euron kolikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia Flyers
Italian maajoukkueen toppari Giorgio Chiellini on vasta 36 vuotias.
Luulin jo 2014 kisoissa, että mies on 40.
Hyvä nosto. Kauan sitten yliopisto-opintoni aloittaneena sain samalla pääsyn yliopiston UNIX-koneiden kautta internetin maailmaan, ja sitä myötä myös Usenetin uutis- ja keskusteluryhmät tulivat tutuiksi. Lynx taisi tulla vähän myöhemmin, joskus 1992-1993 ryhdyin käyttämään sitä heti kun sain siitä vihiä. Ysäri oli newsien kulta-aikaa; käyttäjiä oli paljon, ja kun huomattava osa heistä oli akateemista sivistyneistöä ja korkeakouluopiskelijoita, joten tietoa ja fiksuja keskusteluja löytyi. Toki myös kevyttä juttua ja ihan paskaakin, mutta newseissä sai sosiaalisen utelias löytöretkeilijä kulumaan aikaa vaikka loputtomiin.Elisa on sulkenut Usenet news-palvelunsa nyt huhtikuussa ja yksi Internetin aikakausi Suomessa on tullut päätökseen. Olisi voinut laittaa vaikka rip-ketjuun, mutta kuolluthan tuo on ollut jo pitkään. Nyt vaan irrotettiin letkuista. Haikeita muistoja jäi. Aikanaan tuli seurattua Bruins - Oilers finaalisarjaa ja Kurrin viimeistä cupia rec.sport.hockey-ryhmästä. Teksti-telkkaria ei itsellä ollut ja aamulla piti ensi töiksi mennä pääteluokkaan katsomaan, kuinka yön pelissä on käynyt ja lukemaan fanien kommentit. Silloin jo oppi, että Toronton fanit olivat ne suurimmat idiootit.
Italian maajoukkueen toppari Giorgio Chiellini on vasta 36 vuotias.
Rasisti, pelikieltoa.Safarirallin reitin varrella on väkeä mustanaan.
Sir Pena sinulle”Hei, mua ei huimaa!”
- The Pena
Mä en niinkään ole koskaan ollut coleslaw'n tai ylipäätään noiden majoneesisotkujen ystävä!Lidlin coleslow ei ole hyvää. Ei jatkoon...
Mä en niinkään ole koskaan ollut coleslaw'n tai ylipäätään noiden majoneesisotkujen ystävä!
Lidlin kesäuutuus majoneesiton kaali-paprikasalaatti on aivan tajuttoman hyvää.
Atrian Vinaigrette kaali-paprikasalaatti on lähes yhtä hyvää.
Itsehhän olen täysi hurahtanut coleslawiin tässä viimeaikoina. Majoneesia piti just äsken vielä tekaista, jotta saa väännettyä kylkiäistä myöhempään grillailuun. Kastikkeeseen laitan suhteessa 3 majoa ja 2 kreikkajugurttia.Tulee itse laitettuu coleslawia aika useinkin.
Laitan majon tilalle aina kreikkalaista luonnonjugurttia.
Vinkin sain joskus Kyproksella, kun ihmettelin miksei majo jää kitalakeen.
Pikkubaarin pitäjä kertoi, että siellä se tehdään noin. Hyvää tulee kun itse tekee.
...Aikamoinen nettimysteeri.
Jos mies on niin sanotusti "ytimessä", niin mielelläänhän sitä lukisi välillä vaikka kiekkokontenttia runojen vastapainoksi.
Jussi Halla-ahon fanikerho kutsuu häntä Mestariksi, Heinrich Himmler käytti samaa hellittelynimeä Adolf Eichmannin kohdalla.
Nyt tuli kyllä taas sellaista disinformaatiota, että oksat pois. Hyi hitto!@McTorso oli aikoinaan legendaarisia pohjanmaalaisia Tappara-faneja.
Siinäpä oli sanataidetta päivän ratoksi, Bob Dylan luovuttakoon kirjallisuuden Nobelinsa sinulle.Tuomion saaneesta duunarin ja puheenjohtajan SS:n Rudolf Walther Rickard Hessistä on aika hankala rankentaa sana- tai nimikikkailua, mutta ehkä näinkin onnistuu:
Jussi halla-aho
Oh, a-Allah!
On Juhannusaaton hukkumisilta
Emme siis säästy hukkumisilta
Allani huojuu tämä hukkumissilta
Osakseni myös saan juhannussaaton
Autonrenkaideni alla vinkuu katu musta
Ajan pridekulkueen yli vailla katumusta
Ja näin pian puuttuu Teiltä Itsekultakin – Itse Kultakin?
Mikähän tämäkin epäilyttävän hajuinen aivopieru on ruotsin- tai englannin kielellä Googlettarilla. Olen aina ihastellut Suomen kieleltä sen uskomattomasta moninaisuudesta, käsittämättömästä sanamäärästä ja näin sen sallimasta väärinkäytöstä.
Kiitän ja pyll... kröhm, pahoittelen.
Nyt tuli kyllä taas sellaista disinformaatiota, että oksat pois. Hyi hitto!
Ei muuta kuin takaisin koulunpenkille opettelemaan lukemista, varsinkin luetun ymmärtämisessä vaikuttaa olevan haastetta. Voin antaa maksusta yksityistunteja. Olen ammattilainen.Eikö se sitten ollutkaan Pohjanmaata? Mainitsit että painia harrastettiin siellä.