Mulle tulee allmusicin uutiskirje. Kahden tuoreimman antia on uutta musiikkia Beach Boysilta ja Bob Marleyltä.Tänä vuonna on tullut uutta musiikkia sekä Juice Leskiseltä että Abbalta.
Raahasin puhelimen näytöllä kuvaketta vai onko se sitten ikoni, symboli vai mikä lie hyrskytin nimeltään, ja tiputin sen toisen mokoman päälle. ATK intoilijat sekä muut datapäät keskuudessamme ehkä tietävätkin mitä siitä seuraa, nimittäin näytölle syntyy kansio.
Jään seuraamaan tilannetta, vaikkakin suurin kalabaliikki ja häly lienee jo laantunut.
Kyllä minä sitten muutamat härpättimet jätin omiin karsinoihinsa kaltaistensa pariin. En tosiaan ollut tietoinen siitä kuinka kansioita putkautetaan olevaisuiteen ennen tämän digiomenan päähäni putoamista.Niin setä haluaisi, että ne hyrskyttimet ei olisi siellä kansiossa?
Onhan siellä se Google-kansio ollut ainakin muutamassa viimeisimmässä luurissa. Ei taida olla siirrettävissä eikä sitä voi poistaa. En muista että olisin koskaan käynnistänyt yhtään appia sitä kautta. Nykyisessä luurissa (One+) saa kaikki sovellusikonit näkymään yhdellä pyyhkäisyllä.Niin setä haluaisi, että ne hyrskyttimet ei olisi siellä kansiossa?
Taasko ne onTuo liigan (uusi?) nettisivu on oikeastaan ok, kun nyt katsoin sitä toistamiseen. Jospa vielä toimisikin, niin alan siitä seuraamaan ottelu tilanteita, ja maalikoosteita.
No katoppa miltä näyttää, miten toimii? Tänään näyttää hyvältä, huomisesta ei tietoa. Vähän niinkuin kaljanlipittäjän elämäkin.Taasko ne onuusineetrikkoneet sen? Miksi ihmeessä, juuri alkoi tottumaan siihen edelliseen tapaan millä se oli rikki?
Ainakin Estonia ja tsunamit (Thaimaa & Japani) ovat jääneet hyvin mieleen, kun niiden kaikkien takia joutui töihin.Tuli mieleen noista "missä olit kun... " -ketjuista, että mikähän siinä on, kun jotkut muistaa niin elävästi, mutta jotain ei sitten yhtään. Muistan kyllä esimerkiksi, missä olin WTC-iskujen aikaan ja Tsunamista kuullessani, mutta en kyllä muista missä olen ollut, kun kuulin Myyrmannin pommi-iskusta tai Jokelan ja Kauhajoen ampumisista, vaikka pysäyttäviä juttuja nuo on ollut ja niitä on paljon kyllä ajatellut niihin aikoihin. Toisaalta muistan taas hyvin missä olin kuullessani siitä Sellon ampumisesta. Muistan myös missä olin kuullessani Dianan kuolemasta, mutta ei hajuakaan missä olin kuullessani vaikka Michael Jacksonin kuolemasta.