Nyt se vissiin on sitten tapahtunut. Muutaman vuoden jo aavistelinkin että näin tässä vielä käy...minua ei nimittäin oikein enää SM-liiga kiinnosta.
Katson viikossa käytännössä kaikki SportPron (tai sen mikäsenyon) lähettämät NHL-ottelut ja olen todella friikahtanut tuohon Pohjois-Amerikan kiekkoon. Onhan sitä ennenkin katsottu mutta jostain syystä nyt NHL on vienyt ihan kaiken kiinnostuksen liigapelejä kohtaan. Oikeastaan vähän jopa harmittaa että on tuo Urho tuolla hankittuna sillä vuoden sopparilla - oikeastaan vain Lukon pelejä olen enää jaksanut katella sieltä.
Ja viime lauantainakin käänsin Ässät-Lukko-matsin kahden erän jälkeen NHL-kanavalle kun kunnon kiekko alkoi sieltä. Perkele, Lukko jopa johti Porissa, mutta...jotenkin ihan sama. Ja ei, kiinnostuksen puute ei johdu siitä että peli ei mitenkään ihan sikamaisen ihanasti kulje, Lukkohan on käytännössä aina ollut varsin huono. Kyllähän mä nyt tulokset aina katson ja näin, mutta...ja senkin takia änäriä on kiva katsella kun ei ole mitään suosikkia ylitse muiden. Voi ihan vaan katella sitä kunnon peliä.
Näinkin voi ihmiselle käydä.