Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ja kun menet ampumakilpailuun, järjestäjä antaa sinulle räkäpäitä?sillä kisajärjestäjä tarjoaa pehmolelukoiran jolle voi lässytellä.
Ei se noin toimi.
Ja kun menet ampumakilpailuun, järjestäjä antaa sinulle räkäpäitä?sillä kisajärjestäjä tarjoaa pehmolelukoiran jolle voi lässytellä.
Chuck Norris on Wikipedia.Chuck Norrisilta pitäisi kysyä, onko Wikipedia vielä olemassa.
Mä olin kloppina kemian alan tehtaassa kesätöissä, aivan svidun huono palkka, kaveri paperitehtaalla. Mulla tuli palkanlisää joku 30 penniä tunnilta, kun kiipesin piippuun analysaattoreita tsekkaan, kaveila lisät alko kun perse nousi penkistä, ja vähintään markkaluokkaa aina, plus pohjatkin paljon paremmat. Oli kaikenmaailmain ruuvimeisselilisää tahi vastaavaa joka hommasta.Mulla oli kaveri, joka pääsi kesäduuneihin paperitehtaalle (kas, kun isänsä oli siellä). Liksa oli luokkaa 20 000 markkaa/kk. Se oli luokkaa kolminkertainen muiden kavereiden kesätöitten liksoihin. Ne paperitehtaan kesäjannut laitettiin sitten putsaamaan mä olin nuorena kloppina kesätöissä kemian alan tehtaassa, aivan svidun huono jotain helvetin isoa sylinteriä tms, ja kesäduunariklopit putsas sen parissa-kolmessa tunnissa, kun vakiukoilta siihen meni koko päivä. Kundit tietty halus tehdä hommat ripeästi, jotta seuraavanakin kesänä pääsisivät sinne hommiin. Päällikkö oli iloinen: "vittu mä oon aina arvannut, ettei sen putsaaminen koko päivää vie". Muut duunarit taas... nooh... ne vei joukolla pojat nurkan taakse ja sanoi, että: "vittu, kerran vielä teette tällaista, niin ei jää enää puheiden asteelle. Me joudutaan tekemään tätä vuodet ympäriinsä, eikä paljoa huvita rehkiä. Tajuutteko, se oli sitten viimeinen kerta, tai muuten...". Kundit siihen sitten totesivat, että joo... oltiin vähän turhan innokkaita, sori siitä, ja oppivat nopeasti "talon tavoille".
Hullu suomalainen Ruotsissa töissä. Samat kujeet oli aikanaan itselläkin kun Ruotsissa olin töissä. Viikolla tehtiin 10-12 h/pvä ja viikonloppuna 16 tunnin päivät päälle. No, nuorena jaksoi. Enää ei onnistuisi.Olin opiskeluaikoina Ruotsissa yhtenä kesänä 2 kk tehtaassa töissä. Siellä oli eräällä koneella neljä työntekijää ja 60 kpl tavaraa piti tulla tunnissa. Saivat kuulemma 30-35 kpl yleensä tehtyä. Jäin ylitöihin yksinäni ja tein sillä koneella keskiarvona 62 kpl per tunti. Piti työskennellessä tietty aina siirtyä seuraavan työntekijän paikalle, mutta ei ne siirtymät niin suuria olleet. Tehtaassa oli 30 astetta lämmintä, tarkeni, eikä ollut ylipaino-ongelmia.
Tätä jatkui pari viikkoa, jäin joka arkipäivä yksin ylitöihin 2-4 tunniksi. Sitten tuli esimies eräänä päivänä jututtamaan, että ei ole hyvä, että teen noin paljon.
Lopetin ne ylityöt sitten kokonaan. Mutta työtodistus oli hieno.
Vai että tatinhakkaustoukokuu. Ei kai se sitten auta muu kuin ryhtyä hommiin.Nyt vietetään masturbaation kuukautta. Ja lauantaina oli masturbaatiopäivä.
Muistakaas nyt palstalaiset hoitaa asia kuntoon. Vaikka olisitte suhteessa, niin masturbaatio on iloinen asia.
Tyydyttävä toukokuu – eli Masturbation Month
Jo kolmatta kertaa vietettävä Masturbation May on täällä taas! Hurraa! Saa siis oikein erillisen kehotuksen kanssa runkata 31 päivää putkeen. Itsetyydytys nähdään usein seksuaalisen läheisyyden näk…merikanto.com
Pitääkö jokaisen sanoa puolisolle, että se kerran viikossa tapahtuva alle minuutin yhdyntä, tulee siirtää seuraavaan lauantaihin?Nyt vietetään masturbaation kuukautta. Ja lauantaina oli masturbaatiopäivä.
Muistakaas nyt palstalaiset hoitaa asia kuntoon. Vaikka olisitte suhteessa, niin masturbaatio on iloinen asia.
Jo kolmatta kertaa vietettävä Masturbation May on täällä taas! Hurraa! Saa siis oikein erillisen kehotuksen kanssa runkata 31 päivää putkeen. Itsetyydytys nähdään usein seksuaalisen läheisyyden näk…merikanto.com
Voittehan te tehdä sen silloin yhdessä. Toki pimeässä ja peiton alla saunan jälkeen.Pitääkö jokaisen sanoa puolisolle, että se kerran viikossa tapahtuva alle minuutin yhdyntä, tulee siirtää seuraavaan lauantaihin?
Ei käy. Mulla on menossa savolainen, yhdistetty selibaatti/ympäristönsuojelu kamppanja. Nimeltään ilimanpilluu kamppanja.Voittehan te tehdä sen silloin yhdessä. Toki pimeässä ja peiton alla saunan jälkeen.
Nimimerkin mukaisesti ns. hanskahommiin. Mikäs siinä.Vai että tatinhakkaustoukokuu. Ei kai se sitten auta muu kuin ryhtyä hommiin.
Onnistuuhan tuo sitten. Hoidatte hommat erilleen, eri peiton alla, pimeässä. Suattaa silakka haista, mutta haittanneeko tuo?Ei käy. Mulla on menossa savolainen, yhdistetty selibaatti/ympäristönsuojelu kamppanja. Nimeltään ilimanpilluu kamppanja.
Flamesilla on ykkös- kakkos- ja kolmossentteri saakeli ruotsalaisia. Minkähänlainen hehkutus aiheen tiimoilta on svedujen jatkiksessa.
Ois sinänsä lysti nähä vaikka Florida- Calgary pari finaalissa.
Eiku vitut, en halua mitään kälkäreitä finaaliin.
En pysty, sillä silloinhan siinä miehen käsi - vaikkakin oma - tuottaisi minulle happy endin. Liian homoa. Ei mitään homoja vastaan, mutta en viitsi itse homoilla.Nyt vietetään masturbaation kuukautta. Ja lauantaina oli masturbaatiopäivä.
Avautui ihmisten väkivaltaisuus eläviä eliöitä kohtaan - oikein teemakuukausi moiselle - ihmettelen.Vai että tatinhakkaustoukokuu.
Ei kerta sokeaksi tee.En pysty, sillä silloinhan siinä miehen käsi - vaikkakin oma - tuottaisi minulle happy endin. Liian homoa. Ei mitään homoja vastaan, mutta en viitsi itse homoilla.
Varma trolliEn pysty, sillä silloinhan siinä miehen käsi - vaikkakin oma - tuottaisi minulle happy endin. Liian homoa. Ei mitään homoja vastaan, mutta en viitsi itse homoilla.