Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 753 230
  • 34 018

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Google Chrome avautui koneelleni. Ja hämmästyttävän nopeasti.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joku tunti sitten, kun kaikki uutiset oli jo tullut luettua ja kahvia oli vielä jäljellä, niin avasin Jatkoajan KHL -ketjun. Jumalauta, siellähän on A-luokan keskustelua juuri sopivalla tavalla tällaiselle, joka ei mitään joukkuetta fanita, mutta sarja kiinnostaa. Juttua vähän kaikista joukkueista ja tietenkin suomalaispelaajien otteista. TOJ:n juttuja lukee mielenkiinnolla, mikä sekin on uutta minulle.

Vielä kun aika pieni määrä on aktiivikirjoittajia, mutta he sitäkin asiantuntevampia, on lukunautinto taattu. Eikä nuorempi sukupolvi ole löytänyt tuonne hormoonit tanassa trollaamaan ja flamettamaan. GJ dudes!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Avautui, että jokaisen kirjoittajan profiilisivu on muuttunut. Välilehtiä jne. Tai sitten se johtuu selaimen vaihdoksesta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Avautui, että jokaisen kirjoittajan profiilisivu on muuttunut. Välilehtiä jne. Tai sitten se johtuu selaimen vaihdoksesta.

Heh, huomasin saman, kun selailin sinun profiiliasi. :) Kyllä tuo taitaa olla jonkun päivityksen tekosia, tuskin selaimen vaihto tuollaisia saa aikaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heh, huomasin saman, kun selailin sinun profiiliasi. :) Kyllä tuo taitaa olla jonkun päivityksen tekosia, tuskin selaimen vaihto tuollaisia saa aikaan.

Nuo profiilitiedothan hävisivät kokonaan jokin aika sitten ja kun kysyin moderaattoreilta asiasta niin kertoivat että asian eteen työskennellään ja joku päivitys on tulossa. Nyt näemmä on sitten tullut.


EDIT: Nyt minulle avautui että hirvien taskuttomuus on iso ongelma. En ole koskaan tullut ajatelleeksi asiaa.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Että Raipe on vihdoinkin päässyt itseriittoisista lätkäjätkistä irti ja oikeampiin [liite]porukoihin[/liite].. Ainakin, jos kilju maistuu. Ja sehän maistuu!
 

Liitteet

  • Raipe_punk.jpg
    Raipe_punk.jpg
    38 KB · kertaa luettu: 1 267

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Että Raipe on vihdoinkin päässyt itseriittoisista lätkäjätkistä irti ja oikeampiin [liite]porukoihin[/liite].. Ainakin, jos kilju maistuu. Ja sehän maistuu!

Mistä tämä kuva on peräisin?

Kovasti näyttäisi yhdeltä vanhalta naamatutulta nimeltä Jani. Se siinä oikealla siis.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Pitäisi hommata luvat ja valtuudet alkaa tekemään asuntojen kuntokartotuksia. Omatkotitalossa, 1980 - luvulla rakennetusta kiinteistöstä laskuttivat myyjää ja ostajaa Oulussa yhteensä 1200 € + alv. Itse kartoitukseen vierähti sellaiset pari tuntia. En halua edes tietää mitä tämä sama maksaa etelä-suomessa..

Leiville lyövät kyllä nämä jätkät.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Horoskooppimerkkejä on nykyään 13, uusimpana käärmeenkantaja. Uusi horoskooppimerkki vaikuttaa samalla kaikkien eläinradan horoskooppien syntymäaikoihin, eli jos olet syntynyt horoskoopin viimeisenä päivänä, on horoskooppisi vaihtunut.

Jos katsoo tästä linkistä,

horoskooppi

niin huomaa, että itse asiassa melkein kaikkien horoskoopit ovat vaihtuneet. Voisi lainata Hillosilmä-Munkia ja Tetsuo Sinkkosta: Mitä vittua? Mieluummin mä skorpioni oon, ku joku turha vaaka. Tuon linkin todenperäisyyteen en ota kantaa, mutta näyttää siltä, että joku on ihan tosissaan ollut.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jos katsoo tästä linkistä,

horoskooppi

niin huomaa, että itse asiassa melkein kaikkien horoskoopit ovat vaihtuneet. Voisi lainata Hillosilmä-Munkia ja Tetsuo Sinkkosta: Mitä vittua? Mieluummin mä skorpioni oon, ku joku turha vaaka. Tuon linkin todenperäisyyteen en ota kantaa, mutta näyttää siltä, että joku on ihan tosissaan ollut.
Niin, tuossa uudessa taulukossa on kerrottu vain se, missä tähtikuviossa aurinko sijaitsee vuoden kunakin päivänä nykyhetkellä. Parin tuhannen vuoden kuluttua on tilanne taas toinen. Astronomialla ei ole astrologian kanssa mitään tekemistä. Ensimmäinen on tieteenhaara ja jälkimmäinen huuhaata.

Artikkelin kirjoittaja Heikki Oja on kyllä ihan asiansa osaava mies, Helsingin yliopiston tähtitieteen laitoksen dosentti, joka on kirjoittanut paljon astronomiaa käsitteleviä kirjoja. Ursa taas on maamme tähtitieteellinen yhdistys, kansainvälisestikin arvostettu alan laitos.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mistä tämä kuva on peräisin?

Kovasti näyttäisi yhdeltä vanhalta naamatutulta nimeltä Jani.

Oletettavasti on sama mies ja interwebistä on kuva ongittu.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pitäisi hommata luvat ja valtuudet alkaa tekemään asuntojen kuntokartotuksia. Omatkotitalossa, 1980 - luvulla rakennetusta kiinteistöstä laskuttivat myyjää ja ostajaa Oulussa yhteensä 1200 € + alv. Itse kartoitukseen vierähti sellaiset pari tuntia. En halua edes tietää mitä tämä sama maksaa etelä-suomessa..

Leiville lyövät kyllä nämä jätkät.

+1
Lisäksi kun sitten kuitenkin hometta ym ilmaantuu niin nämä tarkastajat eivät ilmeisesti ole käytännössä minkäänlaisessa vastuussa asiasta...
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tukiaisesta puhuttaessa ei aina pysytä aiheessa. (murobbs:n ketjussa)

Aloitin ketjun lukemalla Tukiaisesta. Siirryin loppuun missä väiteltiin transseksuaalisten leikkauksista. Tulee olemaan mielenkiintoista lukea nyt tuo väli ja selvitellä miten näin kävi
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Nyt vasta tajusin, että Rihanna laulaa kritiikin medialle kappaleessa S&M. Ihmettelinki, että no jopa on kipale, mutta nyt avautui, kun ajatteli vähän abstraktimalla tasolla ja auttoi se musiikkivideokin asiaan.

Joo semmosta tänään. Hiljaista on. Kukkakärpänenkin surrailee ympäriinsä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai että 7.2. on tulossa Dressmanniin Rolling Stones t-paitoja. Maailman suurin ja mahtavin rock-yhtye ja junttien halppisvaatepulju. Eilen näin mainoksen telkkarissa. Täytyy vissiin käydä katsomassa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui, että Naisasiat-ketju ei enää ole hyvää viihdettä tai syvällistä pohdintaa parisuhteista. Nykyään se toimii vain epävarmojen nuorten jankkaajien kokoontumispaikkana. Wunderbaumi löyhkää ja karvanopat heiluu.

Whittu, me haluamme draamaa ja oikeita ongelmia!

Ja uskokaa jo, kyllä sitä pillua tippuu ennemmin tai myöhemmin itse kullekin - tosin jo tuon "ennemminin" aikana kaikki muut ehtivät kuolla ikävystymiseen selaillessaan sivukaupalla sönkötystä siitä, kuinka joku pimatsu on katsonut päin tai puhunut tai lähtenyt kävelylle ja onkohan se nyt kiinnostunut vai ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös