Mainos

Asia, joka ”avautui” minulle

• 6 886 689
  • 34 596

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää mennä Suomenlinnaan kun vähän myrskyää. On tuolla nyttenkin kyllä vähän viileää. Vaatetta vaan päälle. Tillsammans-lippis vaihtaa tillsammans-pipoon.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tällä hetkellä lääkkeeni ovat niin halpoja ettei alkuomavastuu täyty koko vuonna. Näin ollen en siis saa kela-korvausta lääkkeistäni... ?

Glove

Jäsen
Sabatonin rumpali on vasuri. Montakohan vuotta minä olen tätäkin bändiä kuunnellut ja katsellut, enkä ole tätä huomannut.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Raahasin puhelimen näytöllä kuvaketta vai onko se sitten ikoni, symboli vai mikä lie hyrskytin nimeltään, ja tiputin sen toisen mokoman päälle. ATK intoilijat sekä muut datapäät keskuudessamme ehkä tietävätkin mitä siitä seuraa, nimittäin näytölle syntyy kansio.
Jään seuraamaan tilannetta, vaikkakin suurin kalabaliikki ja häly lienee jo laantunut.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Raahasin puhelimen näytöllä kuvaketta vai onko se sitten ikoni, symboli vai mikä lie hyrskytin nimeltään, ja tiputin sen toisen mokoman päälle. ATK intoilijat sekä muut datapäät keskuudessamme ehkä tietävätkin mitä siitä seuraa, nimittäin näytölle syntyy kansio.
Jään seuraamaan tilannetta, vaikkakin suurin kalabaliikki ja häly lienee jo laantunut.

Niin setä haluaisi, että ne hyrskyttimet ei olisi siellä kansiossa?

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Niin setä haluaisi, että ne hyrskyttimet ei olisi siellä kansiossa?
Onhan siellä se Google-kansio ollut ainakin muutamassa viimeisimmässä luurissa. Ei taida olla siirrettävissä eikä sitä voi poistaa. En muista että olisin koskaan käynnistänyt yhtään appia sitä kautta. Nykyisessä luurissa (One+) saa kaikki sovellusikonit näkymään yhdellä pyyhkäisyllä.

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
En ole ainakaan viimeiseen kolmeen vuoteen juuri täällä käynyt, mutta näyttää olevan samat ketjut ja naamat pinnalla kuin lähtiessä.

Avautui myös, että vajaa kuukausi sitten olisin voinut viettää Jatkoajan jäsenyyden 15-vuotistaiteilijajuhlaa ja että vuoden päästä minulla on ollut yli puolet elämästäni nicki Jatkoajassa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niko Kytösahohan on ihan mukavan näköinen nuori mies. Ei noita niin huomaa "harrastushommissaan" kun heillä on ne kypärät päässä. Kuva tämän päivän Etelä-Suomen Sanomista.

Liitteet

• Screenshot_20210911-090716~2.png
    Screenshot_20210911-090716~2.png
    245,2 KB · kertaa luettu: 153
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
K

Kiekkokatsoja

Tuo liigan (uusi?) nettisivu on oikeastaan ok, kun nyt katsoin sitä toistamiseen. Jospa vielä toimisikin, niin alan siitä seuraamaan ottelu tilanteita, ja maalikoosteita.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuo liigan (uusi?) nettisivu on oikeastaan ok, kun nyt katsoin sitä toistamiseen. Jospa vielä toimisikin, niin alan siitä seuraamaan ottelu tilanteita, ja maalikoosteita.
Taasko ne on uusineet rikkoneet sen? Miksi ihmeessä, juuri alkoi tottumaan siihen edelliseen tapaan millä se oli rikki?

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
On myynnissä kertakäyttöisiä kissanhiekkalaatikoita. Se ei kuitenkaan avaudu, että kuka sellaisen ostaa ja mihin tarkoitukseen.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kaijja Koolla on hyvin samanikäinen poika kun itse olen, joten avautui ehkäpä syy miksi hän lopetti nimmarinsa jakelun juuri minun ja kaverini kohdalla aikanaan.
Tätä ollaan monesti mietitty, mutta ehkä oltiin vaan liian kiimaisia siihen aikaan. Mitäs oli sellanen milffi.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kaija Koon elämäkertakirja-arviosta tuli yllätyksenä, että Kaija on ilmeisesti suuri anaalihuumorin ystävä. Siellä on bändin poikien anukseenkin tungettu vaikka mitä esineitä. Eräs aiheesta ketjunkin palstalle avannut henkilö varmaan arvostaisi.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Tuli mieleen noista "missä olit kun... " -ketjuista, että mikähän siinä on, kun jotkut muistaa niin elävästi, mutta jotain ei sitten yhtään. Muistan kyllä esimerkiksi, missä olin WTC-iskujen aikaan ja Tsunamista kuullessani, mutta en kyllä muista missä olen ollut, kun kuulin Myyrmannin pommi-iskusta tai Jokelan ja Kauhajoen ampumisista, vaikka pysäyttäviä juttuja nuo on ollut ja niitä on paljon kyllä ajatellut niihin aikoihin. Toisaalta muistan taas hyvin missä olin kuullessani siitä Sellon ampumisesta. Muistan myös missä olin kuullessani Dianan kuolemasta, mutta ei hajuakaan missä olin kuullessani vaikka Michael Jacksonin kuolemasta.

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tuli mieleen noista "missä olit kun... " -ketjuista, että mikähän siinä on, kun jotkut muistaa niin elävästi, mutta jotain ei sitten yhtään. Muistan kyllä esimerkiksi, missä olin WTC-iskujen aikaan ja Tsunamista kuullessani, mutta en kyllä muista missä olen ollut, kun kuulin Myyrmannin pommi-iskusta tai Jokelan ja Kauhajoen ampumisista, vaikka pysäyttäviä juttuja nuo on ollut ja niitä on paljon kyllä ajatellut niihin aikoihin. Toisaalta muistan taas hyvin missä olin kuullessani siitä Sellon ampumisesta. Muistan myös missä olin kuullessani Dianan kuolemasta, mutta ei hajuakaan missä olin kuullessani vaikka Michael Jacksonin kuolemasta.
Ainakin Estonia ja tsunamit (Thaimaa & Japani) ovat jääneet hyvin mieleen, kun niiden kaikkien takia joutui töihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy