Tähän tekisi mieli sanoa: Wanha!Mr. Mojo risin’ = Jim Morrison
No siksihän tämä ketju on juuri olemassa.Tähän tekisi mieli sanoa: Wanha!
Mulla myös luukku-osoite ollut sellaisena roskaosoitteena jota voi jaella mihin vaan. (tai joskus ollut parikin noita mut yksi ollut vuosia elossa) Pitää nyt vaihtaa se jonnekin muualle ilmaiseen osoitteeseen.Vaihdoin juuri sähköpostiosoitteen jatkikseenkin. Käyttänyt luukkua joku 20v kaikkeen roskaan ja nyt se loppuu. No android-puhelimen takia väkisin gmail käytössä, joten se sitten tilalle. En ollut aiemmin käyttänyt ikinä.
En tiedä, astunko nyt miinaan, mutta olen tottunut kutsumaan moista johtoa "maaksi"..Olen aika pitkään tiennyt että sähköjohdon sisällä olevista eri värisistä johdoista yksi on nimeltään Kevi. Nyt avautui että miksi. Uskomatonta, mutta jostain syystä en ole tullut koskaan ajatelleeksi että mistä nimi tulee, kun se nyt vaan on aina ollut Kevi.
Saatan astua itse nyt, mutta all the colours of the rainbow..?En tiedä, astunko nyt miinaan, mutta olen tottunut kutsumaan moista johtoa "maaksi"..
KeVi tuon aikoinaan paljasti, kun joissain paikoissa näin tuollaista kirjoitusasua. Kauan tosiaan tuossa meni tajuta.Olen aika pitkään tiennyt että sähköjohdon sisällä olevista eri värisistä johdoista yksi on nimeltään Kevi. Nyt avautui että miksi. Uskomatonta, mutta jostain syystä en ole tullut koskaan ajatelleeksi että mistä nimi tulee, kun se nyt vaan on aina ollut Kevi.
Olen aika pitkään tiennyt että sähköjohdon sisällä olevista eri värisistä johdoista yksi on nimeltään Kevi.
EIkö se olekkaan helvetin vittu? Tämä hevi sopisi kyllä tämän hetken fiilikseen.Vähän sama kuin HeVi-osasto, eli Hersyvän Vihreät
Näissä hyvä muistaa että varmistaa onko se tosiaan se, kaikennäköstä viritystä nähnyt, kevi vaiheena sun muuta.En tiedä, astunko nyt miinaan, mutta olen tottunut kutsumaan moista johtoa "maaksi"..
Tarttis varmaan osallistua piirikunnallisiin vai ovatko ne nykyään hyvinvointialueelliset?Vuosittain kisataan koirille lässyttämisen maailmanmestaruudesta.
Tässä tasa-arvo toteutuu, äitienpäivän vietto on ajallisesti vähintään yhtä pirstoutunutta.Isänpäivää ei vietetä maailmalla todellakaan samana päivänä. Vain pohjoismaat (poislukien Tanska) sekä Viro viettää isänpäivänä marraskuun toisena sunnuntaina. Yleisin päivä isänpäivän viettoon on kesäkuun kolmas sunnuntai. Silloin on isänpäivä esim. Yhdysvalloissa, Intiassa, Kiinassa, Iso-Britaniassa, Kanadassa ja Japanissa.
Isänpäivä – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org
Serkkuni, joka asuu Briteissä pääsee kuulemma viettämään äitienpäivää kahdesti. Hänen miehensä ei kuitenkaan pääsee viettämään isänpäivää kahta kertaa. Taas on miehiä sorrettu.Tässä tasa-arvo toteutuu, äitienpäivän vietto on ajallisesti vähintään yhtä pirstoutunutta.
Äitienpäivä – Wikipedia
fi.m.wikipedia.org
Ja jos ei ole äiti tai isä niin ei voi viettää mitään päivää.Serkkuni, joka asuu Briteissä pääsee kuulemma viettämään äitienpäivää kahdesti. Hänen miehensä ei kuitenkaan pääsee viettämään isänpäivää kahta kertaa. Taas on miehiä sorrettu.
Hyvää päivää.Ja jos ei ole äiti tai isä niin ei voi viettää mitään päivää.
Vai voiko?
Ja jos ei ole äiti tai isä niin ei voi viettää mitään päivää.
Vai voiko?
...vai kirvesvartta?Vanhoille piioille taisi olla kynttilän päivä...