Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
2009 keväällä puolivälierissä kohtaavat toisensa Jokerit ja Kärpät.
Tuota ylen kasvatusiltakeskustelua katsoessa avautui, että sanonta "yksinkertainen on kaunista", ei taivu toisinpäin käännettäväksi "kaunis on yksinkertaista", sillä tuo kristillisten Päivi Räsäsen tyttö on _todella_ _kaunis_ nuori nainen, mutta silti erittäin älykkään oloinen.
Toisaalta, pimeä lähtee (ilmeisesti?) yhtä nopeasti kuin tulee. Eli plusmiinusnolla. Käy aamulenkillä.
Haetko kenties Porin Leivän, Porin Poika-ruisleipää, aikakausi ainakin sopisi. Tuo Porin Poika muuten muuttui jossain vaiheessa huonompaan suuntaan kun siitä tehtiin valmiiksi halkaistu. Lapsena tuo oli ainakin minun herkkuni muuta ruisleipää en suostunut syömään.
Tennispalatsi on kyllä äärimmäisen teinimäinen leffateatteri. Yleensä olen kyllä pyrkinyt välttämään sitä teatteria, mutta aina välillä on sielläkin tullut käytyä. Koita siinä sitten keskittyä elokuvaan kun joka puolella on vaan jotain 15-kesäisiä pellavapäitä ja kultakutreja kännykät kourassa odottelemassa karvojensa kasvamista. Ja anna mä arvaan että kotona niillä on pleikka pausella.
Onko taalla ihmisia, jotka ovat viettaneet Budapestin lentoasemalla 5,5 tuntia..
Avautui tuossa pari päivää sitten, että närästys voi olla pahimmillaan todella vittumainen vaiva. Ensimmäistä kertaa meikäläisellä oikein kunnon närästys iski päälle, ja se ruokatorven polttelu oli jotakin todella paskamaista. Enää en ihmettele, että närästyslääkkeitä mainostetaan niin paljon.
Riippuu mihin vertaa. Vietäpä 5 tuntia Delhin terminaalissa keskellä yötä ilman matkaseuraa ja paikallista rahaa. Ainakin minulle avautui kyseisen kokemuksen myötä, miten hieno paikka sentään Budapestinkin terminaali on.Eilinen aamu meni sitten Budapestin kentällä. Avautui, että on kyllä paska paikka.
Avautui tuossa pari päivää sitten, että närästys voi olla pahimmillaan todella vittumainen vaiva. Ensimmäistä kertaa meikäläisellä oikein kunnon närästys iski päälle, ja se ruokatorven polttelu oli jotakin todella paskamaista. Enää en ihmettele, että närästyslääkkeitä mainostetaan niin paljon.
Näin saman mainoksen eilen, tosin siinä oli Rasmuksen pojat. Ehkä joku sitten tykkää kuunella samoja biisejä päivästä ja viikosta toiseen. Ei ainakaan tule mitään yllätyksiä biisivalintojen suhteen. Koko kanava on kyllä muutenkin ihan perseestä.Kadulla tuli vastaan mainos, jossa luki "Juha Tapio tänäänkin Radio Novan taajuuksilla" tai jotain sinne päin.
Tuosta avautui, että se että radiokanava soittaa päivästä toiseen samoja biisejä, on asia jota kannattaa mainostaa ja jota suuri yleisö pitää ilmeisesti hyvänä asiana.
Mitkään haistavittu-Samariinit ei toimi lainkaan, mutta ilman reseptiä saa Link nimisiä purutabletteja, jotka toimii melko usein. Ei kuitenkaan aina.
Pistäkääpäs paremmaksi!:)