kananlento
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Avautui, että jääkiekkoa seuraajien joukossa on niitä, joiden mielestä sääntöjä ei tarvitse tulkita samalla tavalla otteluiden lopussa. Tiedän sen, että kovia pommeja ei ole hyväksyttävää jakaa ihan viime sekunneilla ja myös sen että useat tuomarit paskovat toisinaan huosuunsa pelien lopulla ja jättää jäähyjä antamatta. Jostain syystä olin kuitenkin siinä uskossa, että kiekkoa seuraavat ihmiset haluaisivat niitä sääntöjä seurattavan. Ilmeisesti olin väärässä. Itse en kyllä tähän mielipiteeseen pysty yhtymään.
Alla pari esimerkki HPK-JYP otteluketjusta:
Alemmasta en tosin ole varma, että hyväksyykö kirjoittaja otteluiden loppujen poikkeavat säännöt.
Alla pari esimerkki HPK-JYP otteluketjusta:
Pillun saama jäähy lopussa oli aika käsittämätön vaikka Laamasen vetikin päästä jäähän mutta eihän tuommoisesta voi viheltää jäähyä, varsinkaan noin lopussa. Sääntökirjan mukaan jäähy mutta ei tuosta vain voi viheltää jäähyä tuohon paikkaan.
Eivät ne todellisuudessa vaan ole. Pelien loput ja jatkoaika on aina tuomittu muusta ottelusta poiketen ja niin varmaan tullaan aina tekemään.
Alemmasta en tosin ole varma, että hyväksyykö kirjoittaja otteluiden loppujen poikkeavat säännöt.