Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Avautui, ettei kannata mennä internetiin, sillä se voi tulla kalliiksi. Olin tässä taannoin netissä niin raivona, että läppärini lensi läheisen järven yli ja alas tullessaan se meni tuhannen pillun päreiksi. Kaiholla katsoin, kun nauravat harakat napsivat läppärini kiiltävimpiä osia nokkiinsa, vieden ne mennessään.
Onneksi kirjastot ovat vielä tähän aikaan auki, siis demarivallan jäänteitä on vielä sopivasti olemassa, sillä tämä kirjaston koneen käyttö on minulle ihan ilmaista, vaikka toki verojen kautta ei varsinaisesti.
Lisäksi avautui, että yksikkö onkin monikko. Koetan muistaa tuon silloin, kun on enää yksi olut jäljellä, että hätä ei ole sitä miltä se näyttää.
Onneksi kirjastot ovat vielä tähän aikaan auki, siis demarivallan jäänteitä on vielä sopivasti olemassa, sillä tämä kirjaston koneen käyttö on minulle ihan ilmaista, vaikka toki verojen kautta ei varsinaisesti.
Lisäksi avautui, että yksikkö onkin monikko. Koetan muistaa tuon silloin, kun on enää yksi olut jäljellä, että hätä ei ole sitä miltä se näyttää.