Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 179
  • 33 914

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Penskana oli Afrikan tähti, mutta en mä sitä koskaan jaksanut opetella pelaamaan. Ja joku luuli että mä oon joku hikari ja osti Monopolynkin lahjaksi.

Hetkinen. Siis oonks mä monopoly kun haluisin olla monen naisen kanssa, mut yksin täällä vaan ööö. En stereona. Sellainen 4.1 Dolby surround olis jees.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Helsingin IFK:lla (lätkäjengi, emoseurasta en niin varma) ei ole ruotsinkielisiä verkkosivuja. "SWE"-kielivalinnasta avautuu vain lyhyt briiffaus perusinfoa lipuista jne.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Volkswagen lopettaa manuaalisten autojen valmistamisen. Ei vielä tiedä milloin mutta joskus tulevaisuudessa.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Vaihdekeppiä käyttämällä kulutaa vuodessa noin 35000 kcal enemmän kuin automaattivaihteisella. En vaan enää muista mikä oli kilometrimäärä millä noita vertailtiin.
Mutta saa myös itse päättää millä vaihteella ajaa. Ja huudattaa penarin rivikutosta rajoittajalle. Jos siltä tuntuu tai muuten on kiire jonnekin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää mennä Suomenlinnaan kun vähän myrskyää. On tuolla nyttenkin kyllä vähän viileää. Vaatetta vaan päälle. Tillsammans-lippis vaihtaa tillsammans-pipoon.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tällä hetkellä lääkkeeni ovat niin halpoja ettei alkuomavastuu täyty koko vuonna. Näin ollen en siis saa kela-korvausta lääkkeistäni... ?
 

Glove

Jäsen
Sabatonin rumpali on vasuri. Montakohan vuotta minä olen tätäkin bändiä kuunnellut ja katsellut, enkä ole tätä huomannut.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Raahasin puhelimen näytöllä kuvaketta vai onko se sitten ikoni, symboli vai mikä lie hyrskytin nimeltään, ja tiputin sen toisen mokoman päälle. ATK intoilijat sekä muut datapäät keskuudessamme ehkä tietävätkin mitä siitä seuraa, nimittäin näytölle syntyy kansio.
Jään seuraamaan tilannetta, vaikkakin suurin kalabaliikki ja häly lienee jo laantunut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Raahasin puhelimen näytöllä kuvaketta vai onko se sitten ikoni, symboli vai mikä lie hyrskytin nimeltään, ja tiputin sen toisen mokoman päälle. ATK intoilijat sekä muut datapäät keskuudessamme ehkä tietävätkin mitä siitä seuraa, nimittäin näytölle syntyy kansio.
Jään seuraamaan tilannetta, vaikkakin suurin kalabaliikki ja häly lienee jo laantunut.

Niin setä haluaisi, että ne hyrskyttimet ei olisi siellä kansiossa?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Niin setä haluaisi, että ne hyrskyttimet ei olisi siellä kansiossa?
Kyllä minä sitten muutamat härpättimet jätin omiin karsinoihinsa kaltaistensa pariin. En tosiaan ollut tietoinen siitä kuinka kansioita putkautetaan olevaisuiteen ennen tämän digiomenan päähäni putoamista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Niin setä haluaisi, että ne hyrskyttimet ei olisi siellä kansiossa?
Onhan siellä se Google-kansio ollut ainakin muutamassa viimeisimmässä luurissa. Ei taida olla siirrettävissä eikä sitä voi poistaa. En muista että olisin koskaan käynnistänyt yhtään appia sitä kautta. Nykyisessä luurissa (One+) saa kaikki sovellusikonit näkymään yhdellä pyyhkäisyllä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
En ole ainakaan viimeiseen kolmeen vuoteen juuri täällä käynyt, mutta näyttää olevan samat ketjut ja naamat pinnalla kuin lähtiessä.

Avautui myös, että vajaa kuukausi sitten olisin voinut viettää Jatkoajan jäsenyyden 15-vuotistaiteilijajuhlaa ja että vuoden päästä minulla on ollut yli puolet elämästäni nicki Jatkoajassa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niko Kytösahohan on ihan mukavan näköinen nuori mies. Ei noita niin huomaa "harrastushommissaan" kun heillä on ne kypärät päässä. Kuva tämän päivän Etelä-Suomen Sanomista.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210911-090716~2.png
    Screenshot_20210911-090716~2.png
    245,2 KB · kertaa luettu: 135
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue
K

Kiekkokatsoja

Tuo liigan (uusi?) nettisivu on oikeastaan ok, kun nyt katsoin sitä toistamiseen. Jospa vielä toimisikin, niin alan siitä seuraamaan ottelu tilanteita, ja maalikoosteita.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuo liigan (uusi?) nettisivu on oikeastaan ok, kun nyt katsoin sitä toistamiseen. Jospa vielä toimisikin, niin alan siitä seuraamaan ottelu tilanteita, ja maalikoosteita.
Taasko ne on uusineet rikkoneet sen? Miksi ihmeessä, juuri alkoi tottumaan siihen edelliseen tapaan millä se oli rikki?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös