Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 765 529
  • 34 067

Nick Neim

Jäsen
Viestiä kirjoittaessa tummennuksen, kursivoinnin tai alleviivauksen pikavalinta on yhdistelmä Ctrl + Shift + B/I/U. Kaikkea sitä oppiikin vahingossa.

E: Katos perhana! Tuollaista edes tajunnut kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Meillä tulee olemaan aivan helvetin kova tasoinen sm-liiga ensi kaudella. Hifk julkaisi jo erittäin kovatasoisen joukkueen, mutta kunhan mm. Jokerit, Ässät ja Tps saavat pelaajat kehittymään valmentajan johdolla niin paljon kuin jotkut nimimerkit väittävät tapahtuvan, voi puheet heikko tasoisesta liigasta unohtaa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Meillä tulee olemaan aivan helvetin kova tasoinen sm-liiga ensi kaudella. Hifk julkaisi jo erittäin kovatasoisen joukkueen, mutta kunhan mm. Jokerit, Ässät ja Tps saavat pelaajat kehittymään valmentajan johdolla niin paljon kuin jotkut nimimerkit väittävät tapahtuvan, voi puheet heikko tasoisesta liigasta unohtaa.

Ymmärrän hyvin lievän ironian erityisesti kun kirjoittaja on TPS-fani, jonka suosikkiin ei kovia vahvistuksia näy eikä kuulu, mutta minusta SM-liigan taso on jälleen ensi kaudella aika kova.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Minulle avautui, että tälläkin forumilla paljon haukuttu Laura Voutilainen on aika satanan hottis puuma, ainakin siinä lookissa missä esiintyi äsken biisikärpäsessä.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Mestareiden liigan finaalia seuraa paikanpäältä n. 2000 toimittajaa ja n. 2000 vip-vierasta. Avautui siis selostajan välityksellä.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Olen nähnyt nyt vuorokauden sisään kahdella aikuisella ihmisellä Barcelonan pelipaidan ja yhdellä ManU-hupparin. Koskaan en ole nähnyt kenenkään täysi-ikäisen pukeutuvan Hongan/HJK:n/muun suomalaisjoukkueen väreihin.

Voiko tähän maahan koskaan syntyä merkittävää urheilukulttuuria jalkapallon osalta?


Kultasankari Petteri Nokelainen kiinnosti kotikaupungissaan Imatralla arviolta selvästi yli tuhatta ihmistä. Imatran Ketterän kotipelissä on paljon yleisöä jos paikalla on vähän alle 300 ihmistä.

Voiko tähän maahan koskaan syntyä merkittävää urheilukulttuuria jääkiekon osalta?
 
Viimeksi muokattu:

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Olen nähnyt nyt vuorokauden sisään kahdella aikuisella ihmisellä Barcelonan pelipaidan ja yhdellä ManU-hupparin. Koskaan en ole nähnyt kenenkään täysi-ikäisen pukeutuvan Hongan/HJK:n/muun suomalaisjoukkueen väreihin.

Miten tähän maahan voisi koskaan syntyä merkittävää urheilukulttuuria?

Mitä urheilukulttuurilla tarkoitetaan? Onko koko urheilukulttuuri automaattisesti nollassa, jos futiksessa ei ole kulttuuria.

Futiskulttuurin syntymistä seuratasolle epäilen kyllä itsekin, mutta en sillä perusteella Suomea urheilukulttuurittomaksi sanoisi nytkään.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Olen nähnyt nyt vuorokauden sisään kahdella aikuisella ihmisellä Barcelonan pelipaidan ja yhdellä ManU-hupparin. Koskaan en ole nähnyt kenenkään täysi-ikäisen pukeutuvan Hongan/HJK:n/muun suomalaisjoukkueen väreihin.

Etkö se ollut juuri sinä, joka ei pelipaitoja käytä itse?

En tiedä missä asut, mutta Stadissa näkee Klubin väreihin pukeutuneita kyllä kohtuullisen tiheään tahtiin. Ihan aikuisilla.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Amorphis ei osaa enää "uudistua". Uus albumi on aika samanlaista kamaa, kuin sitä edellinen albumi. Tosin vähän eroja löytyy, mutta aika vähän.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Amorphis ei osaa enää "uudistua". Uus albumi on aika samanlaista kamaa, kuin sitä edellinen albumi. Tosin vähän eroja löytyy, mutta aika vähän.

Don't fix it if it ain't broken.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Etkö se ollut juuri sinä, joka ei pelipaitoja käytä itse?

En tiedä missä asut, mutta Stadissa näkee Klubin väreihin pukeutuneita kyllä kohtuullisen tiheään tahtiin. Ihan aikuisilla.

Sehän minä olin, mutta edes muuten seuran väreihin pukeutuvia ei juuri näe.

Asun Suur-Pakilassa ja täällä Klubin kuteita en ole bongannut.
 

halperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui tuossa punttisalilla, että AC/DC:n biisissä Mistress for Christmas ei suinkaan haluta mysteeriä joulun ratoksi. Parikymmentä vuotta meni tuossa luulossa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VH1 Classic on aika hyvä musiikkikanava niille, jotka haikailevat 90-luvun alkupuoliskon MTV:n pariin takaisin. Vielä kun hommaisivat Ray Cokesin pitämään tuonne jotain iltaohjelmaa.
 

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
VH1 Classic on aika hyvä musiikkikanava niille, jotka haikailevat 90-luvun alkupuoliskon MTV:n pariin takaisin.

Vielä maukkaampi tuo kanava on niille, jotka haikailevat kultaisen 80-luvun ikivihreitä. Ja tuleehan sieltä vanhempaakin matskua. Loistava kanava!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Avautui, että Mannerheim-risti on maastavientikiellossa. Yksi meni aikoinaan englantilaiselle keräilijälle, mutta se saatiin lunastettua takaisin Suomeen.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Avautui, että Napapiirin Sankarit oli sysipaska leffa..
Työkaveri kertoi naureskelleen pitkin leffaa. En nauranut kertaakaan.
 

hanu

Jäsen
Suosikkijoukkue
raitapaita
Katselin lauantaiana töllöstäni mestarien liigan finaalin. Eilen taas yritin sadepäivän ajankuluksi katsoa Urholta veikkausliigaa. Avautui, että mahdotonkin on mahdollista. Veikkausliigan taso on onnistunut täysin paskasta laskemaan vieläkin huonommaksi. Ei jumalauta.

t. hanu
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katselin lauantaiana töllöstäni mestarien liigan finaalin. Eilen taas yritin sadepäivän ajankuluksi katsoa Urholta veikkausliigaa. Avautui, että mahdotonkin on mahdollista. Veikkausliigan taso on onnistunut täysin paskasta laskemaan vieläkin huonommaksi. Ei jumalauta.

t. hanu

Äläs nyt tyrmää noin pikaisesti, Osmo Soininvaaraa mukaillen; Pitää vain katsoa enemmän.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Katselin lauantaiana töllöstäni mestarien liigan finaalin. Eilen taas yritin sadepäivän ajankuluksi katsoa Urholta veikkausliigaa. Avautui, että mahdotonkin on mahdollista. Veikkausliigan taso on onnistunut täysin paskasta laskemaan vieläkin huonommaksi. Ei jumalauta.

t. hanu

Veikkausliiga saisi upota niin syvälle ettei siitä jäisi mitään jäljelle. Monta kertaa yrittänyt oikeasti paneutua asiaan ja oikeasti seuratakkin yrittänyt mutta ei helvetti pysty. Sama pätee ykkös..kakkos divareihin potkupallon suhteen. Huhheijjaa sanon mä.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Veikkausliiga saisi upota niin syvälle ettei siitä jäisi mitään jäljelle. Monta kertaa yrittänyt oikeasti paneutua asiaan ja oikeasti seuratakkin yrittänyt mutta ei helvetti pysty. Sama pätee ykkös..kakkos divareihin potkupallon suhteen. Huhheijjaa sanon mä.

Jaa, olen varmaan omituinen ja yksin mielipiteeni kanssa, mutta pidin paljon enemmän eilisestä HJK-JJK matsista kuin lauantaisesta mestarien liigan finaalista. Taitoahan siellä oli noin tuhat kertaa enemmän kentällä, mutta liian kliininen suorittaminen ja toisen joukkueen ylivoima vei ottelusta kaiken tunteen pois. Toista oli, kun Banjulin taikuri Dawda Bah teki 6-2 maalin Sebastian Mannströmin hienosta pystysyötöstä, kun Teemu Pukki oikea-aikaisilla juoksuillaan aiheutti ongelmia JJK:n puolustuksessa, tai seuratessa Rafinhan pelaamista ihan yleisesti ja ihastellessa JJK:n kaksosten Mannisen/Virtasen taiturointia kentällä; tuolloin pelissä oli sitä jotain. Ja en ole edes kummankaan joukkueen kannattaja, Jaroa symppaan ja KPV:tä kannatan (Kokkola onkin antanut myös tämänvuotiselle Veikkausliigalle monta mielenkiintoista pelaajaa, mm. Mannströmin, Petteri Forsselin, Dawda Bahin ja Demba Savagen muodossa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös