Yhtä monta ulkomaalaistahan kaikilla Valioliigaseuroilla on koko ajan. Yhdestätoista, ei 21:stä. Kyllä suomalaisessa jääkiekossa kotimaisuusprosentti on vielä aika korkea.Jokereiden kokoonpanossa tänään 10 ulkomaalaista, kun TPS tyytyy yhdeksään.
People Are Exposing Their Buttholes to the Sun for This New 'Wellness' Trend—and It's Not OK
Josh Brolin oli kyseessä muuten.
Seuraavaksi varmaan otetaan aurinkoa suu auki.Hyvä tietää, jos tuollaista aktiviteettia sattuisi näkemään. Muuten voisi ihmetellä mistä on kyse. Mutta nyt kun tietää, niin voi ihan rauhallisesti tuumia, että nämä on nyt sitten varmaan näitä.
Tosin kaamosaika on kohta alkamassa näillä kulmien, joten muutamaan kuukauteen tuskin persreiän auringonottajia näkyy. Ja liekö villitys ehtinyt sitten mennä jo ohi kun kevät saapuu.
Kateelliset vittuuntuivat eli kyrpiintyivät.Sain pillua -ketju on lukittu tänään.
Meinasin saada pillua -ketju voisi olla kiva. Siinä oman elämänsä frederikit pääsisivät sanomaan, että lähellä oli taas. Housut oli jo nilkoissa, nainen vaan puuttui.Kateelliset vittuuntuivat eli kyrpiintyivät.
Josko perustaisi ketjun En saanut pillua. Rivien väleistä voisi päätellä onko päästy väleihin. Röhö naurua.
Älkää nyt tämmöistä vaan perustako. Tulee pian olemaan eniten viestejä saanut ketju jatkoajan historiassa. Minullakin saattaisi sinne välillä olla asiaa. Ihan vaan harvakseltaan, mutta kuitenkin.Meinasin saada pillua -ketju voisi olla kiva. Siinä oman elämänsä frederikit pääsisivät sanomaan, että lähellä oli taas. Housut oli jo nilkoissa, nainen vaan puuttui.
Mut eihän sinne sellaiset sais kirjoitella jotka on jo joskus saanut. Vaikka sitten vaan kerran. Kait se vähän hillitsisi. Onhan täällä lapsellisiakin aika monta.Älkää nyt tämmöistä vaan perustako. Tulee pian olemaan eniten viestejä saanut ketju jatkoajan historiassa. Minullakin saattaisi sinne välillä olla asiaa. Ihan vaan harvakseltaan, mutta kuitenkin.
Lähellä oli, mutta onnistuin pakenemaan tilanteesta kunniani kanssa.Meinasin saada pillua -ketju voisi olla kiva. Siinä oman elämänsä frederikit pääsisivät sanomaan, että lähellä oli taas. Housut oli jo nilkoissa, nainen vaan puuttui.
Meinasin saada pillua -ketju voisi olla kiva. Siinä oman elämänsä frederikit pääsisivät sanomaan, että lähellä oli taas. Housut oli jo nilkoissa, nainen vaan puuttui.
Olen nyt ollut kolme vuotta jäsenenä ja 5000 viestiä kirjoittanut. Alkoi kiinnostamaan oma rikehistoria. Kaksi viikon pelikieltoa ja kaksi väliaikaista pelikieltoa olen tuon kolmen vuoden ja 5000 viestin aikana saanut. Avautui, että hyvin olen luovinut täällä.
Olen nyt ollut kolme vuotta jäsenenä ja 5000 viestiä kirjoittanut. Alkoi kiinnostamaan oma rikehistoria. Kaksi viikon pelikieltoa ja kaksi väliaikaista pelikieltoa olen tuon kolmen vuoden ja 5000 viestin aikana saanut. Avautui, että hyvin olen luovinut täällä.
Itseasiassa en tiedä näkeekö jostain suoraan, mutta itse kävin yv:t läpi ja sieltä moderaattorien viestit. Sitäkautta itse selvitin, kun alkoi kiinnostaa.Mistä omat pelikiellot näkee?
Mistä omat pelikiellot näkee?
Nehän näkee kätevästi kakkosnikin viestihistoriasta.Mistä omat pelikiellot näkee?
Ei niitä kai mistään näe, mutta kun käyttäytyy kiltisti niin ei tarvi käyttää kovinkaan paljon aivonystyröitään muistaakseen mistä on istunut jäähyllä.Mistä omat pelikiellot näkee?