Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 716 304
  • 33 934

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaks tuttua delannut. Oi joi. Mut mitä sit häh?
Mulla on delannut tuttuja jostain siitä asti kun ne oli vähän alle 40 säännöllisin väliajoin. Aluksi harvemmin, nykyään kerran kuussa kuulee jonkun vaihtaneen hiippakuntaa. Jos aloittaa säännöllisen dokaamisen teininä, niin noin 40 on se ikä, jolloin alkaa ekat kaatumaan ellei sitä ennen ole itsaria tai jotain onnettomuutta käynyt. Toki jotkut dokaa putkeen 70 vuotta, mutta se on harvinaisempaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Liigan sivut eivät toimi ja lähetykset kusevat. Taitaa olla liiga alkanut.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Legendaarinen Diskos on saanut oman kannatuskappaleensa. Ainakin @DAF ilahtuu tästä varmasti!

"Diskos tänään ja huomen,
Diskos koko vuoden,
mä oon Diskos kunnes kuolen"
Biisin voi kuunnella ainakin täältä:

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: DAF

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Muistan vielä tupakan ja sen "nautinnon". Tuli tänään vastaan vanha (lila) sytkärini ja se toimi vielä. Rupesi hirveästi tekemään mieli tupakkaa. Ja sitä tunnetta kun sormia pistelee kun nikotiini (tai jokin muu tunkeutuu) elimistöön ja päässä vähän huippaa. Olen viimeksi polttanut jotain kuusi vuotta sitten. En ole koskaan ollut riippuvainen tupakasta vaan se on ollut juhlinnan lisä, satunnainen pahe ja harvinaista "herkkua". Nyt taas yllättäen muistin sen nautinnon minkä savun vetäminen henkeen aiheutti. Himoitsen sitä jotenkin... vaikka se tyhmää vahingollista olisikin.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Legendaarinen Diskos on saanut oman kannatuskappaleensa. Ainakin @DAF ilahtuu tästä varmasti!

"Diskos tänään ja huomen,
Diskos koko vuoden,
mä oon Diskos kunnes kuolen"
Biisin voi kuunnella ainakin täältä:


Jos olisi sydän, painaisin sitä nappia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Muistan vielä tupakan ja sen "nautinnon". Tuli tänään vastaan vanha (lila) sytkärini ja se toimi vielä. Rupesi hirveästi tekemään mieli tupakkaa. Ja sitä tunnetta kun sormia pistelee kun nikotiini (tai jokin muu tunkeutuu) elimistöön ja päässä vähän huippaa. Olen viimeksi polttanut jotain kuusi vuotta sitten. En ole koskaan ollut riippuvainen tupakasta vaan se on ollut juhlinnan lisä, satunnainen pahe ja harvinaista "herkkua". Nyt taas yllättäen muistin sen nautinnon minkä savun vetäminen henkeen aiheutti. Himoitsen sitä jotenkin... vaikka se tyhmää vahingollista olisikin.
Tämmöstä kun lukee niin voisikin mennä nauttimaan syöpäkääryleestä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tupakanpolttohan on aika pöljää hommaa. Herrasmies, sen sijaan, polttelee satunnaisen sikaarin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En minä noista nikotiinituotteista ole koskaan välittänyt, mutta koska piippu tulee muotiin? Siinä on jotain tyyliä.

Jotain avautunuttakin mukaan. Seurasin näemmä Jan Stenforsin keikkaa Bar Loosessa nipinnapin turvavälin päässä tyypistä, joka on ollut mukana kirjoittamassa Guns N' Rosesin originaalibiisiä. Toivottavasti sillä ei ollut koronaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En minä noista nikotiinituotteista ole koskaan välittänyt, mutta koska piippu tulee muotiin? Siinä on jotain tyyliä.

Jotain avautunuttakin mukaan. Seurasin näemmä Jan Stenforsin keikkaa Bar Loosessa nipinnapin turvavälin päässä tyypistä, joka on ollut mukana kirjoittamassa Guns N' Rosesin originaalibiisiä. Toivottavasti sillä ei ollut koronaa.
Milloin Nasse on ollut keikalla?

Vittu mie en saa mitään infoa näistä kun en ole fakebookissa enkä shitterissä enkä pentagrammissa. Sitten aina myöhemmin kuulee että joku on ollut jossain. Mutta parempi niin kuin että joku seuraisi tai tietäisi mitä elämässäni teen. Se ei kuulu kenellekään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milloin Nasse on ollut keikalla?
Tänään - tai siis eilen. Veti kaksi keikkaa peräkkäin Bar Loosessa Helsingissä. Alunperin tuon piti olla silloin juuri silloin, kun korona veti kaiken kiinni, mutta nyt keikka järjestetiin pienellä kapasiteetilla kahtia jaettuna. Puka Oinonen toisessa kitarassa, Ville Samuel rummuissa ja Nassen tytär Jasmin Finn kävi vetämässä Bad Companyn ja Black Hole Sunin. Toimi nekin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tänään - tai siis eilen. Veti kaksi keikkaa peräkkäin Bar Loosessa Helsingissä. Alunperin tuon piti olla silloin juuri silloin, kun korona veti kaiken kiinni, mutta nyt keikka järjestetiin pienellä kapasiteetilla kahtia jaettuna. Puka Oinonen toisessa kitarassa, Ville Samuel rummuissa ja Nassen tytär Jasmin Finn kävi vetämässä Bad Companyn ja Black Hole Sunin. Toimi nekin.
Voe saatana. Olisinpa ollut. Varmaan tuli Vinegar Bloodin matskua? Bullet Train, Cold Wind ja näitä? Vittu kun en ikinä ole päässyt Janin soolokeikalle... Mutta olenpa nähnyt Hanoin, jo ennen Razzlea. Koskikallion lavalla, joskus 81 tai 82. Ei ollut edes rahaa lippuihin, joten serkkuni Ilkan kanssa kiivettiin verkkoaidan yli kylmästi. Ikää meillä oli se yheksän vee.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tupakanpolttohan on aika pöljää hommaa. Herrasmies, sen sijaan, polttelee satunnaisen sikaarin.
Mä osaan polttaa vain muiden käämit olemalla oma itseni, savukkeisiin en koske.

Muutamia siltoja tullut toki myös poltettua vuosien mittaan, mutta niistä ei sen enempiä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mites nuo huumesätkät, poltatteko niitä?

Mie vähän polttelin 90-luvulla. Nyt niistä voi puhua, kun rikos on jo vanhentunut.

Yritin olla kovaa rockmiestä ja polttelin vähän ruohoa kun satuin porukoihin, joissa sitä polteltiin. Ei vaan soveltunut mulle. Tuli ihan saatananmoinen nälkä ja sitten kun söi niin väsytti ja nukuin aina jotain vuorokauden. Muutenkin on aina nälkä ja väsyttää, en mie tarvitse aineita lisäämään niitä tuntoja. Otan viinaa mieluummin. Kokaiinia voisin tosin kokeilla, se kun kuulemma virkistää ja saa pienimunaisen miehen isomunaiseksi mieheksi. En vaan ole vielä löytänyt Joensuusta kokaiinimyymälää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mites nuo huumesätkät, poltatteko niitä?

Mie vähän polttelin 90-luvulla. Nyt niistä voi puhua, kun rikos on jo vanhentunut.

Yritin olla kovaa rockmiestä ja polttelin vähän ruohoa kun satuin porukoihin, joissa sitä polteltiin. Ei vaan soveltunut mulle. Tuli ihan saatananmoinen nälkä ja sitten kun söi niin väsytti ja nukuin aina jotain vuorokauden. Muutenkin on aina nälkä ja väsyttää, en mie tarvitse aineita lisäämään niitä tuntoja. Otan viinaa mieluummin. Kokaiinia voisin tosin kokeilla, se kun kuulemma virkistää ja saa pienimunaisen miehen isomunaiseksi mieheksi. En vaan ole vielä löytänyt Joensuusta kokaiinimyymälää.
Eipä ole ihan hirveesti tullut harrasteltua pilveä. Ihan kivaa se on, vaikka iskeekin välillä kunnon jumitus. Kokkeli on sitten vähän helvetin kallis harrastus ja siihen ei ole köyhillä varaa oikein. Tai no raha pitää hankkia jostain muualta kuin sossusta tai matalapalkka hommista. Väsy ei iske kyllä siinä hommassa helposti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kai sitten kannata tällaisena tylsänä kaupungin virkamiehenä edes haaveilla kokaiinista. Pitäisi olla vähintään jääkiekkoilija, liikemies, moottoripyöräkerhon vastuuhenkilö tahi suositun nuorisomusiikkiorkesterin keulahahmo.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kesä 1999 Turussa. Elin ja imin siellä elämästä enemmän kuin koskaan ennen tai jälkeen. Toki kaikenlaisia hupia oli tarjolla, ja siihen toki auliisti myönnyinkin. Tärkeintä oli silti kokemus. En toki kokeillut huumehia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei kai sitten kannata tällaisena tylsänä kaupungin virkamiehenä edes haaveilla kokaiinista. Pitäisi olla vähintään jääkiekkoilija, liikemies, moottoripyöräkerhon vastuuhenkilö tahi suositun nuorisomusiikkiorkesterin keulahahmo.
No jos harvoin käyttää niin ei se noin 150€ gramma paha ole kun siitä saa monta käyttöannosta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No jos harvoin käyttää niin ei se noin 150€ gramma paha ole kun siitä saa monta käyttöannosta.
No mutta kun en tunne jääkiekkoilijoita, prätkäjätkiä, ”liikemiehiä” enkä popstaroja, niin en tiedä keneltä kysyä. Laitanko ilmoituksen Karjalaiseen? ”Keski-ikäinen mies etsii pikkuisen kokaiinia että voisi kokeilla. Rillipäät ja läskit älkää vaivautuko.”
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Laha

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Se on tuo Masked Singer aika hyvin ajan hermolla, kun kilpaiijoilla on koko ajan maskit päällä ja huolehditaan visusti kaikkien erillään pysymisestä.

Tosin se ei ole kyllä sopivaa, että hahmon tippuessa joukkopainostetaan kuorossa "riisu maski, riisu maski, riisu maski!". Itseasiassa hyvinkin sopimatonta.
 
K

Kiekkokatsoja

Ennen kun ihminen/ihmiset tekivät jotain väärin, oli ymmärrettävää ja hyväksyttävää, että siitä seurasi jotain epämielyttävää/riittävä sanktio.
Nykysin jos on väärintekoa, niin kaikenmaailman diipadaapa pellet pohtivat, että saisiko väärinteosta sittenkään seurata juuri mitään.
Tämä ruokkii väärintekijöitä tekemään lisää väärin, ja saa mukaansa uusia huomio/huvituksenhakuisia tekijöitä.

Tämä asia toteutuu, oli väärinteko pientä, taikka suurta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös