tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Suuri plussa tämäkin: Jokainen Urholta katsottu matsi on toiminut Chromella! (Kopkop)
"Tajusin tänään, että Helsingin IFK ja HIFK ovat yksi ja sama joukkue"
Niin monet ihmiset ovat kamalia valittajia ja omaan perseeseen tuijottajia.
Avautui, että täällä on paljon notkeita pervoja.
Ruotsin valtionvarainministerillä on takajeejee.
offtopic: Mua ottaa päähän se kun noista allekirjoituksista puhuttaessa milloin missäkin ketjussa ei voida pastettaa sitä itse allekirjoitusta siihen viestiin, vaan asiasta kiinnostuneen lukijan pitää itse laittaa mainittu nimimerkki käyttäjähakuun tai muuta vastaavaa että voisi lukea tuon allekirjoituksen. Hyvin vähäpätöinen asia, mutta kun tuo on niin usein toistuvaa.
offtopic: Mua ottaa päähän se kun noista allekirjoituksista puhuttaessa milloin missäkin ketjussa ei voida pastettaa sitä itse allekirjoitusta siihen viestiin, vaan asiasta kiinnostuneen lukijan pitää itse laittaa mainittu nimimerkki käyttäjähakuun tai muuta vastaavaa että voisi lukea tuon allekirjoituksen. Hyvin vähäpätöinen asia, mutta kun tuo on niin usein toistuvaa.
e: Olisin toki voinut laittaa tämän esim. vitutusketjuun, mutta mielestäni parempi nyt laittaa kommentti heti perään. Bännätkää sitten jos ei kelpaa
Avautui, että jokaisen kirjoittajan profiilisivu on muuttunut. Välilehtiä jne. Tai sitten se johtuu selaimen vaihdoksesta.
Heh, huomasin saman, kun selailin sinun profiiliasi. :) Kyllä tuo taitaa olla jonkun päivityksen tekosia, tuskin selaimen vaihto tuollaisia saa aikaan.