Tex mex-salaattissa ei ollutkaan lihaa. Papuja ja oliiveja sitäkin enemmän.
Mikäs salaatti kyseessä? Jos joku kaupan valmispaska, niin ei yhtään ihme ettei ollut mitään lihaa.
Niin, en tarkoittanutkaan, etteikö Micke olisi mahdollisesti mennyt päätyyn asti, vaan tarkoitin sitä, että Saran kämppään sisään on menty, mutta siihen kohtaan loppuvat omat varmat tietoni enkä halua mitään arvauksia eli mielipiteitä kertoa vaan ihan vain varmoja faktoja.Minun pitkäaikaisin naisystäväni (ollut exä jo kauan) avautui minulle jo ensitreffeillä. And there was much rejoicing.
Niin, en tarkoittanutkaan, etteikö Micke olisi mahdollisesti mennyt päätyyn asti, vaan tarkoitin sitä, että Saran kämppään sisään on menty, mutta siihen kohtaan loppuvat omat varmat tietoni enkä halua mitään arvauksia eli mielipiteitä kertoa vaan ihan vain varmoja faktoja.
No mutta hyvä on pelaamaan sitä jääkiekkoa, se Granlund, muulle jokseenkin se ja sama. Kunhan tässä kesäkuukausien lomaan lässytän.
Onko räppi joskus ollut jotain muuta kuin huumoria? (useimmiten vielä saatanan huonoa huumoria)
tekstiä
Vähän vanha viesti jo, mutta itse tykkään kovasti räpistä, ja kyllä jos esim. suomalaisista jotain Asaa, Heikki Kuulaa tai Pyhimystä on kuunnellut niin ei kaikki biisit ole mitään huumoribiisejä. Ja esim. Teflon Brothersilta (Pyhimys, Heikki Kuula & Voli) löytyy hyviä läppäbiisejä, mitkä ei ole tätä NRJ-jumputusta. Mainstream-radion Petrit, Cheekit, Jare&VilleGallet sun muut sitten erikseen.
Liha kuuluu olennaisena osana Tex-Mex ruokaan mutta ei se siinä mikään pakollinen osa ole, nimi on siis juurikin yleisnimi ameriikkalaiselle, mexiko-vaikutteiselle ruualle.
Suomessakin myydään esim. kastikepohjia, sipsejä ja vaikkapa mausteseoksia Tex-Mex nimellä ja ei nuokaan mitään lihaa isessään sisällä.
Kyllä kyllä, mutta salaatti on pääruoka ja jos sitä myydään tex-mex -nimellä niin voisi olettaa että siinä on myös lihaa. Jos myyntinimi on "meksikolainen" niin silloin lihaa ei pidä vaatia.
Salaatissa lihaa?
Tänään on avautunut se, että on olemassa tietty ihmisryhmä jolle sana "ilmainen" tarkoittaa sitä, että sitä k.o tavaraa pitää hamstrata niin paljon kuin taskut vetävät.
Tänään on avautunut se, että on olemassa tietty ihmisryhmä jolle sana "ilmainen" tarkoittaa sitä, että sitä k.o tavaraa pitää hamstrata niin paljon kuin taskut vetävät.
Nyt yhdistän julkisesti nimimerkin ja henkilön, olet Anssi Salmela!Mä kuulun siihen ihmisryhmään, joka hamstraa ilmaista enemmän kuin pää vetää. Olen kyllä törmännyt moneen muuhunkin.
J. Petkelle tiedoksi että useat salaatit sisältävät lihaa, esim. caesar
Viestiä kirjoittaessa tummennuksen, kursivoinnin tai alleviivauksen pikavalinta on yhdistelmä Ctrl + Shift + B/I/U. Kaikkea sitä oppiikin vahingossa.
Meillä tulee olemaan aivan helvetin kova tasoinen sm-liiga ensi kaudella. Hifk julkaisi jo erittäin kovatasoisen joukkueen, mutta kunhan mm. Jokerit, Ässät ja Tps saavat pelaajat kehittymään valmentajan johdolla niin paljon kuin jotkut nimimerkit väittävät tapahtuvan, voi puheet heikko tasoisesta liigasta unohtaa.