat erinomaisia.
Tyypit, jotka kauppaavat imuroita..ja vieläpä hyvällä menestyksellä ovat kauppamiehistä tänäpäivänä niitä kovimpia. Jos ette usko niin kokeilkaa...jos on kanttia. Tuossa kun ei ole itse opiskelulla tai markkinoinnilla mitään tekemistä.
Miehen työskentely oli mainiota. Itselläni ei vain yksinkertaisesti olisi ollut varaa moisiin vehkeisiin. Sen jo aluksi kerroinkin. Hän vain silti sinnikkäästi jatkoi myymistään.
Varmasti on raskasta, mutta kovia jätkiä tosiaan on jos tuolla itsensä elättää.
Ainakin nuo Lux kauppiaat jopa saavat noita 900€ imureita kaupan.
Mitäs imuria kaupitteli? Lux-imuria vai HYLA-vesisuodatinimuria? Vai jotain muuta? Ainakin nuo Lux kauppiaat jopa saavat noita 900€ imureita kaupan. Varmasti on raskasta, mutta kovia jätkiä tosiaan on jos tuolla itsensä elättää. Sitten vielä jälkimarkkinointi pelaa. Lähettelevät jälkeenpäin HEPA-suodattimia ja pusseja. Uskon, että kauhean moni ei noita palauta vaan maksaa kiltisti. HEPA-suodatin maksaa siinä lafkassa n. 70 €. Alkuperäisen Lux-suodattimen saa myös lähimmästä huoltomestasta 19 € kappale hintaan. Eli katteet on kovat ja rahaa tulee.
Jatkoajalla toistuu useissa ketjuissa aina aika ajoin "maalaiset vs. kaupunkilaiset" -vääntö
Ja peruna on oikeasti "keksitty" Andien alueella jossa sitä on viljelty tuhansia vuosia.
Joku fiksu vieläpä väitti perunan saaneen nimensa Suomen kieleen lähtömaastaan Perusta. Näin ei kuitenkaan ilmeisesti ole mikäli on uskominen wikipediaan, joka kertoo perunan tulevan ruotsin kielen sanasta päron (päärynä). Eli tämä jälkimmäinen avautui itselleni.