Etkö sä ollut saabismiin sairastunut? Niin eikö nuo sun autot ole yhtälailla ”tuulahduksia menneestä”?
Vai omistatko jo jonkun ei-konkurssiin menneen autonvalmistajan rakentaman auton?
Tuulahdus menneestä on housuissasi,
Saab on vasta juuri laskeutunut.
Kyllä vaan Saabista oli kyse tuossa kyseisessä autossakin, mutta minulle uudehkosta yksilöstä.
En tällä hetkellä omista kuin kyseisen konkurssiin menneen autonvalmistajan rakentamia autoja. Kys merkin omistuksessani olevien autojen lukumäärä on kasvanut kääntäen verrannollisesti Suomessa tieliikenteessä olevien kys merkin autojen kanssa, eli jos kehitys jatkuu tällaisena niin jossain vaiheessa minulla on kaikki Suomen Saabit.
Edit: Laitoin luvut exceliin, ja näillä näkymin kaikki Saabit on minulla noin vuonna 2065, reilu 2500kpl. Laskelma perustuu oletukseen, että Suomen Saabien määrä vähenee n 5% vuodessa kuten se nyt on tehnyt, ja omien Saabieni määrä tuplaantuu viiden vuoden välein, kuten se nyt on tehnyt. En ottanut tässä huomioon mm sitä, jos minunkin Saabeistani jotkut menisivät paaliin. Koska ei. edit: Eikun hetkinen, omani tietysti sisältyvät tuohon viisi prosenttia vuodessa pienenevään kokonaismäärään, eli taisin sittenkin huomioida paalaukseni.