No joo, en määkään nyt "taivaan laitumille" ketään toivoisi kolattavan.
Juu, kusisit hunajaa vain.
No joo, en määkään nyt "taivaan laitumille" ketään toivoisi kolattavan.
Yllättävän moni ilmeisesti roudaa leffaan omat eväät.
Sinä roudaat naapurin eväät sen sijaan?Yllättävän moni ilmeisesti roudaa leffaan omat eväät.
Itselle ollut aina kyllä selviö. Jos leffateatterin viereisestä kaupasta sen karkkipussin ja limupullon tjsp. saa 1/2-hintaan, niin moni jättää maksamatta itsensä kipeäksi.
En kyllä maksa liikaa leffalipustakaan, kympilä saa kun käyttää sarjalippuja.Enemmän tässä kontekstissa miettisin, että jos täytyy miettiä jotain nallekarkkien ostopaikkaa, kannattaakohan maksaa itse 15€ leffalippua?
Jos lähikaupan karkkipussi ja limupullo maksaisi vaikka 3€ ja Finnkinossa vastaavat 6€, täytyy kyllä sanoa, ettei siitä kyllä saa käsitettä "maksaa itsensä kipeäksi". Prosentuaalisesti
En kyllä maksa liikaa leffalipustakaan, kympilä saa kun käyttää sarjalippuja.
Piilottele ennemmin jotain koiralle vähemmän epäterveellistä etsittävää. Konsepti on kyllä loistava, että siitä täydet pisteet.Asia joka avautui minulle... pienessä krabbessa on mahtavaa kiusata nukkuvia laittamalla juustosuikeroita sinne tänne koiran houkuttimeksi, varsinkin näin kun koira ei ole siitä pienimmästä päästä. Miksi tämä ei ole tullut ennen mieleen?
Mitä, jos hyviä leffoja ei vain tule ja joudut käyttämään ne johonkin ö-luokan leffaan
Eikös tuota sarjalippu-ajattelua voisi käyttää myös noihin namiostoksiin? Ostaa tukusta 2kg rasian merkkareita _halvalla_ ja pussittaa ne useampiin pusseihin - niin moneen kuin on sarjalippuja. Näin ollen on namit valmiina ja säästyy jopa aikaa, kun ei tarvitse ennen leffaa juosta ympäri K-marketteja.
Huomautan tähän keskusteluun liittyen myös sen, että kaikki ei halua karkkia tai sipsiä leffaevääksi. Ja siihen liittyen myös sen, että leffateatterissa oheistuotteiden valikoima on epäterveellinen ja yksipuolinen. Finnkinon linjauksessa vituttaa siis myös se oletus, että kaikki haluaa juuri sitä epäterveellistä sontaa. Joskus haluan toki itsekin, mutta useimmiten en.
Minä olen sen verran vajavainen ihminen, etten osaa etukäteen näkemättä leffaa sanoa, että onko se katsomisen arvoinen vai ei.Sarjaliputhan ne vasta suuri puhallus onkin. Saat lipun suhteessa halvemmalla, mutta sitoudut X-määrään lippuja. Mitä, jos hyviä leffoja ei vain tule ja joudut käyttämään ne johonkin ö-luokan leffaan? Karmeata ajattelemattomuutta ja haaskausta. Tuhlausta ennen kaikkea.
Minä olen sen verran vajavainen ihminen, etten osaa etukäteen näkemättä leffaa sanoa, että onko se katsomisen arvoinen vai ei.
Minä olen sen verran vajavainen ihminen, ettei minulla ole aikaa koluta läpi koko Finnkinon tuotantoa.Eli koluat aina koko Finnkinon tuotannon Titi-nalleista Harry Pottereihin?
Minä olen sen verran vajavainen ihminen, ettei minulla ole aikaa koluta läpi koko Finnkinon tuotantoa.
Eli koluat aina koko Finnkinon tuotannon Titi-nalleista Harry Pottereihin?
Piilottele ennemmin jotain koiralle vähemmän epäterveellistä etsittävää. Konsepti on kyllä loistava, että siitä täydet pisteet.
Tää on tätä jalostuksen tuotantaa toki.Kaikki tietävät seuraavat eläimet:
Riekkometso
Kanahaukka
Susikoira
Muurahaiskarhu
Tänään kuulin ensimmäistä kertaa Kaniinimäyräkoira sta.
Minulle on mysteeri se, mitä on tapahtunut ja missä järjestyksessä sekä erityisesti miksi?Tää on tätä jalostuksen tuotantaa toki.
Itsehän en toki koiraani mäyrälle päästäisi, vaikka kuinka ois luolakoirakouluja käynyt.
Vois jäädä kakkoseks.