Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 768 355
  • 34 070

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Avautui, että "Kaiken vitun mahdollisen kuningatar" on pikkumainen, ensin piti avata ketju miestenlogiikasta ja nyt hyvä/ huono nimimerkki -ketjun keskustelu on vauva.fi tasolla. Eikö kuningatar ole tuollaisten yläpuolella??

Kiitos.

Myös Snagarin seuraava viesti osui aivan oikeaan. Minulle avautui, että en olekaan aivan yksin tämän asian kanssa.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joskus on tullut ihmeteltyä, millainen urpojengi mahdollistaa konsulttien ja vastaavien kailajärvien pyörittämien puolivillaisten "johtajuuskoulutusten" olemassaolon, ts. on valmis joko itse maksamaan tuubasta tai maksattamaan ne työnantajalla. Vastaus avautui Yleisen puolen vitsikeskustelusta.

Sitä, että kyseisen jengin edustaja ei halua tai kykene lukemaan kirjoja, ei tosin voi pitää ahaa-ilmiönä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sanotaan, että maalivahdit on vähän outoja ja oman tiensä kulkijoita. Noh, minulle avautui tuossa lueskellessa GoaliePron forumia, että useat maalivahdit eivät oikein hallitse kirjoittamisen jaloa taitoa eikä niiden luetun ymmärtäminenkään ihan huipputasolla ole.
 

Snagari

Jäsen
Sanotaan, että maalivahdit on vähän outoja ja oman tiensä kulkijoita. Noh, minulle avautui tuossa lueskellessa GoaliePron forumia, että useat maalivahdit eivät oikein hallitse kirjoittamisen jaloa taitoa eikä niiden luetun ymmärtäminenkään ihan huipputasolla ole.

Sama homma on mullekkin avautunut, tosin jo aikoja sitten. Taitaa olla kyllä kirjoittajien keski-ikäkin aika alhainen, ainakin nimimerkeistä päätellen.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jotkut asiat vain osuvat silmään. Petke se ei ole, eikä Daespoo.

Oho, tähän haluan kuulla asianosaisena oikeasti konkreettisia perusteluja. Käyttäjänimetön jo loukkaantuneena lähetteli jotain yksityisviestejä, kun kuulemma vainoan häntä ketjusta ketjuun vittuillen hänen upeille heitoilleen. Tuossahan nyt on kyse vain jostain ihmeellisestä hädästä. Ilmeisesti siinä on jokin palstan virallinen class-clown ja jos ihan vahingossa käy sanomassa jotain takaisin, niin raivo on hirveä?

Tämän lainaamani kirjoittajan mukaan sitten kehun ketjusta ketjuun Schollia?

Olisi ihan mukava kuulla mikä on ketjusta ketjuun määritelmä? Muutama viesti ei sitä täytä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Avautui, ettei kannata mennä internetiin, sillä se voi tulla kalliiksi. Olin tässä taannoin netissä niin raivona, että läppärini lensi läheisen järven yli ja alas tullessaan se meni tuhannen pillun päreiksi. Kaiholla katsoin, kun nauravat harakat napsivat läppärini kiiltävimpiä osia nokkiinsa, vieden ne mennessään.

Onneksi kirjastot ovat vielä tähän aikaan auki, siis demarivallan jäänteitä on vielä sopivasti olemassa, sillä tämä kirjaston koneen käyttö on minulle ihan ilmaista, vaikka toki verojen kautta ei varsinaisesti.

Lisäksi avautui, että yksikkö onkin monikko. Koetan muistaa tuon silloin, kun on enää yksi olut jäljellä, että hätä ei ole sitä miltä se näyttää.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulle avautui, että ainakin isommista kirjastoista voi lainata pelejä ps2:lle. Saattoi siellä olla muillekin alustoille, ei tullut tsekattua. Kohtuu uusiakin pelejä oli joukossa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avautui, että minkäänlainen jonottaminen on ihmisille ylivoimaisen vaikea hahmottaa. Jokainen kioskin jonokin tarvitsisi jonotusnumeron. Tosin suurin ongelmaporukka tuolla ovat vanhat akat. Ne jyräävät aivan surutta suklaalevynsä ja jonkun paskan lehtensä kanssa kenen tahansa eteen. Kun siitä huomauttaa, niin saat "kärpäset lentää suuhun"-lookin vastaukseksi.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Niin hassulta kun se kuulostaakin (ja tuntuu, myos), niin musiikki "aukesi" ihan uudella tavalla kun aloin soittamaan ja opiskelemaan rumpujen soittoa ihan tosissaan. Tulee katsottua paljon konsertteja tv:sta ja kuunneltua radiotakin ihan eri tavalla.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulle avautui, että ainakin isommista kirjastoista voi lainata pelejä ps2:lle. Saattoi siellä olla muillekin alustoille, ei tullut tsekattua. Kohtuu uusiakin pelejä oli joukossa.

Ei kai tuon pitäisi yllätys olla, kun jossain pääkaupunkiseudulla ainakin lainataan jo urheiluvälineitäkin. Pikkuisille on ollut palapelejäkin tarjolla. Sitä kyllä ihmettelen, että kuka ne palaset tarkistaa ,että kaikki on palautettaessa tallessa.=)
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Katri Ylander aiheutti avautumisen, Joutsenlaulussa lauletaankin "Ei se saa tuskaa puutumaan:" Ei siis puuttumaan, kuten oien kuullun Jussin laulavan koko ikäni. Kaikkea sitä oppii, kun uskaltaa kuunnella paskaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tulee katsottua paljon konsertteja tv:sta ja kuunneltua radiotakin ihan eri tavalla.

Laitappa juutuubiin hakusanaksi JoJo Mayer, niin saat vähän haastetta. Aivan ilmiömäinen heebo, tippa tuli silmäkulmaan, kun näin livenä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Avautui että Japani on hallitseva epävirallinen jalkapallon maailmanmestari. Wikipediasta lisää tietoa: http://en.wikipedia.org/wiki/Unofficial_Football_World_Championships

Hauska idea, eli "mestaruus" siirtyy aina eteenpäin jos voittaa hallitsevan mestarin, tasapelillä mestaruus säilyy hallitsevalla mestarilla.

Ja ei, Suomi ei ole ikinä voittanut tätäkään mestaruutta. Suomi on itseasiassa kaikkein aikojen huonoiten menestynyt joukkue titteliotteluissa kahdellatoista tappiolla ja yhdellä tasapelillä. Ei oikeastaan edes yllätä.
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vaikka ei saisi edesmenneistä "pahaa" puhua niin minulle avautui jostakin lööpistä että Kari Tapio oli sossu. En kyllä pitänyt hänen lauluistaan ja nyt vielä vähemmän!
 

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niin, demarista käytetään yleisesti ainakin Tampereella nimitystä "sossu".
Jonkun lööpin mukaan Kari Tapio oli jo ennen "poistumistaan tuonpuoleiseen" lupautunut SDP:n kansanedustajaehdokkaaksi.
RIP.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jonkun lööpin mukaan Kari Tapio oli jo ennen "poistumistaan tuonpuoleiseen" lupautunut SDP:n kansanedustajaehdokkaaksi.
RIP.
Ja nyt maikkarin sivuilla uutisoidaan, että leski vaatii julkista anteekipyyntöä täysin valheellisesta tarinasta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Minulle avautui, että Pittsburgh on maailman paskin joukkue ilman Crosbya. Tällä kaudella on ilmeisesti ollut Penguinsilla seitsemän peliä, jossa Crosby ei ole pelannut tai tehnyt pisteitä ja niistä peleistä Penguins on voittanut yhden.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Minulle avautui, että Pittsburgh on maailman paskin joukkue ilman Crosbya. Tällä kaudella on ilmeisesti ollut Penguinsilla seitsemän peliä, jossa Crosby ei ole pelannut tai tehnyt pisteitä ja niistä peleistä Penguins on voittanut yhden.

Joo, eikä parantunut tilastot tänäänkään. vittu.
 

TML

Jäsen
Minulle avautui, että Pittsburgh on maailman paskin joukkue ilman Crosbya. Tällä kaudella on ilmeisesti ollut Penguinsilla seitsemän peliä, jossa Crosby ei ole pelannut tai tehnyt pisteitä ja niistä peleistä Penguins on voittanut yhden.

Pensin hyökkäyshän on loppuen lopuksi aika ohut. Ainakin pinnojen tekijöiden osalta. Crosby ja Geno ovat eliittiä, sen jälkeen Kunitz ja Staal päteviä pelimiehiä. Sitten huima tiputus seuraavaan koriin josta löytyy sitten Kennedyä ja Dupuista ja noita junnuja. Crosbyn poissaollessa tuo hyökkäys on täysin Malkinin varassa.

Onhan bottom kutosessa melkoisia ratkaisija hahmoja, mutta tuon puolustuksen (ja ylivoiman) pitää toimia hyvin jos Pens on ilman Crosbya. Ilman Malkinia Pens pärjää joten kuten, koska Sid on Malkinia selvästi parempi.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Pensin hyökkäyshän on loppuen lopuksi aika ohut. Ainakin pinnojen tekijöiden osalta.

Se on ollut mualiman tosi jo jokusen vuoden, että Pens-laitahyökkääjät top-kutosessa ovat kyllä melkoista paskaa. Kunitz täyttää paikkansa, mutta siihen se sitten jää. (Disclaimeria sen verran, että odotellaan nyt, mitä tuosta Malkinista saadaan laidassa irti Crosbyn tervehdyttyä...) Puolustus pelaa mielestäni paremmin kuin aiempina vuosina ja sekä Martin että Michalek ovat osoittautuneet todella tärkeiksi hankinnoiksi Letangin kasvaessa kiekolliseen päällikköyteen sisään. Eräs asia, mikä ei välttämättä ihan kaikille ole avautunut on se, että Crosbyn poissaollessa joukkue ottaa aloitusringissä niin lujasti turpaansa, ettei ole mikään ihmekään että pelejä hävitään. Ilman Staalin 7 aloitusvoittoa lukemat olisivat eilen olleet 16-35. Ei juurikaan naurata.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Jatkoajan keskustelupalstalla on reilut 51 000 käyttäjää. Siis mitä vittua? Viimeksi kun katoin niin niitä oli 10 800...
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
ctrl-c + ctrl-v toimii paremmin, kun käyttää sitä näppistä, mikä on siinä koneessa, jonka näyttöä tuijottaa. Sama koskee hiirtä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ajelin tänään tunteja ristiin rastiin Hämeenlinnassa ja avautui, että kaupunki on päivisin melko hiljainen liikenteen suhteen...ainakin keskustan tuntumassa. Tosin tämä on ihan ok sillä kadut olivat melko sohjoisia ja kapeita. Avautui myös, että paikalliset yrittäjät ovat innovatiivista porukkaa sillä sain kaupat aikaiseksi kolmessa kohteessa viidestä heti. Toki nuo kaksi muutakin voi vielä maalautua. Mukava city ja mukavia alkuasukkaita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös