Nyt tuli kyllä taas sellaista disinformaatiota, että oksat pois. Hyi hitto!@McTorso oli aikoinaan legendaarisia pohjanmaalaisia Tappara-faneja.
Nyt tuli kyllä taas sellaista disinformaatiota, että oksat pois. Hyi hitto!@McTorso oli aikoinaan legendaarisia pohjanmaalaisia Tappara-faneja.
Siinäpä oli sanataidetta päivän ratoksi, Bob Dylan luovuttakoon kirjallisuuden Nobelinsa sinulle.Tuomion saaneesta duunarin ja puheenjohtajan SS:n Rudolf Walther Rickard Hessistä on aika hankala rankentaa sana- tai nimikikkailua, mutta ehkä näinkin onnistuu:
Jussi halla-aho
Oh, a-Allah!
On Juhannusaaton hukkumisilta
Emme siis säästy hukkumisilta
Allani huojuu tämä hukkumissilta
Osakseni myös saan juhannussaaton
Autonrenkaideni alla vinkuu katu musta
Ajan pridekulkueen yli vailla katumusta
Ja näin pian puuttuu Teiltä Itsekultakin – Itse Kultakin?
Mikähän tämäkin epäilyttävän hajuinen aivopieru on ruotsin- tai englannin kielellä Googlettarilla. Olen aina ihastellut Suomen kieleltä sen uskomattomasta moninaisuudesta, käsittämättömästä sanamäärästä ja näin sen sallimasta väärinkäytöstä.
Kiitän ja pyll... kröhm, pahoittelen.
Nyt tuli kyllä taas sellaista disinformaatiota, että oksat pois. Hyi hitto!
Ei muuta kuin takaisin koulunpenkille opettelemaan lukemista, varsinkin luetun ymmärtämisessä vaikuttaa olevan haastetta. Voin antaa maksusta yksityistunteja. Olen ammattilainen.Eikö se sitten ollutkaan Pohjanmaata? Mainitsit että painia harrastettiin siellä.
Avautui, että vihaan e-kirjoja. Saan yleensä tarvittavat materiaalit kaivettua jostain fyysisessä muodossa, mutta nyt pitäisi saada viikonlopun aikana otettua haltuun tuollainen 400 sivun aika teknisluonteinen sisältö e-kirjasta. Vituttaa.
No jos tietokoneella luet niin ei muuta kuin Ctrl+F laulamaan ja etsimään sopivat kohdat tekstistä.Avautui, että vihaan e-kirjoja. Saan yleensä tarvittavat materiaalit kaivettua jostain fyysisessä muodossa, mutta nyt pitäisi saada viikonlopun aikana otettua haltuun tuollainen 400 sivun aika teknisluonteinen sisältö e-kirjasta. Vituttaa.
No jos tietokoneella luet niin ei muuta kuin Ctrl+F laulamaan ja etsimään sopivat kohdat tekstistä.
Toki täysin tuntematon suuruus tämä henkilö, mutta avautui, että joillakin on lasiovi kaapissa.Avautui iltapäivälehtiä lukiessa, että muuan Benjamin P. on tullut kaapista. Olin kuvitellut, että ei olisi tarvinnut erikseen kertoa.
Joo on ollut viime viikko taas sitä alkaa kun ollaan tultu kaapista ja sometilit täyttyneet ymmärtämisestä ja tukemisesta, jopa samaistumisesta. Eikä sinä mitään pahaa, älkää ymmärtäkö väärin. Lokakuussa on sitten hiljaisempaa, kun on asunnottomien yö.Avautui iltapäivälehtiä lukiessa, että muuan Benjamin P. on tullut kaapista. Olin kuvitellut, että ei olisi tarvinnut erikseen kertoa.
Olet ensimmäinen olettavasti ihminen, joka minulle tullut vastaan (hah, sattuipa sopivasti nimerkkiin) tuossa käsityksessä. Minulta kyselty monesti missä mökki on ja kertonut aina, että Lappeenrannasta Imatralle päin ja vähän pidemmälle ja kaikki ovat tienneet.Lappeenranta on lähempänä Kouvolaa kuin Imatra.
Aikuisiällä en ole kummassakaan käynyt, mutta lapsena useinkin. Nyt näin katselemaan karttaa ihmeissäni. Luulin tietäväni, että noi on toisinpäin ja olisin varmasti uskaltanut väittää niin aika suurestakin rahasummasta.
Nyt on aika wtf-fiilis
Olet ensimmäinen olettavasti ihminen, joka minulle tullut vastaan (hah, sattuipa sopivasti nimerkkiin) tuossa käsityksessä.
Nuo on ollut minulla jo polvenkorkuisesta selkärangassa, kun kesämökkibusseista osa jatkoi Poriin ja osa Raumalle, niin pitihän sitä heti kysyä vanhemmilta, että mitä ne sellaiset ovat. Paljon ennen kuin kuulin Ässistä ja Lukosta. Tosin edelleenkin saattaa joutua kelaamaan tovin, onko Uusikaupunki tuon kaksikon pohjois- vai eteläpuolella.Toisaalta menee mulla aina vähintään 5 sekuntia myös kelaillessa, oliko Rauma vai Pori lähempänä Turkua.
Kuntavaaleissa voi tehdä vaaliliiton vaalien jälkeen. Näitä käytetään surutta, jos joku puolue tai henkilö halutaan pitää jonkun johtopaikan ulkopuolella.
Avautui, että mökkimme ovat melko lähellä toisiaan. Tuo vähän pidemmälle on tässä tapauksessa ohi leijonien ja Marja-Liisan ja ollaankin about perillä.Olet ensimmäinen olettavasti ihminen, joka minulle tullut vastaan (hah, sattuipa sopivasti nimerkkiin) tuossa käsityksessä. Minulta kyselty monesti missä mökki on ja kertonut aina, että Lappeenrannasta Imatralle päin ja vähän pidemmälle ja kaikki ovat tienneet.