H24 Hinauspalvelu.
Olkaahan tämän nakkikioskin kanssa tarkkoina kun laskutuksen aika koittaa. Tuossa taannoin hinattiin isäni auto korjaamolle ja itse toimin tilaajana kun sairaan ikäihmisen kohdalla tämä oli heille puheen tasolla ok.
Lähdetään siitä että tässä on lähivuosina ollut tuollaiseen vanhaan koslaan käynnistys -ja hinaustarvetta. Jokainen hinauspalvelu on ottanut rekkarin ylös ja lähestynyt asiaa suoraveloituksen kautta. Ja ovat tajunneet minut tilaajana, mutta luonnollisesti asia vakuutusyhtiön kanssa etenee omistajan tietojen kautta. Ja isälläni on ollut aina LähiTapiolassa täysien herkkujen vakuutus ja kallis toki. Hoitunut aina ongelmitta. Helppoa kaikille.
H24 Hinauspalvelu ilmoitti etenevänsä vakuutusyhtiön kautta, mutta eilen tuli postissa lasku. Ja laskussa oli minut tällätty joka kohtaan nimellä ja autosta pelkkä rekisterinumero.
Soitin aamulla laskutukseen josta todettiin että minun on soitettava pääkallopaikalle Jyväskylään. Kukaan ei vastannut. Sitten vain heidän yleiseen numeroon ja sieltä ohjattiin heidän suoraan laskutukseen.
Sitten alkoi selittely ihan hevonpaskasta vaikka sanoin että lasku pitää osoittaa auton omistajalle. Edes jumalauta jossain kohdassa laskua pitää olla omistajan tiedot eikä minun tietoni. Vielä LähiTapiola kertonut että selkeä lasku riittää siihen että he korvaavat.
No tämä asiakaspalvelija sanoi ettei ole koskaan kohdannut tällaista ja itse sanoin samat sanat. Sanoin että ensimmäinen hinauspalvelu joka ei vaivaudu tekemään edes laskua kunnolla kun asiakkaan pitää toimittaa lasku vakuutusyhtiölle. Joku voisi sanoa että tuo on minimi suoraveloituksen aikana. Ja vaikka lasku postitettaisiin, kuinka vaikeaa se olisi tehdä edes vähän sinnepäin?
No, nyt tulee kuulemma uusi lasku oikeilla tiedoilla ja sitten se pitää toimittaa vakuutusyhtiöön. Jään odottamaan innolla. Ja tuon nykyisen laskun voi kuulemma hävittää, mutta ilmoitin pitäväni tallessa. Tuntui närästävän.
Olisi ollut kyllä klassikko mennä LähiTapiolaan näyttäytymään sekavan vakuutuspetoksen yrittäjänä.